Madalsurveturbo kõrgsurveks

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Karel
Foorumi veteran
Postitusi: 1040
Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
Asukoht: Tartu/Kuressaare
Kontakt:

Madalsurveturbo kõrgsurveks

PostitusPostitas Karel » 17 Apr 2009, 23:42

plaan on enda 2.5T madalsurveturbo asendada T5'e 16T turboga, praegu peaks peal olema 13G, küsimus siis, millised on ohud üldse ja kui polt on se asi üldse on? auto isenenesest 2006 s60 2.5T awd, mootoritähis peaks olema B5254T2
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

PostitusPostitas wckd » 20 Apr 2009, 11:17

Ma võin siin praegu rämedalt puusse panna aga mumeelest peaks turbo ise küll direct bolt-on olema.. Mõlemad Mitsu TD04.. Ja alates 2001 T5 16T peaks ka olema õige flantsiga. LPT / HPT mootoritel surveaste ka erinev vist (9 / 8,5).
Ja ohud olenevad rõhust, mida see 16T puhuma peaks hakkama (15,5psi vms. peaks olema stock fuel-cut) - igaljuhul kasuks tuleks asja juures ka aju programmeerimine / chip.

Kasulikku:
Swedespeed Forums
Volvospeed Forums
Turbobricks Forums
Viimati muutis wckd, 20 Apr 2009, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 20 Apr 2009, 11:40

kumb siis, kas kompressioon või surveaste? kahtlustan, et surveastmest jutt?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 20 Apr 2009, 11:46

Surveaste ikka

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

PostitusPostitas wckd » 20 Apr 2009, 14:18

krt jah :P
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

Kasutaja avatar
BSRcar
Kõva postitaja
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:41
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas BSRcar » 21 Apr 2009, 14:33

Parem loobu sellest yritusest... asi ei ole niilihtne kui aind paistab... või nagu enamus õlifiltreid myyakse.. et kui keere istub siis sobib...( filtri surveklappide survetest pole enamus kuulnud )

asi palju keerulisem...

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas RS013 » 21 Apr 2009, 15:41

Hahaha... mulle pakkus palju nalja selle jutu peale su allkirja lugemine "Vajuta nuppu ja tuuni minutitega!!!!" :D

Aga äkki sa viitsid seletada, mis seal palju keerulisem on siis? Oleks endalgi huvitav lugeda.
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
BSRcar
Kõva postitaja
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:41
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas BSRcar » 21 Apr 2009, 16:23

huvipärast ma ei viitsi niisama jahuda..

Aga enne tuunimist paluks mõnele kysimusell vastust.

Mis on mootori B5254T2 kolvimõõt, kolvikäik, surveaste, pihusti suurus,
võrreldes B5244T5 või B5254T4 mootoriga. Milline on max tõmbe ja tõukejõud mida kannatab kolb ja keps.

nendel mootoritel ei ole vahe aind turbo suuruses ja softis.

kui huvi jätkub siis helista... räägin pikemalt... kirjutada ei viitsi....


To RS013 ;);) kes viimasena naerab................;);)

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas RS013 » 21 Apr 2009, 17:13

Heh, ei olnud sugugi pahatahtlik naer, tean ju isegi et tegeled igapäevaselt nende asjadega. Aga naersid viimasena jah nüüd :lol:

Otseloomulikult pole see asi nii lihtne, ise pole nende mootorite hingeelu absoluutselt uurinud ja siinkohal kaasa ei oska targutada.

Huvitav oleks lihtsalt teada mis nende mootorite erinevused on. On nad üldse sama ploki peal?
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Sassu
Foorumi veteran
Postitusi: 680
Liitunud: 07 Apr 2008, 17:17
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

PostitusPostitas Sassu » 22 Apr 2009, 11:04

Küsiks siia vahele ega keegi ei tea kas 16T jaoks mõeldud downpipe 18T külge ka istub? Ehk siis kas S70 T5 ja R'il on sama sumps? Peaks vist olema ju.
S70 R (sõidab järgmise mehe tagumiku all)
S40 T5

Kasutaja avatar
wckd
Kreisi postitaja
Postitusi: 396
Liitunud: 04 Sept 2007, 11:13
Asukoht: Haabneeme <> Tallinn

PostitusPostitas wckd » 22 Apr 2009, 16:31

Peaks ikka istuma.. (v70R on toodetud nii 16T kui ka 18T'ga)
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 22 Apr 2009, 19:59

16T, 18T ja 19T on kõigil sama flants.
Kuid:
1. nad võivad olla erineva nurga all, st downpipe'i tuleb muuta.
2. erineva suurusega ( 6 vs 7)
S40 T4 HX35


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline