Madalsurveturbo kõrgsurveks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
Madalsurveturbo kõrgsurveks
plaan on enda 2.5T madalsurveturbo asendada T5'e 16T turboga, praegu peaks peal olema 13G, küsimus siis, millised on ohud üldse ja kui polt on se asi üldse on? auto isenenesest 2006 s60 2.5T awd, mootoritähis peaks olema B5254T2
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
Ma võin siin praegu rämedalt puusse panna aga mumeelest peaks turbo ise küll direct bolt-on olema.. Mõlemad Mitsu TD04.. Ja alates 2001 T5 16T peaks ka olema õige flantsiga. LPT / HPT mootoritel surveaste ka erinev vist (9 / 8,5).
Ja ohud olenevad rõhust, mida see 16T puhuma peaks hakkama (15,5psi vms. peaks olema stock fuel-cut) - igaljuhul kasuks tuleks asja juures ka aju programmeerimine / chip.
Kasulikku:
Swedespeed Forums
Volvospeed Forums
Turbobricks Forums
Ja ohud olenevad rõhust, mida see 16T puhuma peaks hakkama (15,5psi vms. peaks olema stock fuel-cut) - igaljuhul kasuks tuleks asja juures ka aju programmeerimine / chip.
Kasulikku:
Swedespeed Forums
Volvospeed Forums
Turbobricks Forums
Viimati muutis wckd, 20 Apr 2009, 14:19, muudetud 1 kord kokku.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
krt jah
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
huvipärast ma ei viitsi niisama jahuda..
Aga enne tuunimist paluks mõnele kysimusell vastust.
Mis on mootori B5254T2 kolvimõõt, kolvikäik, surveaste, pihusti suurus,
võrreldes B5244T5 või B5254T4 mootoriga. Milline on max tõmbe ja tõukejõud mida kannatab kolb ja keps.
nendel mootoritel ei ole vahe aind turbo suuruses ja softis.
kui huvi jätkub siis helista... räägin pikemalt... kirjutada ei viitsi....
To RS013 ;) kes viimasena naerab................;)
Aga enne tuunimist paluks mõnele kysimusell vastust.
Mis on mootori B5254T2 kolvimõõt, kolvikäik, surveaste, pihusti suurus,
võrreldes B5244T5 või B5254T4 mootoriga. Milline on max tõmbe ja tõukejõud mida kannatab kolb ja keps.
nendel mootoritel ei ole vahe aind turbo suuruses ja softis.
kui huvi jätkub siis helista... räägin pikemalt... kirjutada ei viitsi....
To RS013 ;) kes viimasena naerab................;)
Heh, ei olnud sugugi pahatahtlik naer, tean ju isegi et tegeled igapäevaselt nende asjadega. Aga naersid viimasena jah nüüd
Otseloomulikult pole see asi nii lihtne, ise pole nende mootorite hingeelu absoluutselt uurinud ja siinkohal kaasa ei oska targutada.
Huvitav oleks lihtsalt teada mis nende mootorite erinevused on. On nad üldse sama ploki peal?
Otseloomulikult pole see asi nii lihtne, ise pole nende mootorite hingeelu absoluutselt uurinud ja siinkohal kaasa ei oska targutada.
Huvitav oleks lihtsalt teada mis nende mootorite erinevused on. On nad üldse sama ploki peal?
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron
Peaks ikka istuma.. (v70R on toodetud nii 16T kui ka 18T'ga)
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline