1. leht 1-st

2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 02 Aug 2020, 19:52
Postitas kameeleon
Kas keegi on 2017- .... Volvole remapi lasknud teha.
Kus ja mis tulemustega.
Hetkel käes V90 D5 ja võrreldes sakslastega on 173 kw mootor janune ja aeglane :(

Re: 2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 04 Aug 2020, 09:50
Postitas porter77
Palun kümnes täht VIN koodis
kameeleon kirjutas:Kas keegi on 2017- .... Volvole remapi lasknud teha.
Kus ja mis tulemustega.
Hetkel käes V90 D5 ja võrreldes sakslastega on 173 kw mootor janune ja aeglane :(

Re: 2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 22 Apr 2021, 00:24
Postitas raidu
Saad natuke elavamaks dpf vahelt võtmisega, aga selle uimasuse ja janususe põhjus on Aisini käigukast ning seda remapiga ei paranda.

Muidugi olen huvitatud proovisõidust, kui kellelgi on õnnestunud remapiga Aisini uimasus ära peletada.

Re: 2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 22 Apr 2021, 11:01
Postitas stonestick
raidu kirjutas:Saad natuke elavamaks dpf vahelt võtmisega, aga selle uimasuse ja janususe põhjus on Aisini käigukast ning seda remapiga ei paranda.

Muidugi olen huvitatud proovisõidust, kui kellelgi on õnnestunud remapiga Aisini uimasus ära peletada.


Aisini 8-käiguline küll uimane pole mu meelest. Pole kindlasti sama hea kui ZF 8-käiguline, aga käiguvahetused on üsna konkreetsed ja turbiin lukustub ka kiiresti.

Re: 2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 22 Apr 2021, 14:27
Postitas Voldemor
S asend ja tugevam jalg ju aitavad. Nad oma kütuse ökonoomsuse numbri pärast on uimaseks tehtud

Re: 2017 ja edasi remapi küsimus

Postitatud: 22 Apr 2021, 20:23
Postitas amazon86
Proovinud erinevaid uuemaid Volvosid ja see kasti uimasus on olnud ikka kõigil. Eriti jube oli V60 T6, niisugune tunne, et midagi on väga valesti. Hiljuti sai proovitud XC90 T8 hübriidi, vot seal on sellest jamast lahti saadud.