1. leht 1-st

230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 20 Apr 2016, 23:11
Postitas unikturbo323
Kõik kellel kogemus antud asjadega palun kajastada kogemusi.Loogiliselt scp-ga ei pea sumps olema 3 tolli, kuna muu gaas läheb mujale.
Hetkel siis uus kolle vs std.Mootor b230fk ja 16t turbo ning juhtima hakkab ms.

Re: 230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 21 Apr 2016, 00:13
Postitas Klamber
Mis toru sa sinna jätad siis? Spoolupis kaotad ikka. Pluss oled kuulnud mis kisa see lahtine wg teeb kui seal summutit otsas pole..

Re: 230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 21 Apr 2016, 22:40
Postitas pestav
Screamer'i hääl on kena kui turbo suur ja boosti palju.
16T on kökats ju. Pealegi veel sisese wastegate'iga. Kust see eralduskoht tuleb?!

Re: 230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 23 Apr 2016, 14:30
Postitas unikturbo323
Küsimus oli siiski sumpsi suuruses.Hetkel 2,5 tolli all ja downpipe oleks 3 tolli.Wg-st viiks toru põhja alla suunaga väljapoole.16t on alustusek piisav ja sisese wg saab kinni panna.Kolde teeks uue kuna originaaliga jääb 16t kehvasti.Tegu pole volvoga ega igapäeva autoga.

Re: 230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 17 Mai 2016, 11:44
Postitas kaidoj
Suurem dp aitab igaljuhul spoolimisele kaasa. Wg summutisse esialgu selle turbo ja 3" dp-ga on ok ilmselt. Jätaks ka kohe sisese wg oleks endal lihtsam. Suurem turbo, suuremad jõud ja rohkem gaase, siis on olnud mõned näited, et väline wg screameriga toimib paremini (otse summutisse siis tekitab seal ikka mingit keerist või vastusurvet).

Re: 230 screamerpipe vs ühendatud summutiga

Postitatud: 24 Mai 2016, 07:44
Postitas unikturbo323
Esialgu jääb originall kolle mille portisin korralikult ära.Sama tegin kuumakojaga.Dp 3 tolli ja ulatub poole autoni.Jääb sisene wg.