Nädalavahetus oli tegus, sain lõpuks külge S60R-i K24 turbo, rohelised 465cc pihustid, väljalaskekollektori, MAF-i, charge air pipe ja õhufiltrikopsiku.
Korra pidin veel V8-ga Maardusse kihutama, sest mootoritagune jahutustoru jäi turbole ette. Kõik tihendid ja õhufiltri võtsin Kareli käest uued, väljaarvatud jahutustoru ülemise flantsi oma, mille vahetust ette ei osanud näha. Vl kolle tihend läks V50 T5 oma, sest on ühes tükis ja mugavam paigaldada. Pihustid said ultrahelipuhastuse ja turbo nühkisin ka läikima.
Eile külastasin ka Gustavit, kes uue MAF-i, pihustid ja turbo ajule selgeks õpetas. Rõhk sai pandud sujuvamalt ja kõrgematel pööretel tõusma, et pidamist rohkem oleks. Natuke vajab veel testimist ja sättimist, aga paistab, et kannatab miilile proovima minna küll
Pilte ei olnud eriti meeles teha, aga midagi telefonist leidsin:
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4767060/WP_20150602_18_18_37_Pro.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4767063/WP_20150604_19_20_51_Pro.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4767069/WP_20150605_16_41_29_Pro.jpg)
![Pilt](http://www.upload.ee/image/4767075/WP_20150607_11_53_16_Pro.jpg)