Neliveolised

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ants » 16 Veebr 2012, 09:45

tnx kirjutas:ma arvan, et kui pooltelg lahti ühendada nii, et otsad paika jäävad, siis ei tohiks midagi juhtuda, aga kardaani on lihtsam ära võtta.


Palun selgita kuidas Sa seda teed, kas võtad püsikast lahti või...
ja difri poolele lööd puupunnid ette?
745 GL ´91; LR90 ´87.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tnx » 17 Veebr 2012, 08:53

Ma mõtlesin jah nii, et püsikiirusliigendid lahti. Kui kardaani ega pooltelgi pole, siis polegi nagu vahet, kas selle seisva difri külge jäävad sisemised otsad või puupunnid või lahtine auk või kas see differ üldse auto külge alles jätta.

Aga see oli puhas teoreetiline uitmõte, praktikas proovimiseks mul ühtegi awd volvot võtta ei ole.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ants » 17 Veebr 2012, 09:21

Miks Sa selle awd siis ostad üldse, osta kohe fwd ja pole vaja midagi alt ära kruvida.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Valts
Kõva postitaja
Postitusi: 117
Liitunud: 16 Apr 2007, 21:59
Asukoht: Vändra/Tallinn
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Valts » 24 Veebr 2012, 21:23

Mul juba üle 2 aasta awd-l kardaan alt ära. Üldse ei häiri et tagumised poolteljed kaasa pöörlevad, ei usu ka et sealt mingit kütusekulu vahet jms tuleks.

Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius

Ise loodan et sellel aastal püsib lumi kaua sest peaksin umbes kuu aja pärast oma uue visko kätte saama ja siis saaks veel talve nautida. :D
1997 V70 AWD

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ants » 25 Veebr 2012, 10:26

Valts kirjutas:Mul juba üle 2 aasta awd-l kardaan alt ära. Üldse ei häiri et tagumised poolteljed kaasa pöörlevad, ei usu ka et sealt mingit kütusekulu vahet jms tuleks.

Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius

Ise loodan et sellel aastal püsib lumi kaua sest peaksin umbes kuu aja pärast oma uue visko kätte saama ja siis saaks veel talve nautida. :D


Valts, ega Sa ainuke ei ole kes FWD-na sõidab :)
Mis viscol viga oli ja kus see kindlaks tehti, ehk saaks oma ka AWD-ks kunagi :cry:
745 GL ´91; LR90 ´87.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tnx » 27 Veebr 2012, 09:18

Valts kirjutas:Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius


Kui kardaan uuesti all, siis kirjuta meile ka, kas pöörderaadius läks uuesti kehvemaks.
Mina pole oma awd autodega küll sellist käitumist kogenud (aga need pole Volvod ka olnud).

olq83
Uustulnukas
Postitusi: 2
Liitunud: 29 Veebr 2012, 11:04

Re: Neliveolised

PostitusPostitas olq83 » 29 Veebr 2012, 12:14

mul v70 awd ja võtsin ka gardaani ära kuna vahelaager tegi häält,peale seda läks rool ja pööramine kergemaks ,kui lumi maha tuli muutus sõitmine ebameeldivaks kuna tagumine reduktor jooksis kaasa ja oli takistuseks (ehk siis sama effekt nagu oleks käsipidur peal) libedal maanteel sain möödasõitu tehes külje ette,peale seda panin gardaani tagasi rool läks küll raskemaks aga auto püsib teel normaalselt.

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ural » 26 Juul 2012, 14:28

Mis mudelitel kasutati M58 käigukasti ?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Tanel » 26 Juul 2012, 15:07

850, s,v,xc70
kõik peavad olema nelikveolised
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ural » 30 Juul 2012, 16:43

M59 pandi 850/V70 R, T5 esiveolistele mudelitele? See on tehase piiratud libisemisega difriga ?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Iceman » 30 Juul 2012, 16:48

Ainult R mudelitele. T5 mudelitel on M56 kast

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ural » 30 Juul 2012, 22:27

Iceman kirjutas:Ainult R mudelitele. T5 mudelitel on M56 kast

Esiveolised R.id?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

Kasutaja avatar
Simsalabim
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 29 Juun 2009, 11:05

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Simsalabim » 31 Juul 2012, 06:35

Praegu üks 850R M59 müügiski auto24s: http://www.auto24.ee/used/1047313

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Neliveolised

PostitusPostitas no1 » 31 Juul 2012, 10:04

Simsalabim kirjutas:Praegu üks 850R M59 müügiski auto24s: http://www.auto24.ee/used/1047313

"Pisu" oma.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

ohh
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Nov 2012, 17:04

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ohh » 12 Nov 2012, 17:14

Kas oskab keegi kommenteerida kui nurkreduktori ja kaigukasti vaheline" muhv" eemaldada kas vedu s2club???


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist