VOLVO 740
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
VOLVO 740
Tere mul selline mure oman volvo 740 ja vaja veepump pidama saada
tegin tihendi ja lasin silikooniga ka kokku kuid ikka lekib
pumba ülemine osa ei oska pikalt seletada
mure pigem see kas tõesti pole kuskilt võimalik tihendeid saada
peal on ümmargune kummist tihend olnud mis käib soones
ja kui olen käinud poodides siis öeldakse uus pump siis saad ka oma tihendid
400 eeku on siiski kallis välla käia kui minu pump ise toimib
oleks väga tänulik kui keegi juhendaks asja
auto ise meeldib mulle väga ei tahaks lasta tal romula teed minna oma oskamatuste tõttu
tegin tihendi ja lasin silikooniga ka kokku kuid ikka lekib
pumba ülemine osa ei oska pikalt seletada
mure pigem see kas tõesti pole kuskilt võimalik tihendeid saada
peal on ümmargune kummist tihend olnud mis käib soones
ja kui olen käinud poodides siis öeldakse uus pump siis saad ka oma tihendid
400 eeku on siiski kallis välla käia kui minu pump ise toimib
oleks väga tänulik kui keegi juhendaks asja
auto ise meeldib mulle väga ei tahaks lasta tal romula teed minna oma oskamatuste tõttu
Re: VOLVO 740
Mina ostsin küll kunagi eraldi tihendid, vist oli kasutaja Jaanionu vms, kellel oli autopood/töökoda kuskil Kadaka tee kandis vist, krt ei mäleta enam...
edit: firma nimi StopBox , Kadaka tee 1 http://www.stopbox.ee/index.php?id=7
edit: firma nimi StopBox , Kadaka tee 1 http://www.stopbox.ee/index.php?id=7
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: VOLVO 740
Seda veepumpa on tobe vahetada algajana, kuna tuleb üles suruda ja samas poltidega vastu blokki kinni kruvida. Ära si*u mingi silikonniga. Osta uued tihendid ja lase teha/tee uuesti.
Re: VOLVO 740
Tihendeid on eraldi saada. Ise vahetasin kah algul tihendid ära aga kuu hiljem vahetasin kah pumba kuna selle simmer hakkas kah läbi laskma.
Ega see lihtne ei ole ise kasutasin väikes hüdrotungi üles lükkamiseks.
Seda niimodi , et panin pumba külge keerasin kõik poldid näpuga kinni. Siis puuprussi ja tungiga altpoolt survet niipalju, et nina hakkas natuke tõusma. Siis poldid lõpuni võtmega kinni.
Ega see lihtne ei ole ise kasutasin väikes hüdrotungi üles lükkamiseks.
Seda niimodi , et panin pumba külge keerasin kõik poldid näpuga kinni. Siis puuprussi ja tungiga altpoolt survet niipalju, et nina hakkas natuke tõusma. Siis poldid lõpuni võtmega kinni.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: VOLVO 740
nii siis sain pumba uute tihenditega kinni peab kuid uus mure
Käisin sõitmas ja kui seisma jäin siis vaatasin kapoti alla ning paisupaak oli survega täis ülemine osa radikast oli tuline ja alumine jummala külm
seega radikas oli sisuliselt pooleks jaotatud
mis võib põhjuseks olla kas radikas umbes ??
pump rikkes ei tohiks olla
ootkas siis tagasi sidet
Käisin sõitmas ja kui seisma jäin siis vaatasin kapoti alla ning paisupaak oli survega täis ülemine osa radikast oli tuline ja alumine jummala külm
seega radikas oli sisuliselt pooleks jaotatud
mis võib põhjuseks olla kas radikas umbes ??
pump rikkes ei tohiks olla
ootkas siis tagasi sidet
Re: VOLVO 740
Kui pikalt sõitsid? Soe vedelik tõusebki üles. Kui süsteemis väga suur surve, siis paisupaagi või radika kork ei lase miskipärast ülerõhku välja. Kas temp osuti püsib normis? Ventikas ikka vajadusel ringi käib? Poolsoe radikas tähendab ka termostaadi mittesulgumist, aga selle tänase ilmaga võib vist esialgu kõrvale jätta.
Re: VOLVO 740
tnx kirjutas:Kui pikalt sõitsid? Soe vedelik tõusebki üles. Kui süsteemis väga suur surve, siis paisupaagi või radika kork ei lase miskipärast ülerõhku välja. Kas temp osuti püsib normis? Ventikas ikka vajadusel ringi käib? Poolsoe radikas tähendab ka termostaadi mittesulgumist, aga selle tänase ilmaga võib vist esialgu kõrvale jätta.
sain vist korda kui oli vesi välja lastud ja tosool sisse pandud siis sai parem nagu
Re: VOLVO 740
Huvitav, "tosool" on nagu parem vehkat tegija kui vesi ja "tosool" lekib külmast peast paremini.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: VOLVO 740
Igaks juhuks tulevastele veepumbaga hädasolijatele mainin siin ära, et tihendeid saab eraldi osta ka Info Autost.
Pumba ja ploki vaheline tihend maksab 5 eurot sentidega ning pumba ülemise otsa rõngastihend 3 eurot sentidega.
Pumba ja ploki vaheline tihend oli tellitav, võttis ca 4-5 päeva aega, kummitihendi sai kohe kätte.
Väikse toru otsa käiva tihendi kohta paraku täpsemalt ei tea, kuid mu meelest ka seda peaks sealt eraldi saama.
Pumba ja ploki vaheline tihend maksab 5 eurot sentidega ning pumba ülemise otsa rõngastihend 3 eurot sentidega.
Pumba ja ploki vaheline tihend oli tellitav, võttis ca 4-5 päeva aega, kummitihendi sai kohe kätte.
Väikse toru otsa käiva tihendi kohta paraku täpsemalt ei tea, kuid mu meelest ka seda peaks sealt eraldi saama.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: VOLVO 740
sellised hinnad?
Ma sain terve uue veepumba koos tihenditega 20 euri eest eelmine aasta.
Ma sain terve uue veepumba koos tihenditega 20 euri eest eelmine aasta.
245 '93 B230F M47 (ex)
Re: VOLVO 740
zum kirjutas::shock: sellised hinnad?
Ma sain terve uue veepumba koos tihenditega 20 euri eest eelmine aasta.
Endale tuli kogu muu IA teema valguses üllatusena, et nii odavalt sealt sai.
Kuna uus pump oli nagunii olemas, aga tagavaraks oli tihendeid vaja, siis ühe pumba veel lisaks ostmine polnud hetkel sobiv.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Re: VOLVO 740
kusjuures nõrk koht on pumbast salongi radikasse mineva toru tihend, mis b pumbal ei kannata kriitikat, ja sageli jääb vana, huvitav kuidas ia-s sellega lood on (tagaveoliste jupid on niikuinii nii odavad ja vähe kuluvad et hind ei koti kedagi)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: VOLVO 740
supp kirjutas:kusjuures nõrk koht on pumbast salongi radikasse mineva toru tihend, mis b pumbal ei kannata kriitikat, ja sageli jääb vana, huvitav kuidas ia-s sellega lood on (tagaveoliste jupid on niikuinii nii odavad ja vähe kuluvad et hind ei koti kedagi)
Nõrk jah...ise suutsin kah asja paigaldamise käigus ära lõhkuda ja asi jäi lekkima.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: VOLVO 740
Mina sain b pumba tihendiga selle pidama.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist