1. leht 1-st

Madalsurveturbo kõrgsurveks

Postitatud: 17 Apr 2009, 23:42
Postitas Karel
plaan on enda 2.5T madalsurveturbo asendada T5'e 16T turboga, praegu peaks peal olema 13G, küsimus siis, millised on ohud üldse ja kui polt on se asi üldse on? auto isenenesest 2006 s60 2.5T awd, mootoritähis peaks olema B5254T2

Postitatud: 20 Apr 2009, 11:17
Postitas wckd
Ma võin siin praegu rämedalt puusse panna aga mumeelest peaks turbo ise küll direct bolt-on olema.. Mõlemad Mitsu TD04.. Ja alates 2001 T5 16T peaks ka olema õige flantsiga. LPT / HPT mootoritel surveaste ka erinev vist (9 / 8,5).
Ja ohud olenevad rõhust, mida see 16T puhuma peaks hakkama (15,5psi vms. peaks olema stock fuel-cut) - igaljuhul kasuks tuleks asja juures ka aju programmeerimine / chip.

Kasulikku:
Swedespeed Forums
Volvospeed Forums
Turbobricks Forums

Postitatud: 20 Apr 2009, 11:40
Postitas taavi
kumb siis, kas kompressioon või surveaste? kahtlustan, et surveastmest jutt?

Postitatud: 20 Apr 2009, 11:46
Postitas bronec
Surveaste ikka

Postitatud: 20 Apr 2009, 14:18
Postitas wckd
krt jah :P

Postitatud: 21 Apr 2009, 14:33
Postitas BSRcar
Parem loobu sellest yritusest... asi ei ole niilihtne kui aind paistab... või nagu enamus õlifiltreid myyakse.. et kui keere istub siis sobib...( filtri surveklappide survetest pole enamus kuulnud )

asi palju keerulisem...

Postitatud: 21 Apr 2009, 15:41
Postitas RS013
Hahaha... mulle pakkus palju nalja selle jutu peale su allkirja lugemine "Vajuta nuppu ja tuuni minutitega!!!!" :D

Aga äkki sa viitsid seletada, mis seal palju keerulisem on siis? Oleks endalgi huvitav lugeda.

Postitatud: 21 Apr 2009, 16:23
Postitas BSRcar
huvipärast ma ei viitsi niisama jahuda..

Aga enne tuunimist paluks mõnele kysimusell vastust.

Mis on mootori B5254T2 kolvimõõt, kolvikäik, surveaste, pihusti suurus,
võrreldes B5244T5 või B5254T4 mootoriga. Milline on max tõmbe ja tõukejõud mida kannatab kolb ja keps.

nendel mootoritel ei ole vahe aind turbo suuruses ja softis.

kui huvi jätkub siis helista... räägin pikemalt... kirjutada ei viitsi....


To RS013 ;);) kes viimasena naerab................;);)

Postitatud: 21 Apr 2009, 17:13
Postitas RS013
Heh, ei olnud sugugi pahatahtlik naer, tean ju isegi et tegeled igapäevaselt nende asjadega. Aga naersid viimasena jah nüüd :lol:

Otseloomulikult pole see asi nii lihtne, ise pole nende mootorite hingeelu absoluutselt uurinud ja siinkohal kaasa ei oska targutada.

Huvitav oleks lihtsalt teada mis nende mootorite erinevused on. On nad üldse sama ploki peal?

Postitatud: 22 Apr 2009, 11:04
Postitas Sassu
Küsiks siia vahele ega keegi ei tea kas 16T jaoks mõeldud downpipe 18T külge ka istub? Ehk siis kas S70 T5 ja R'il on sama sumps? Peaks vist olema ju.

Postitatud: 22 Apr 2009, 16:31
Postitas wckd
Peaks ikka istuma.. (v70R on toodetud nii 16T kui ka 18T'ga)

Postitatud: 22 Apr 2009, 19:59
Postitas wackou
16T, 18T ja 19T on kõigil sama flants.
Kuid:
1. nad võivad olla erineva nurga all, st downpipe'i tuleb muuta.
2. erineva suurusega ( 6 vs 7)