to ddig:
Su pandud lingil on endal ka kirjas:
For example, during heavy acceleration the steering may pull to one side, which may be disturbing to the driver.
Ja näiteks üks asi, mis selle efekti minimaliseerib:
Power assisted steering (set on most modern cars) make the torque steer effect less noticeable to the driver. Steer-by-wire[4] also hides the effect of torque steer from the driver. EPAS can be calibrated to directly suppress the torque effect at the handwheel, and the steer effect on the vehicle.
Ühesõnaga, kui Sa just igat foori põhjagaasiga ei sõida(mis vb vanakeste puhul on vajalik kuna kõik hobused tallist lahkunud(sarkasm)), siis ei ole seda efekti eriliselt tunda. Lisaks on tänapäeva autodel selline leiutis nagu roolivõimendi ja muud elektroonilised abimehed, mis antud efekti pmst täiesti ära kaotavad igapäeva sõidul.
To ants:
Ise ütlesid:
Rahmeldama paneb veojõu kontroll, sellest ka rooli vibamine.
Mu vastus oli, et ega esiveolisega koguaeg põhjagaasiga ei sõida, seega veojõukontrollist tulenev rahmeldamine on pigem harv nähtus.