Neliveolised

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
veikosib
Targutaja
Postitusi: 923
Liitunud: 28 Jaan 2008, 13:18

Re: Neliveolised

PostitusPostitas veikosib » 23 Jaan 2012, 22:36

tervist foorumlased ja nelivedulistel kogenumad eelkäijad!
palun teie arvamust antud isendi kohta - enam huvituks, kas selle puhul tasub karta automaatkasti, mis on sele mootori ja veoskeemi koostöös oodatav bensukulu ja mida tasuks uurida/kontrollida ostueelsel ülevaatusel?
Tänud ette asjalike arvamuste ja vihjete eest...
http://www.auto24.ee/used/935528
S80 D5 2002 (SOLD....to the highest bidder)

Kasutaja avatar
SinineVagun
Foorumi veteran
Postitusi: 752
Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
Asukoht: Järvamaa

Re: Neliveolised

PostitusPostitas SinineVagun » 24 Jaan 2012, 00:30

kõige pealt uuri, kas antud müüja on nõus minema üldse ostueelsesse kontrolli, kuna kuuldu ja loetu põhjal on tegemist paraja patsaaniga.
V70 2,5TD ´99
940 ´94 2,3b :arrow: MÜÜDUD
V70R AWD ´03 :arrow: MÜÜDUD
XC90 V8 MY´07 Executive
C70 D5 '07

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ural » 24 Jaan 2012, 08:53

SinineVagun kirjutas:kõige pealt uuri, kas antud müüja on nõus minema üldse ostueelsesse kontrolli, kuna kuuldu ja loetu põhjal on tegemist paraja patsaaniga.

Oli nõus minema kontrolli v.a Info-Auto. Antud asutus pidi andma ebapädevaid diagnoose.
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

Kasutaja avatar
smurf
Foorumi veteran
Postitusi: 1261
Liitunud: 18 Aug 2010, 11:49
Asukoht: Tartu

Re: Neliveolised

PostitusPostitas smurf » 24 Jaan 2012, 12:25

Huvitav kui ebapädevat infot annab Volvo ametlik esindus. Kindlasti soovitab siis müüja mingit enda tuttavat ja pädevat kohta, kus teostada kontroll.
Kui müüja on nõus minema kontrolli v.a ametlik esindus, siis ma pigem kahtleksin tema heatahtlikkuses.

See minu arvamus muidugi :roll:

E: Kurat minu meeles oli sellest autost mõniaeg tagasi siin foorumis ka juttu, aga no üldse ei leia nüüd üles seda teemat :?

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Aare85 » 24 Jaan 2012, 15:28

IA oma hädade juures on muidugi enamvähem ainuke koht, mis juhib su tähelepanu puuduvate turvapatjadele ja muule sellisele, mida ülevaatuspunktis kontrollida ei saa.
Puuduvad turvapadjad tähendavad Raidsaare juures Leedus üles löödud ja Mariampole turult siia veetud autot.
Nii lihtne see ongi.

Nelivedu saab kontrollida ka ülevaatuspunkti piduristendis. Vägagi tõenäoliselt on viskomuhv läbi või viimase veerandi peal. Automaatkast nii kallide osadega ja vanal autol on lihtsalt üks täiendav riskifaktor. Mina väldiks. Selle auto juures on neid tiksuvaid pomme ilma selletagi piisavalt.

Minu isiklik arvamus firma, eespool kirjutatu ja fotode põhja
1. suure tõenäosusega suure avarii teinud auto (esiotsa avarii)
2. läbisõit võib isegi õige olla, väike on see sellepärast, et auto on pikalt kuskil romuplatsil müügiks olnud (nende "endiste pensionäri autode" tavaline väikese ls põhjus - kas avarii või suurem tehniline rike ja auto lihtsalt on aastaid vedelenud).
3. Leedus või äärmisel juhul siin romula sodist sirgeks ja korda tehtud.

Mina läheks ja uuriks oma silmaga, tavaliselt on sellised odavad kaunad nii prostalt sirgeks taotud, et see karjub lausa autot vaadates vastu (selle piltidelt kah). Vaadake esiotsa pilte tulede juurest, ikka päris kõveralt kokku loobitud. IA-sse ei lähe sellepärast, et autol puuduvad turvapadjad (mis esiotsa käkru sõitmisega välja lendasid). Mõistagi sellisele odavale autole ei hakka Sveitsis keegi uusi patju panema ja nii ta siia tuligi.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Tanel » 24 Jaan 2012, 19:07

Eelnevale jutule lisaks et heleda nahaga rool üleni tumeda sisuga interjööris on ikka tase :D
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Neliveolised

PostitusPostitas ants » 24 Jaan 2012, 19:38

Tanel kirjutas:Eelnevale jutule lisaks et heleda nahaga rool üleni tumeda sisuga interjööris on ikka tase :D


:puke:
745 GL ´91; LR90 ´87.

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Aare85 » 25 Jaan 2012, 09:14

Kui rool oleks tervikuna teist värvi, siis on tavaliselt sellise asja põhjuseks sobivat värvi airbagi puudumine leedu garaazis. Näiteks liivakarva sisuga autos üleni must rool.
Olen näinud Leedus kokku korjatud autosid, millel on kõik turvapadjad sees, kuid igasugu kruvidel-poltidel värsked keeramise jäljed.
Kui seal on mõni doonor, võib saada ka patjadega auto. Kuidas juhtub.

Üldiselt selle hinnaklassi autodel pannakse imevärvi roole kahel põhjusel
1. originaalrooli kate räbal (mis muudab mõttetuks igasugu 255 000 km fantaasiad ja võltsitud teenindusraamatud)
2. originaalrool on avariis nii kõvasti kannatada saanud (kinnitamata turvavööga rooli lendamine, rooli läbilõikamine päästeteenistuse poolt), et ei saa kasutada.

Muidugi igasugu 15 a vanad turvapadjad võivad olla ohtlikumadki kui ilma nendeta sõit. Põhiküsimus on selles, kas esiotsa avarii on korrektselt taastatud (Leedus enamasti ei taastata korrektselt) ja korrektne taastamine pole kempiga teise ninaotsa külge keevitamine.

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

Re: Neliveolised

PostitusPostitas abt » 15 Veebr 2012, 19:31

Soovin pisut awd hingeelu kohta teadjamatelt tarkust.
Kas 142kw AWD hakkab mingeid veateateid või muid hädaldamisi ette võtma, kui ta esiveolisena kasutusel? A-la kardaan lahti ühendatud ja ka tagumised poolteljed.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Tanel » 15 Veebr 2012, 19:49

abt kirjutas:Soovin pisut awd hingeelu kohta teadjamatelt tarkust.
Kas 142kw AWD hakkab mingeid veateateid või muid hädaldamisi ette võtma, kui ta esiveolisena kasutusel? A-la kardaan lahti ühendatud ja ka tagumised poolteljed.

Mis aasta?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

Re: Neliveolised

PostitusPostitas abt » 15 Veebr 2012, 20:09

Tänud kiire reageerimise eest!:)
1998a. masin on. Minu mõte on see, et kobedamat T5-t raske leida vanematena, kuid samas 142kw liigutab piisavalt juba vajadusel. Ja samas on vigaseid 142kw awd-d täiesti ok. hinnaga müügis.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Tanel » 15 Veebr 2012, 20:23

abt kirjutas:Tänud kiire reageerimise eest!:)
1998a. masin on. Minu mõte on see, et kobedamat T5-t raske leida vanematena, kuid samas 142kw liigutab piisavalt juba vajadusel. Ja samas on vigaseid 142kw awd-d täiesti ok. hinnaga müügis.

Ei hakka vigasid andma. I gen awd pole midagi elektroonikaga ühenduses.
Võta vaid ära kardaan. ülejäänud jäta paika.
Võin sulle kardaani otsa pakkuda laagrit kui vaja peaks minema. Mul üks vale autos ringi veeremas
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

Re: Neliveolised

PostitusPostitas abt » 15 Veebr 2012, 20:26

Võhiklik küsimus veel.
Miks mitte ka tagaumised poolteljed eemaldada, et mitte diffrit kaasa vedada?

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Tanel » 15 Veebr 2012, 20:40

abt kirjutas:Võhiklik küsimus veel.
Miks mitte ka tagaumised poolteljed eemaldada, et mitte diffrit kaasa vedada?

Seal ju õli sees ja asi liugleb laagritel?
miks sa peaksid tahtma võllid ära võtta? :s
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tnx » 16 Veebr 2012, 08:21

difri õli ju suht paks, eriti külmaga. kurvis peab veel satelliite ka keerutama, nii et mingi energiakulu tema vedamiseks ikka läheb.
awd suurem kütusekulu ju enam-vähem nendest lisatükkidest tulebki ja kardaan üksinda annab vast kõige vähem juurde.
ma arvan, et kui pooltelg lahti ühendada nii, et otsad paika jäävad, siis ei tohiks midagi juhtuda, aga kardaani on lihtsam ära võtta.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist