700 ja selle kaksikvend 900 on üldse saanud oma tehnilised omadused tänu sellele, et 200st toodeti pea 20 aastat (19). Kuigi enamus 200 sõlmi on ülilihtsad, on tal ka mõned lollused nagu kondi ja sisevendi süsteem. Tänu 200se raskele testijatöö rügamisele saavad hilisemad mudelid nautida paljusid täiustatud lahendusi ja mugavusi. Kuigi nad ise olid käigus vaid murdosa 200se tootmiseast: 700ne: 11 aastat ja 900ne: 8a, on tunda nende omanikest mitte tänu vaid üleolevust, 200st peetakse millekski vananenuks.
On täiesti kindel, kui volvo oleks ette teadnud, et 200st ostetakse nii kaua, oleks talle suuremaid mudeliuuendusi planeeritud. Siis oleks 200ne saanud omale 700/900 esi ja tagasilla ja need kaks oleks juba esiveolistena saanud teha
Ma tahan jõuda sinna, et aeg on matti võtma hakatama. Ma installisin 700se kõllid.
Kasutasin saundipoe liimiga porolooni ja kleepisin kinni kõik ukseavad (selle idee võtsin veoeksperdi Vääna romula valepoole rooliga S60te pealt). Alläärde jäid muidugi veenõrgumise avad alles.
Ehk siis kõllid kinnitasin pleki külge (Risto nõudis) ja kleepisin üle ääre kinni. Ja tulemus on hea.
Kuna suuremad kõllid läksid nüüd veel sügavamale niigi õhukesse 200se uksesse, siis talvel aknaid lahti ei tee. Ja ega enne suve pole vajagi.
.
Praegu on siis sees makk CR-905 RDS. Silmapiiril on ka originaalvõim.
Muide kas keegi oskab öelda, kas need CD karbi juhtimise ja võimu juhtmed on haruldased=volvospetsiifilised või saab neid ka poest küsida?
Praegu mõtlen, et kui saaks CD pistikusse ehitada aux in 3.5mm pistiku, küll siis oleks hea.