K: piduri hoiatuslambi lüliti
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
K: piduri hoiatuslambi lüliti
Tere!
Piduri hoiatuslambi lüliti juures on salakaval leke.
Kas keegi staazikatest Volvo omanikest on probleemiga tegelenud.
Lüliti asub siis selle "ämbliku" küljes, kuhu tuleb 2 toru peasilindrist sisse ja läheb 6 toru piduritesse välja.
Andur mõõdab rõhkude tasakaalu kahes kontuuris ja lüliti süütab lambi kui rõhk on erinev.
Kas see lüliti peaks toimetama kuivas keskkonnas või on alumine ots pidurivedelikus.
Ehk teisisõnu, kas probleem lülitis või anduris. Jooniselt ei seleta silm, kas andur "pulk" omab õlikindlaid tihendeid või mitte.
Jooniselt võib veel välja lugeda, et lüliti ülemises otsas on üsna perversse kujuga tihend.
Kas kellegil on õnnestunud see eraldi hankida.
Pingutasin lülitit umbes veerand pööret aga abi sellest polnud.
Rohkem ei julge seda plastjunni pingutada.
Uus on esindusest ettetellitav osa ja kolm päeva jalamees ei ole võimalik olla.
Leke iseenesest on väike aga kahmab , rsk, sealt vahelt vist õhku sisse. Kusjuures õhk eelistab miskipärast liikuda tagumisse paremasse pidurisse.
Kõige lihtsam oleks muidugi 35€ eest uus lüliti osta ja vaadata, et kas on abi.
Piduri hoiatuslambi lüliti juures on salakaval leke.
Kas keegi staazikatest Volvo omanikest on probleemiga tegelenud.
Lüliti asub siis selle "ämbliku" küljes, kuhu tuleb 2 toru peasilindrist sisse ja läheb 6 toru piduritesse välja.
Andur mõõdab rõhkude tasakaalu kahes kontuuris ja lüliti süütab lambi kui rõhk on erinev.
Kas see lüliti peaks toimetama kuivas keskkonnas või on alumine ots pidurivedelikus.
Ehk teisisõnu, kas probleem lülitis või anduris. Jooniselt ei seleta silm, kas andur "pulk" omab õlikindlaid tihendeid või mitte.
Jooniselt võib veel välja lugeda, et lüliti ülemises otsas on üsna perversse kujuga tihend.
Kas kellegil on õnnestunud see eraldi hankida.
Pingutasin lülitit umbes veerand pööret aga abi sellest polnud.
Rohkem ei julge seda plastjunni pingutada.
Uus on esindusest ettetellitav osa ja kolm päeva jalamees ei ole võimalik olla.
Leke iseenesest on väike aga kahmab , rsk, sealt vahelt vist õhku sisse. Kusjuures õhk eelistab miskipärast liikuda tagumisse paremasse pidurisse.
Kõige lihtsam oleks muidugi 35€ eest uus lüliti osta ja vaadata, et kas on abi.
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
mis krdi asi on piduri hoiatuslambi lüliti, ma olen küll aastaid juppidega tegenud aga sellisest asjast kuulen küll esimest korda
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
See plastjunn number 2.
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
ohohh -peenvärk, tegelt pole ju seda üldse vaja, keera pime ette sinna
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Ülevaatuse onud ei vaata vist hea pilguga.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Selline vidin oli juba vene mossel peal, tuli teadustab kui embakumba
kontuuris on leke. Selle lüliti alla ei tohi õli pääseda, kui on siis järelikult
selles pildil horisontaalses kanalis(otstest korkidega suletud) olevate
kolbide üks mansett laseb läbi.
Ega Sul see parem tagumine ei leki juhuslikult?
väike pilt mosse foorumist...
kontuuris on leke. Selle lüliti alla ei tohi õli pääseda, kui on siis järelikult
selles pildil horisontaalses kanalis(otstest korkidega suletud) olevate
kolbide üks mansett laseb läbi.
Ega Sul see parem tagumine ei leki juhuslikult?
väike pilt mosse foorumist...
Viimati muutis ants, 17 Juul 2012, 14:08, muudetud 1 kord kokku.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Mina tegin asjale roostevabast plekist klambri sinna peale.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Tellisin vidina ära.
Peab vist reede hommiku vabaks võtma (plaanis oli naine järgi saata jupile), sest räägiti mingitest vedrudest ja kurat teab millest. Eks näis, mis kohale jõuab.
Väike lootus, et ehk on kogu täie remondikomplekt.
Kogu ämblik oleks muidu 150€ maksnud...
Kas Sa tead või oletad, et lüliti alla ei tohi õli pääseda.
Nagu eespool mainitud, on lüliti juures mingi perversse kujuga tihend...
Parem tagumine ei leki.
See lüliti lekib kah nii vähe ja salakavalalt, et maha ei tule tilkagi, veidi immitseb õõtshargi peale.
Mossedega olen natuke kursis, mul üks praegugi kodus. Ämblikku pole lammutanud.
Kusjuures 200 esisuport on kah nagu mossel. Mõttetult keeruline oma 4 kolviga.
Peab vist reede hommiku vabaks võtma (plaanis oli naine järgi saata jupile), sest räägiti mingitest vedrudest ja kurat teab millest. Eks näis, mis kohale jõuab.
Väike lootus, et ehk on kogu täie remondikomplekt.
Kogu ämblik oleks muidu 150€ maksnud...
ants kirjutas:Selline vidin oli juba vene mossel peal, tuli teadustab kui embakumba
kontuuris on leke. Selle lüliti alla ei tohi õli pääseda, kui on siis järelikult
selles pildil horisontaalses kanalis(otstest korkidega suletud) olevate
kolbide üks mansett laseb läbi.
Ega Sul see parem tagumine ei leki juhuslikult?
Kas Sa tead või oletad, et lüliti alla ei tohi õli pääseda.
Nagu eespool mainitud, on lüliti juures mingi perversse kujuga tihend...
Parem tagumine ei leki.
See lüliti lekib kah nii vähe ja salakavalalt, et maha ei tule tilkagi, veidi immitseb õõtshargi peale.
Mossedega olen natuke kursis, mul üks praegugi kodus. Ämblikku pole lammutanud.
Kusjuures 200 esisuport on kah nagu mossel. Mõttetult keeruline oma 4 kolviga.
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Kogu see junn on tegelikult pidurikontuuride võrdsustaja.
Nagu teada on 2sajasel kaks eraldiseisvat pidurikontuuri. kolmnurk võtab ühe tagaratta ja mõlemad esirattad. Sellest ka esipiduritel kaks õhutuskohta.
See jupstükk on ainuke asi mis neid kontuure omvahel ühendab ja võrdsustab rõhud juhul kui on vaja. Kui rõhud on liiga erinevad ja see kesksilinder mis seal sees on liiga serva liikunud hakkabki veatuli põlema.
Kahekontuurne süsteem tehti neile väidetavalt turvalisuse pärast, et kui mingi toru peaks katki minema siis üks kontuur jookseb tühjaks aga teine jääb tööle ning 70% pidurdamisvõimsusest on säilinud.
Ise kunagi seda sossi mäest all tulles kogenud kui üks toru katki läks ja pedaal põrandasse vajus.
Järgmine vajutus jalaga aga tõi pidurid tagasi ja ma ei pidanudki eessõitjale tagant sisse rallima.
Ülevaatuse onudel pole tõenäoliselt õrna aimugi kas seal peab juhe olema või mitte.
Nagu teada on 2sajasel kaks eraldiseisvat pidurikontuuri. kolmnurk võtab ühe tagaratta ja mõlemad esirattad. Sellest ka esipiduritel kaks õhutuskohta.
See jupstükk on ainuke asi mis neid kontuure omvahel ühendab ja võrdsustab rõhud juhul kui on vaja. Kui rõhud on liiga erinevad ja see kesksilinder mis seal sees on liiga serva liikunud hakkabki veatuli põlema.
Kahekontuurne süsteem tehti neile väidetavalt turvalisuse pärast, et kui mingi toru peaks katki minema siis üks kontuur jookseb tühjaks aga teine jääb tööle ning 70% pidurdamisvõimsusest on säilinud.
Ise kunagi seda sossi mäest all tulles kogenud kui üks toru katki läks ja pedaal põrandasse vajus.
Järgmine vajutus jalaga aga tõi pidurid tagasi ja ma ei pidanudki eessõitjale tagant sisse rallima.
stupiduser kirjutas:Ülevaatuse onud ei vaata vist hea pilguga.
Ülevaatuse onudel pole tõenäoliselt õrna aimugi kas seal peab juhe olema või mitte.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Leho vastas põhimõtteliselt Su küsimusele,
lisan niipalju et ma tean mitte ei oleta.
Kui õli sinna kontuuride vahele satub siis jooksevad
kontuurid kokku, mida ei tohi juhtuda.
Kui Sa seda vidinat vahetama hakkad, pead treialil
laskma teha abivahendi sinna lüliti asemele mis
seda keskmist kolbi paigal hoiab, pärast õhutamist
keerad selle välja ja lüliti asemele.
Nii lihtne see ongi
lisan niipalju et ma tean mitte ei oleta.
Kui õli sinna kontuuride vahele satub siis jooksevad
kontuurid kokku, mida ei tohi juhtuda.
Kui Sa seda vidinat vahetama hakkad, pead treialil
laskma teha abivahendi sinna lüliti asemele mis
seda keskmist kolbi paigal hoiab, pärast õhutamist
keerad selle välja ja lüliti asemele.
Nii lihtne see ongi
745 GL ´91; LR90 ´87.
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Teooria on hea aga praktikas töötab see junn ka siis kui õli seal vahel on
Mul hakkab üsna õigel ajal põlema (kui paremasse tagumisse piisavalt õhku on ahmatud) aga leke viitab, et lüliti on märjas keskkonnas.
Mosse puhul oli igatahes nii, et väike ring pidurdas heal juhul 20-30 % võimsusega.
Seda siis kui peasilindri külge pime oli pandud, muidu ei pidurdanud üldse
Muuseas, toru või voolik läheb tavaliselt katki kõige huvitavama koha peal ehk siis äkkpidurduse puhul ja siis pole aega enam teist korda tallata.
Insenerid mõtlesid parimat aga välja tuli nagu tavaliselt
Igatahes suured tänud: nüüd tean, et lüliti peab kuiv olema.
Loodetavasti tuleb ka ämbliku sisu selle 35€ eest, muidu pean selle lisaks tellima. Kui on mida tellida.
Mul hakkab üsna õigel ajal põlema (kui paremasse tagumisse piisavalt õhku on ahmatud) aga leke viitab, et lüliti on märjas keskkonnas.
Mosse puhul oli igatahes nii, et väike ring pidurdas heal juhul 20-30 % võimsusega.
Seda siis kui peasilindri külge pime oli pandud, muidu ei pidurdanud üldse
Muuseas, toru või voolik läheb tavaliselt katki kõige huvitavama koha peal ehk siis äkkpidurduse puhul ja siis pole aega enam teist korda tallata.
Insenerid mõtlesid parimat aga välja tuli nagu tavaliselt
Igatahes suured tänud: nüüd tean, et lüliti peab kuiv olema.
Loodetavasti tuleb ka ämbliku sisu selle 35€ eest, muidu pean selle lisaks tellima. Kui on mida tellida.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
See lüliti ei ole mõeldud töötama piduriõli survele, niiet ära
imesta et ta ilastab
imesta et ta ilastab
745 GL ´91; LR90 ´87.
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Milleks tal see tihend siis loodud on?
Ootan kasvava huviga pooltundmatu varuosa tarnet.
Kui osutub, et tuleb ainult lüliti siis pean ilmselt ka "ämbliku" remondikomplekti tellima?? Nagu aru saan siis tarkade klubi väidab nii?
Kui remondikomplekti tellida ei saa siis pean terve "ämbliku" tellima 150€ eest (õu shit)?
PS vahetasin just stabika konti ja tuvastasin, et salakaval leke on muutunud vähem salakavalaks, ehk lekib juba üsna hoogsalt
Ootan kasvava huviga pooltundmatu varuosa tarnet.
Kui osutub, et tuleb ainult lüliti siis pean ilmselt ka "ämbliku" remondikomplekti tellima?? Nagu aru saan siis tarkade klubi väidab nii?
Kui remondikomplekti tellida ei saa siis pean terve "ämbliku" tellima 150€ eest (õu shit)?
PS vahetasin just stabika konti ja tuvastasin, et salakaval leke on muutunud vähem salakavalaks, ehk lekib juba üsna hoogsalt
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
stupiduser kirjutas:Milleks tal see tihend siis loodud on?
Selleks et s..t sisse ei läheks
745 GL ´91; LR90 ´87.
- stupiduser
- Foorumlane
- Postitusi: 89
- Liitunud: 09 Juun 2012, 22:56
- Asukoht: Keila
Re: K: piduri hoiatuslambi lüliti
Nonii, kohalikust Volvodele spetsialiseerunud romulast (tänu Taevaisale on kellegil selline hea mõte tulnud) jubin omandatud 40 uue rubla eest (versus esinduse 150.-).
Võite mulle homseks edu soovida kaheksa piduritoru paikanusserdamiseks.
Ilma kanalita. Ja tõstukita.
Võite mulle homseks edu soovida kaheksa piduritoru paikanusserdamiseks.
Ilma kanalita. Ja tõstukita.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist