Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Avastasin eile kogemata põhjuse, miks OpenTrack vahele jäi. Karterituulutuse soojenduselemendi juhtmed olid katki ja eks nad seal õlisena kenasti kokku nühkisid. Juhtmed said puhastatud, isoleeritud ja sõidab jälle nii, et hirmus hakkab. Rohkem ei tahaks selle teemaga tegeleda
Kuna eilne remondipäev jäi oodatust lühemaks ja koju tagasi ei tahtnud minna, vuntsisin elukat (pigieemaldus, pesu, Meguiarsi Quikwax ja mustadele liistudele Natural shine protectant). Kunagi tahaks natuke kriime poleerida ja korraliku vaha selga lükata, aga hetkel keskendun rohkem tehnikale.
Täna oli ilus lahtise katuseluugi ilm ja klõpsisin lõbusõidu käigus mõne pildi kah:
Kuna eilne remondipäev jäi oodatust lühemaks ja koju tagasi ei tahtnud minna, vuntsisin elukat (pigieemaldus, pesu, Meguiarsi Quikwax ja mustadele liistudele Natural shine protectant). Kunagi tahaks natuke kriime poleerida ja korraliku vaha selga lükata, aga hetkel keskendun rohkem tehnikale.
Täna oli ilus lahtise katuseluugi ilm ja klõpsisin lõbusõidu käigus mõne pildi kah:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Nädalavahetus oli tegus, sain lõpuks külge S60R-i K24 turbo, rohelised 465cc pihustid, väljalaskekollektori, MAF-i, charge air pipe ja õhufiltrikopsiku.
Korra pidin veel V8-ga Maardusse kihutama, sest mootoritagune jahutustoru jäi turbole ette. Kõik tihendid ja õhufiltri võtsin Kareli käest uued, väljaarvatud jahutustoru ülemise flantsi oma, mille vahetust ette ei osanud näha. Vl kolle tihend läks V50 T5 oma, sest on ühes tükis ja mugavam paigaldada. Pihustid said ultrahelipuhastuse ja turbo nühkisin ka läikima.
Eile külastasin ka Gustavit, kes uue MAF-i, pihustid ja turbo ajule selgeks õpetas. Rõhk sai pandud sujuvamalt ja kõrgematel pööretel tõusma, et pidamist rohkem oleks. Natuke vajab veel testimist ja sättimist, aga paistab, et kannatab miilile proovima minna küll
Pilte ei olnud eriti meeles teha, aga midagi telefonist leidsin:
Korra pidin veel V8-ga Maardusse kihutama, sest mootoritagune jahutustoru jäi turbole ette. Kõik tihendid ja õhufiltri võtsin Kareli käest uued, väljaarvatud jahutustoru ülemise flantsi oma, mille vahetust ette ei osanud näha. Vl kolle tihend läks V50 T5 oma, sest on ühes tükis ja mugavam paigaldada. Pihustid said ultrahelipuhastuse ja turbo nühkisin ka läikima.
Eile külastasin ka Gustavit, kes uue MAF-i, pihustid ja turbo ajule selgeks õpetas. Rõhk sai pandud sujuvamalt ja kõrgematel pööretel tõusma, et pidamist rohkem oleks. Natuke vajab veel testimist ja sättimist, aga paistab, et kannatab miilile proovima minna küll
Pilte ei olnud eriti meeles teha, aga midagi telefonist leidsin:
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Miil jäi selle autoga tehnilistel põhjustel siiski ära, aga eile õnnestus Opentrack kaasa teha. Kiireim ring 1:35.152, võrreldes eelmise aasta 1:41-ga on kõva progress toimunud. Septembriks peab kangema pidurivedeliku hankima, tagaotsa madaldama, taha B8 amordid saama ja ette mingi korralikuma kalde keerama. Ja muidugi sõitma võiks ka õppida, Granturismo kogemusest üksi ei piisa
https://www.youtube.com/watch?v=upiw8_ScsJ8
Mobla pakkus optimaalseks ringiks 1:33.9
https://www.youtube.com/watch?v=upiw8_ScsJ8
Mobla pakkus optimaalseks ringiks 1:33.9
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Mis pidurivedelik hetkel sees? Mul on positiivne kogemus Castroli reissing-vedelikuga. Juhi ja kütusega ~1550kg autoga ei ole kordagi suutnud veel pedaali vedelamaks saada.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänan.
25...30-kraadise välistemperatuuriga "seda õiget" jõudu pole, aga raja õppimiseks võiks vist vähemgi olla.
Veermiku kohapealt, kalle on ees praegu -0.4, järgmine kord proovin -1.5 või rohkem keerata. Pärast sõitu oli rool veidi viltu, peab uurima, mis seal juhtus (vatti sai kõvasti, korra pidin pidurite puudumisel 140-ga külg ees kurvi sisse keerama, õnneks spinni/muru ei tulnud).
Vedelik on mingi Ferodo premium, ehk väga suvaline, Motul RBF660 läheb ilmselt asemele.
Originaalklotsil on paksust veel kõvasti, kunagi proovin vist DS2500 või sarnast.
25...30-kraadise välistemperatuuriga "seda õiget" jõudu pole, aga raja õppimiseks võiks vist vähemgi olla.
Veermiku kohapealt, kalle on ees praegu -0.4, järgmine kord proovin -1.5 või rohkem keerata. Pärast sõitu oli rool veidi viltu, peab uurima, mis seal juhtus (vatti sai kõvasti, korra pidin pidurite puudumisel 140-ga külg ees kurvi sisse keerama, õnneks spinni/muru ei tulnud).
Vedelik on mingi Ferodo premium, ehk väga suvaline, Motul RBF660 läheb ilmselt asemele.
Originaalklotsil on paksust veel kõvasti, kunagi proovin vist DS2500 või sarnast.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Suur aitäh V50 T5 väljalaske tihendi eest tõesti .Nüüd tean ,mis säästab vahetuse tunnivõrra .
Kuidas elutseb K24 võrreldes TD04ga siis ? Spoolimise suhtes .
Kuidas elutseb K24 võrreldes TD04ga siis ? Spoolimise suhtes .
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
DanielS kirjutas:Suur aitäh V50 T5 väljalaske tihendi eest tõesti .Nüüd tean ,mis säästab vahetuse tunnivõrra .
Kuidas elutseb K24 võrreldes TD04ga siis ? Spoolimise suhtes .
Aga palun.
Tihend oli Gustavi soovitus ja ühe nurga pidin küll väiksemaks lõikama jahutusvedeliku flantsi tõttu, mis kolle kõrvale läheb, aga see oli väike mure.
K24-ga on spool hea, aga ilmselt tänu paremini voolavale kollele, kombo toimib väga hästi ja madal ots on parem kui varem
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Veidi vahepealsetest toimetustest.
Laupäeval käisin miilil ja saavutasin 248km/h. Kuuma ilmaga pole minek päris selline nagu võiks, seega olen tulemusega väga rahul.
Seisev ja liikuv pilt:
https://www.youtube.com/watch?v=f1sTVOp7RQQ
https://www.youtube.com/watch?v=wvhvP83c2tU
Enne seda, Opentrackil, läks katki koos cooleriga paigaldatud silikoonlõdvik ja kuna H2MRacing ei viitsinud garantiiga tegeleda, sai ksf naxitralli abiga alumiiniumtoru asemele tehtud.
Vana ja uus:
Kuna nina juba maas käis, parandasin veidi õhuvõttu:
Vahetasin ära ka esiamortide tugilaagrid ja padjad, taha said külge Bilstein B8 amordid, nüüd on auto nagu vormel. KW amordid olid tunduvalt pehmemad ja tagaots kippus õõtsuma.
Nürkal testitud:
Tulevikuplaanidesse on lisandunud kangem sidur ja eeldatavasti ühemassiline hooratas. Vesi-meta pritse tahaks ka millalgi teha, või E85 peale konvertida.
Laupäeval käisin miilil ja saavutasin 248km/h. Kuuma ilmaga pole minek päris selline nagu võiks, seega olen tulemusega väga rahul.
Seisev ja liikuv pilt:
https://www.youtube.com/watch?v=f1sTVOp7RQQ
https://www.youtube.com/watch?v=wvhvP83c2tU
Enne seda, Opentrackil, läks katki koos cooleriga paigaldatud silikoonlõdvik ja kuna H2MRacing ei viitsinud garantiiga tegeleda, sai ksf naxitralli abiga alumiiniumtoru asemele tehtud.
Vana ja uus:
Kuna nina juba maas käis, parandasin veidi õhuvõttu:
Vahetasin ära ka esiamortide tugilaagrid ja padjad, taha said külge Bilstein B8 amordid, nüüd on auto nagu vormel. KW amordid olid tunduvalt pehmemad ja tagaots kippus õõtsuma.
Nürkal testitud:
Tulevikuplaanidesse on lisandunud kangem sidur ja eeldatavasti ühemassiline hooratas. Vesi-meta pritse tahaks ka millalgi teha, või E85 peale konvertida.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Järgmise aasta plaan miilil võiks siis kiireim volvo olla
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
KuldarA kirjutas:Järgmise aasta plaan miilil võiks siis kiireim volvo olla
Ma olin ka seekord kiireim Volvo, aga rõõmu jätkus umbes pooleks tunniks, siis lasti valge kuut rajale
Tegelikult mul väga palju kiiremaks polegi vaja, rinkale ja tänavale peaaegu piisav juba.
janar103 kirjutas:Pidurdamiseks langevarju polegi?
Langevarjud on nõrkadele...ja kiiretele, ma pole kumbki
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
allan kirjutas:janar103 kirjutas:Pidurdamiseks langevarju polegi?
Langevarjud on nõrkadele...ja kiiretele, ma pole kumbki
Tubli suhtumine
MB A-class AMG style
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Eile sai kuttidega a24-l veidi trenni tehtud ja mannergute jaoks rada soojaks sõidetud. Kiireid ringe tegin 4 ja parim aeg hoolimata lohakast sõidustiilist 1:33.6 ehk umbes sekund on Volvo nime TOP100 sisse viimisest puudu. See jääb järgmise aasta plaanidesse.
Pidurid kestsid ATE Blue Racing vedelikuga paremini, aga ikka lööb veidi korgi vahelt välja. Järgmiseks hooajaks plaanin uduka aukudest pidurite juurde torud vedada ja paremat klotsi proovida.
Väike klipp kameerast:
https://www.youtube.com/watch?v=qFyzP3LzWDQ
Jagan Silveri pildihunniku siia ka:
Kambas oli meil kolm kärbeskaalu esindajat (Kuldar abikaasaga ja Mario_S60R), küll tehaseseades väga kiired ei ole, aga lõbusad tagaveolised putukad:
Lisaks oli näha ka paari foorumist tuttavat voldemari:
Korra sattusime kogemata koos tsiklitega rajale, sest olime liputornist möödunud ja juba foori taga kui kiri ära vahetati, õnneks vist kellegi treeningut väga kihva ei keeranud.
Rasmuse mannergusõitu jälgisime ka veidi aia tagant, see sari on ikka väga äge, kunagi tuleb kindlasti ära proovida
Pidurid kestsid ATE Blue Racing vedelikuga paremini, aga ikka lööb veidi korgi vahelt välja. Järgmiseks hooajaks plaanin uduka aukudest pidurite juurde torud vedada ja paremat klotsi proovida.
Väike klipp kameerast:
https://www.youtube.com/watch?v=qFyzP3LzWDQ
Jagan Silveri pildihunniku siia ka:
Kambas oli meil kolm kärbeskaalu esindajat (Kuldar abikaasaga ja Mario_S60R), küll tehaseseades väga kiired ei ole, aga lõbusad tagaveolised putukad:
Lisaks oli näha ka paari foorumist tuttavat voldemari:
Korra sattusime kogemata koos tsiklitega rajale, sest olime liputornist möödunud ja juba foori taga kui kiri ära vahetati, õnneks vist kellegi treeningut väga kihva ei keeranud.
Rasmuse mannergusõitu jälgisime ka veidi aia tagant, see sari on ikka väga äge, kunagi tuleb kindlasti ära proovida
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist