"VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Minu elukate tulemused:
S60 2002 D5 (CTS remap) rattast 134 kw ja 477 Nm, kahjuks peale 3500 rpm kütterõhuga mingi mure, mis niisama sõites ei avaldu, kuid tulemuse sai kätte.
940 1991 D24T rattast 99 kw ja 308 Nm.
Päevaga ja tulemustega igati rahul.
S60 2002 D5 (CTS remap) rattast 134 kw ja 477 Nm, kahjuks peale 3500 rpm kütterõhuga mingi mure, mis niisama sõites ei avaldu, kuid tulemuse sai kätte.
940 1991 D24T rattast 99 kw ja 308 Nm.
Päevaga ja tulemustega igati rahul.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Minul andis aga sisselaskes üks lõdvik mootorile vabama hingamise ja alla 0,5barise rõhuga jäi tulemuseks rattast 135kw ja 295nm mis on tegelikkuses stock mootorist ja sellise rõhuga täitsa keskmine tulemus. Eks varsti uuesti ja paremini
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Minu masinal on aastaga 5kW ja 10Nm juurde tulnud, vastavalt siis 83.5kW (passis 83kW) ja 169Nm.
Viimati muutis Loff, 25 Mai 2014, 22:18, muudetud 1 kord kokku.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Krt jälle läbi.
Vahva oli !
Järgmine aasta uuesti!
Tänud Martinile organiseerimise eest!
Ps. Kes ei tulnud viitsinud vöi ei julgenud jäite heast ilma!
Ja kes ei tea siis korrutame üle need üritused on möeldud köigile kes omavad volvot ja on asjahuviline!
Vahva oli !
Järgmine aasta uuesti!
Tänud Martinile organiseerimise eest!
Ps. Kes ei tulnud viitsinud vöi ei julgenud jäite heast ilma!
Ja kes ei tea siis korrutame üle need üritused on möeldud köigile kes omavad volvot ja on asjahuviline!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Kahju et mu auto kaotas sõidukõlblikkuse kaks päeva enne...
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Kuidagi rahulik ja vaikne, aga sellegipoolest vinge.
Kui keegi annab vihje, kuhu oleks mõistlik mingi album üles laadida siis võin jagada "proffi" pilte
Kui keegi annab vihje, kuhu oleks mõistlik mingi album üles laadida siis võin jagada "proffi" pilte
Volvo 940 2.3 ATM 1992
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
evald112 kirjutas:Kahju et mu auto kaotas sõidukõlblikkuse kaks päeva enne...
Mis tegid oma autoga?
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Kustav kirjutas:Kuidagi rahulik ja vaikne, aga sellegipoolest vinge.
Kui keegi annab vihje, kuhu oleks mõistlik mingi album üles laadida siis võin jagada "proffi" pilte
Sul picasat või guugli pildivärki ei ole?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Mõnus oli nagu alati. Aastaga on Võibla kultuurimaja kõvasti edasi arenenud! Järgmiseks aastaks pidi juba liftiga II korrusele saama
Ma tänan kõiki, kes kaasa mängisid ja eriti korraldajat!
https://picasaweb.google.com/1023360506 ... 25D-nae8dA
Ma tänan kõiki, kes kaasa mängisid ja eriti korraldajat!
https://picasaweb.google.com/1023360506 ... 25D-nae8dA
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Guugli värk kergelt imeb, ei lase mul mitut pilti korraga lisada, ehk õhtul vaatan mis lahenduse leian ja panen ööseks uppima.
K.
K.
Volvo 940 2.3 ATM 1992
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Mul ei lase ka mitut fotot korraga lisada aga seda ainult otse fotokast, kui laen fotod välisele kõvakettale siis sealt saab mitu fotot korraga üles laadima panna.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Loff kirjutas:Mul ei lase ka mitut fotot korraga lisada aga seda ainult otse fotokast, kui laen fotod välisele kõvakettale siis sealt saab mitu fotot korraga üles laadima panna.
Peale tööd proovin.
K.
Volvo 940 2.3 ATM 1992
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
dynotajate failid:
http://www.upload.ee/files/4075251/dynoruns.zip.html
programm avamiseks winpep 7 (dynojet kodukalt)
Ürrist:
Alustasime kogunemisega planeeritud ajal, ootasime hilinejaid 30 minutit. Volvo trucks oli meie auks välja toonud tutikad veokid, kõige uuemad ja nägusamad. Samuti lubati nende sees ronida ja mõtiskleda. Puudu ei olnud ka igaaastane nännipakike- Suured tänud Volvo Trucksile selle eest. Nüüd on sealt saadud 2x suurt Volvo lippu- käesoleval aastal saadud lipp rändas Supp'i kätte valvsale hoiule.
Lennupäevade show oli OK- tehti trikke ja paarutati lennumasinatega- midagi nii hullult meeldejäävat seal muidugi plenud. See-eest sai osta endale külma õlut ja lapsele suhkruvatti (millest pool sõin ise ära et suurem määrimise katastroof ära hoida).
Edasi dünotamine neile, kes soovisid jõu ja ilunumbreid teha, jagamisele läks ka meie peasõbra Liqui Moly kaunite paljaste tüdrukutega kalender- selle sai endale C70 T5 omanik Lauri ja seda kõike stock mootoriga (tegelikult Karel loobus oma jõunumbriga võidetud auhinnast... arvatavasti Kareli kena ja noor naine ei luba tal sellist võõraste printsessidega kalendrit ei köögi ega magamistoa seinal hoida?).
Ajakava püsis stabiilne, tõrkeid polnud kuid väga kuuma päeva tõttu oli minu autode kinnitamise tempo dünopingi külge tunduvalt aeglasem planeeritust- kuna ajakava jäi plaanidesse siis midagi sellest halba ei juhtunud.
Võiblas tundsid ennast kõik kohalolijad juba koduselt, saun küdes ja grill röstis (olime ka just saadjärvest karastusujumiselt tulnud). Õhtu jooksul läks ka loosi tahtel jagamisele Liqui Moly poolt saadud vägagi rikkalik ja austusväärne kogus nänni ja praktilist kraami, Loff sai ka lohutus auhinna kõige väiksema dünonumbri eest!
Järelhüüe:
Tänud kõigile kes võtsid oma laupäeva isikliku ja privaatse elu küljest tükikese, pühendamaks selle sellisele seltskonnale mis pole igapäevaselt teid saatmas. Kahju on näha, et igaaastaselt inimesed järjest enam kütkestavad end "kiiretesse" ja "tähtsatesse" asjadesse ning osavõtjate arv on vähenemas- tajun sellist "kiire elu" olukorda vahepeal ise ka liiga palju. Kogunejate seast leidsin vaid ühe uue näo, võibolla tähendab see seda, et teised uued Volvo omanikud polegi "tehnilise, kasutajate autode ja ostmüük" foorumist kaugemale jõudnud? Võib ka vabalt olla, et kaasajastuvad automargid on nii ühte nägu, et polegi sellist "minu lemmik automark" tunnet? Igatahes ka selle vähese arvu osavõtjate nimel teen ma seda üritust seni, kuni võimalik. Veelkord: Minu eriline tänu ja austus neile, kes tulid, olid ja tegid kogu kava lõpuni välja!
Tervitades,
kaak
http://www.upload.ee/files/4075251/dynoruns.zip.html
programm avamiseks winpep 7 (dynojet kodukalt)
Ürrist:
Alustasime kogunemisega planeeritud ajal, ootasime hilinejaid 30 minutit. Volvo trucks oli meie auks välja toonud tutikad veokid, kõige uuemad ja nägusamad. Samuti lubati nende sees ronida ja mõtiskleda. Puudu ei olnud ka igaaastane nännipakike- Suured tänud Volvo Trucksile selle eest. Nüüd on sealt saadud 2x suurt Volvo lippu- käesoleval aastal saadud lipp rändas Supp'i kätte valvsale hoiule.
Lennupäevade show oli OK- tehti trikke ja paarutati lennumasinatega- midagi nii hullult meeldejäävat seal muidugi plenud. See-eest sai osta endale külma õlut ja lapsele suhkruvatti (millest pool sõin ise ära et suurem määrimise katastroof ära hoida).
Edasi dünotamine neile, kes soovisid jõu ja ilunumbreid teha, jagamisele läks ka meie peasõbra Liqui Moly kaunite paljaste tüdrukutega kalender- selle sai endale C70 T5 omanik Lauri ja seda kõike stock mootoriga (tegelikult Karel loobus oma jõunumbriga võidetud auhinnast... arvatavasti Kareli kena ja noor naine ei luba tal sellist võõraste printsessidega kalendrit ei köögi ega magamistoa seinal hoida?).
Ajakava püsis stabiilne, tõrkeid polnud kuid väga kuuma päeva tõttu oli minu autode kinnitamise tempo dünopingi külge tunduvalt aeglasem planeeritust- kuna ajakava jäi plaanidesse siis midagi sellest halba ei juhtunud.
Võiblas tundsid ennast kõik kohalolijad juba koduselt, saun küdes ja grill röstis (olime ka just saadjärvest karastusujumiselt tulnud). Õhtu jooksul läks ka loosi tahtel jagamisele Liqui Moly poolt saadud vägagi rikkalik ja austusväärne kogus nänni ja praktilist kraami, Loff sai ka lohutus auhinna kõige väiksema dünonumbri eest!
Järelhüüe:
Tänud kõigile kes võtsid oma laupäeva isikliku ja privaatse elu küljest tükikese, pühendamaks selle sellisele seltskonnale mis pole igapäevaselt teid saatmas. Kahju on näha, et igaaastaselt inimesed järjest enam kütkestavad end "kiiretesse" ja "tähtsatesse" asjadesse ning osavõtjate arv on vähenemas- tajun sellist "kiire elu" olukorda vahepeal ise ka liiga palju. Kogunejate seast leidsin vaid ühe uue näo, võibolla tähendab see seda, et teised uued Volvo omanikud polegi "tehnilise, kasutajate autode ja ostmüük" foorumist kaugemale jõudnud? Võib ka vabalt olla, et kaasajastuvad automargid on nii ühte nägu, et polegi sellist "minu lemmik automark" tunnet? Igatahes ka selle vähese arvu osavõtjate nimel teen ma seda üritust seni, kuni võimalik. Veelkord: Minu eriline tänu ja austus neile, kes tulid, olid ja tegid kogu kava lõpuni välja!
Tervitades,
kaak
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Kaak. Suur kiitus sulle! Mina pidin olema teine uustulnuk, kes remondi ja ostumüügi foorumist edasi jõudnud.
Kahjuks minust mitte olenevatel põhjustel muutus mu muidu tehniliselt täiesti korras sõiduk täiesti sõidukõlbmatuks. Vaja läks ka Tartu kohalike päästjate abi aga see selleks.
Mul on suur hea meel, et teil siiski miskit toimus ja rahvast ka kogunes.
Sinu järelhüüe pani mõtlema.
Mind huvitas siiralt oma auto jõunumbrite ära mõõtmine ja oleks tahtnud teada palju siis reaalselt olemas on. Kui ta kunagi korda saab siis pean sinuga isiklikult kokku leppima ja tulema mõõtma.
Aga muu rahva, kes jõunumbreid taga ei aja, jaoks peaks ilmselt veidi ürri formaati muutma.
Mäletan kui korraldasin sügisel sita vihmase ilmaga pildistamispäeva siis tuli kohale koguni 11 autot. Arvasin et heal juhul Ollu, pestav ja Karel ilmuvad välja, aga tegelikult tuli rohkem. Kes teab, mis veel ilusa ilmaga oleks saanud.
Suhtlen igapäevaselt päris mitme foorumlasega. Meil on tehtud oma chati grupp, mida ka kunagi siin reklaamisin.
Meid on kokku juba 12 inimest. Neist kolmega kohtun Tartus ja ülejäänutega tallinnas.
Aktiivset rahvast tegelikult on, ja kui panna kokku korralik üritus, mis paljusid huvitaks, siis saaks kokku korraliku rahva.
PAlju tühja juttu tegelikult minu poolt, sest minust korraldajat lähi ajal ei ole. Aga kes teab. Võibolla vähemalt pildiürituse teen ära.
Kahjuks minust mitte olenevatel põhjustel muutus mu muidu tehniliselt täiesti korras sõiduk täiesti sõidukõlbmatuks. Vaja läks ka Tartu kohalike päästjate abi aga see selleks.
Mul on suur hea meel, et teil siiski miskit toimus ja rahvast ka kogunes.
Sinu järelhüüe pani mõtlema.
Mind huvitas siiralt oma auto jõunumbrite ära mõõtmine ja oleks tahtnud teada palju siis reaalselt olemas on. Kui ta kunagi korda saab siis pean sinuga isiklikult kokku leppima ja tulema mõõtma.
Aga muu rahva, kes jõunumbreid taga ei aja, jaoks peaks ilmselt veidi ürri formaati muutma.
Mäletan kui korraldasin sügisel sita vihmase ilmaga pildistamispäeva siis tuli kohale koguni 11 autot. Arvasin et heal juhul Ollu, pestav ja Karel ilmuvad välja, aga tegelikult tuli rohkem. Kes teab, mis veel ilusa ilmaga oleks saanud.
Suhtlen igapäevaselt päris mitme foorumlasega. Meil on tehtud oma chati grupp, mida ka kunagi siin reklaamisin.
Meid on kokku juba 12 inimest. Neist kolmega kohtun Tartus ja ülejäänutega tallinnas.
Aktiivset rahvast tegelikult on, ja kui panna kokku korralik üritus, mis paljusid huvitaks, siis saaks kokku korraliku rahva.
PAlju tühja juttu tegelikult minu poolt, sest minust korraldajat lähi ajal ei ole. Aga kes teab. Võibolla vähemalt pildiürituse teen ära.
Re: "VI" Tartu ürr 24-25.05.2014
Et innustus ei kaoks ja ka järgmine aasta oleks motivatsiooni seda ürri korraldada siis teeme ühe suure aplausi ja kummarduse Kaagile!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist