Elektriga Jahutusventilaator
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Elektriga Jahutusventilaator
http://www.240.se/install/2-26-1.pdf
Kõik kindlasti tahaksid sellist, seega...
Kes teab laialt levinud autot millel oleks kaheastmelise mootoriga vent?
Sama auto küljest võtaks kaheastmelise anduri ka.
Kaak raudselt suudaks vahekolmiku ka temperatuuri anduri jaoks teha.
Võibolla isegi vaherist, et kraan alla otsa panna.
Ventilaatori diameeter ei tohiks vist üle 400mm olla, sest bensuka radikas on 450x418- sellest võiks ideaalis lähtuda.
Nagu ikka, tühja kaasa karjujaid pole vaja.
Pildid, hinnad ja muu info oleks hea.
Kõik kindlasti tahaksid sellist, seega...
Kes teab laialt levinud autot millel oleks kaheastmelise mootoriga vent?
Sama auto küljest võtaks kaheastmelise anduri ka.
Kaak raudselt suudaks vahekolmiku ka temperatuuri anduri jaoks teha.
Võibolla isegi vaherist, et kraan alla otsa panna.
Ventilaatori diameeter ei tohiks vist üle 400mm olla, sest bensuka radikas on 450x418- sellest võiks ideaalis lähtuda.
Nagu ikka, tühja kaasa karjujaid pole vaja.
Pildid, hinnad ja muu info oleks hea.
Golf II peaks olema kaheastmelise el. ventilaatoriga. Andur maksab 108 krooni ladu24 andmetel, forsist sai minumeelest isegi 70 krooniga. Vendi ma arvan saab lammutustest kilohinnaga.
P.S. pärast selle jama kirjutamist tegelikult ei tule mulle ühtegi autot meelde kaheastmelise vendiga- ainult temperatuuriandurid(tegelikult temperatuurilülitid) on kaheastmelised.
PPS. mis su niivast sai?
P.S. pärast selle jama kirjutamist tegelikult ei tule mulle ühtegi autot meelde kaheastmelise vendiga- ainult temperatuuriandurid(tegelikult temperatuurilülitid) on kaheastmelised.
PPS. mis su niivast sai?
Sigar-Audil on 3-juhtmeline süsteem - nii ventikas kui andur - mis annab tulemuseks kahe kiirusega töötava vendi. Too oli veel nii kaval konstruktsioon, et sõidu ajal puhus täistuuridel, aga madalamat kiirust kasutati mingi aeg pärast süüte väljakeeramist suvel kuumaga.
Selline oleks päris maasikas...
Parandage kui ma eksin, aga alalisvoolu elektrimootori tühijooksu kiirust saab muuta vaid pinget muutes.
Eeldaks jõutransistori või suurt takistit väiksema kiiruse ahelasse.
See kõik siis eeldusel, et ventilaator kasutab püsimagnetiga mootorit...
http://digi.physic.ut.ee/mw/images/8/8e ... mootor.pdf
Minuarust kasutas vanapeer ka kahe kiirusega ventilaatorit - 850 pealt, vist
Peab tema konstruktsiooni pisut uurima.
Niva läks Kesk-Eestisse kellegi maja ehitama.
Ei olnud liiga sõiduauto.
Kui ventilaatori diameeter ~40cm on siis peaks teoreetiliselt olema võimalik see ettepoole panna.
Eeldaks ise koja tegemist mida ma juba ammu teha olen tahtnud.
Võta mõõdulint ja mine jaluta parklas- siis saab papist šablooni teha ja õhtul proovida.
Kui juba mõõdulindiga seal oled, mõõda sügavus ka ära.
Eeldaks ise koja tegemist mida ma juba ammu teha olen tahtnud.
Võta mõõdulint ja mine jaluta parklas- siis saab papist šablooni teha ja õhtul proovida.
Kui juba mõõdulindiga seal oled, mõõda sügavus ka ära.
Nii, soetasin omale 850-e kaheastmelise ventilaatori koos releeplokiga, anduri vahetükki kahjuks kaasa ei saanud, see selleks.
Igatahes- ventilaator mahub ettepoole, KUI on ilma konditsioneerita 200ne.
Ventilaatori raamil tuleb üks serv "sirgeks lõigata" ja tulemuseks on 1cm mootori ja radiaatori vahel ning 1cm kõrgusvaru.
fotoka nurjatud akud olid tühjad- enne homset õhtut pildimaterjali ei saa.
Küsimused mis õhus:
1. Kas koda teha laiuses minimaalne ja kõrguses maksimaalne või igat pidi kogu auk eest täis?
2. Kui termostaat avaneb 87C, siis kui palju peaks ventilaatori lülitid olema?
Temperatuuri Vahemik: 85/80 + 93/88 °C | 3 Terminal
Temperatuuri Vahemik: 95/84 + 102/91 °C | 3 Terminal
infoks veel nii palju, et mootoriks on VAG' toodetud D24 ja aasta 1991
Igatahes- ventilaator mahub ettepoole, KUI on ilma konditsioneerita 200ne.
Ventilaatori raamil tuleb üks serv "sirgeks lõigata" ja tulemuseks on 1cm mootori ja radiaatori vahel ning 1cm kõrgusvaru.
fotoka nurjatud akud olid tühjad- enne homset õhtut pildimaterjali ei saa.
Küsimused mis õhus:
1. Kas koda teha laiuses minimaalne ja kõrguses maksimaalne või igat pidi kogu auk eest täis?
2. Kui termostaat avaneb 87C, siis kui palju peaks ventilaatori lülitid olema?
Temperatuuri Vahemik: 85/80 + 93/88 °C | 3 Terminal
Temperatuuri Vahemik: 95/84 + 102/91 °C | 3 Terminal
infoks veel nii palju, et mootoriks on VAG' toodetud D24 ja aasta 1991
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline