Tuuletallaja kirjutas:
See joonis ei tundu vist 7-sajase M47 kohta olema...
See pilt on M46 kasti hoovastikust,
siit leiad täpsema joonise...
http://carcats.ru/list.php?id=Mjk2NDU3N ... F7+M47+M47
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Tuuletallaja kirjutas:
See joonis ei tundu vist 7-sajase M47 kohta olema...
Leho kirjutas:OOT OOT
Minu M46 kastil on just selline hoovastik nagu Antsu pandud pildil.
ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.
Tuuletallaja kirjutas:ants kirjutas:Sinu piti vaadata, siis tekib küsimus miks ta selline peab olema.
43 on see pesa mis kinnitub stopperrõngaga 44 det. 1 külge.
43 sisse lähevad ülalt alla40,39, kang 18, 19, 20 ja st.rõngas21.
Pildi pealt on näha ülemine st. rõngas 21.
Ok, pilt juba selgem... siis, kui joppab, peaksin stopperrõnga leidma õue poolt, käiguhoovastiku küljes rippumast?
Või on 44 kuidagi 1 küljes? Aga pigem tundub praegu, et mul istub 43 praegu piisavalt tihkelt 1 sees, et kangiga võimeldes ta niisama välja ei tule.
(arutan siinkohal endamisi edasi)
Siit aga järeldan, et kui mul kevadel läks tagumine ilma kraed tõmbamata sisse, võis see krempel juba siis seal ehku peal istuda ja 44 on ammuilma jugama pannud.
Tänud kaasamõtlemast, homme tööl katsun põhja alla piiluda
Leho kirjutas:Mul tekib küsimus kuidas ta sul nii kaugele/sügavale minna sai.
kangi all on ju kohe kardaan koos oma kummileevendiga.
Sellepärast ei saa ka seda shortshifterit eriti lühikeseks teha.
ants kirjutas:Ilmselt oli kangi munaka alumine puks nii kulunud et kang vajus puksist läbi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist