Tere!
Kas keegi on tuuninud V70 T5 184 kW (2000-2004)? Olen netist otsinud ja leidnud Euroopas asjalikud olevat Rootsis asuva BSRi ja Saksas oleva Heico. Kas keegi on pannud mõnele 184 kW T5-le kas performance chipi, sportõhufiltri ja sportväljalasketorustiku? Ja turbo downpipe'i?
V70 t5 184 kw performance tuning
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
V70 t5 184 kw performance tuning
V70 T5 184 kW
Mul oli kunagi 2001 V70T5. Sellel oli TME aju, väljalase, madaldus vedrud, Bilsteinid, ipd stabika vardad. See oli kuradi kiire ja hea juhitavusega.
http://www.pbase.com/turboes/allans_old_t5
Siin on Dyno ka
http://www.pbase.com/turboes/image/37124307
TME http://www.tme.com/e_main.htm
SAM http://www.samsteffansson.se/samindex.html
http://www.pbase.com/turboes/allans_old_t5
Siin on Dyno ka
http://www.pbase.com/turboes/image/37124307
TME http://www.tme.com/e_main.htm
SAM http://www.samsteffansson.se/samindex.html
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Re: V70 t5 184 kw performance tuning
BSR on korraliku kvaliteediga ja kui raha on, siis tasub sealt osta ka downpipe ja cat-back väljalaskesüsteem.
Stage 3 tagab sulle 322Hp ja 455Nm
Vaata siia: http://en.bsrab.se/products/t490/
Kuid, ma siiski neid numbreid päris ei usu, kuna tuleb ette kas turbo või pihustite piir.
Stage 3 tagab sulle 322Hp ja 455Nm
Vaata siia: http://en.bsrab.se/products/t490/
Kuid, ma siiski neid numbreid päris ei usu, kuna tuleb ette kas turbo või pihustite piir.
Urmas kirjutas:Tere!
Kas keegi on tuuninud V70 T5 184 kW (2000-2004)? Olen netist otsinud ja leidnud Euroopas asjalikud olevat Rootsis asuva BSRi ja Saksas oleva Heico. Kas keegi on pannud mõnele 184 kW T5-le kas performance chipi, sportõhufiltri ja sportväljalasketorustiku? Ja turbo downpipe'i?
S40 T4 HX35
aga millised on kogemused? kui palju kellelgi auto läbisõitu oli, kui chip peale pandi? ja millised jupid (kui üldse) kiirelt läbi läksid? nt Heico hoiatab, et kui ls on üle 150 000 km, siis on suht kiire automaadi puhul minema hüdrotrafo (torque converter), mis asub mootor ja käigukasti vahel... ja järgmisena võivat siis kärsata juba mootor ise... on kellelgi isiklikku praktikat?
V70 T5 184 kW
Urmas kirjutas:aga millised on kogemused? kui palju kellelgi auto läbisõitu oli, kui chip peale pandi? ja millised jupid (kui üldse) kiirelt läbi läksid? nt Heico hoiatab, et kui ls on üle 150 000 km, siis on suht kiire automaadi puhul minema hüdrotrafo (torque converter), mis asub mootor ja käigukasti vahel... ja järgmisena võivat siis kärsata juba mootor ise... on kellelgi isiklikku praktikat?
Loomulikult tähendab ~15-20% mootorivõimsuse tõusu ka vastavalt suuremat kulu mootorile ja veermikule.
Automaatkäigukastidel olevat jah sellega probleeme, kuid mulle isegi ei meenu kusagilt mingit juhtumit.
Kui sa lased chipi ära teha, peaksid õlivahetust edaspidi tihedamini tegema. Tasuks ka korralikud mootoripadjad ja puksid muretseda.
See chiptuning on suht nohu. Kui mootor on korras ja kusagil juba eelnevalt midagi "vaikselt minema" ei hakka, ei juhtu midagi.
Tean inimesi, kes on sõitnud juba aastaid chipitud Volvoga.
S40 T4 HX35
Isegi mõelnud siin igasugu kiipide ja BSR-de peale kuid kuna autol juba 180,000 varsti ette keritud ja minevik teadmata siis ei hakka seda vaest automaati piinama, pärast jama rohkem kui asi väärt. Kui auto minevik on korras ja korralikult hooldatud masin siis miks mitte, kuid automaadi remonti eriti Volvo ja muude kallimate masinate puhul ei soovita kellegile. Kusagilt jäi kõrva et minu autol pidi uus kast maksma ~100k eeku mis on pool auto hinnast
hmmm... olen omanud nii mõnegi Audi 20-klapilise turboka ja 4-st 3 on olnud ka chipitud. Üks juba ka enne minu kätte jõudmist. Sõtinud ja toiminud on nad kõik ilusti ja pole olnud põhjust kurta, et otseselt oleks ohtlikum või karmim sõita. Ainuke asi, millest räägitakse Audide puhul on automaat käigukast(nagu ka Volvode puhul), mis ei pidavat üle 400Nm palju kannatama ja kipub lagunema.
iseenesest stage 1 chip on suhteliselt ohutu kui juba mootor omadega läbi ei ole. Kui edaspidi ka elementaarseid asju korraliselt jälgida, siis tõenäosus, et chipi pärast kindlasti midagi katki läheb, on suht olematu. Kui juba tõsiseks paugutamiseks autot ehitada, siis on tsipa teised lood ja tuleb rohkematele detailidele tähelepanu pöörata.
Iseneesest veel ka selline info läbi käinud kahe kõrva vahelt, et Volvo 20V plokk pidavat taluma rohkem kui Audi 20v plokk Kahju ainult, et 850-l tagumised rattad "lohisevad"!
iseenesest stage 1 chip on suhteliselt ohutu kui juba mootor omadega läbi ei ole. Kui edaspidi ka elementaarseid asju korraliselt jälgida, siis tõenäosus, et chipi pärast kindlasti midagi katki läheb, on suht olematu. Kui juba tõsiseks paugutamiseks autot ehitada, siis on tsipa teised lood ja tuleb rohkematele detailidele tähelepanu pöörata.
Iseneesest veel ka selline info läbi käinud kahe kõrva vahelt, et Volvo 20V plokk pidavat taluma rohkem kui Audi 20v plokk Kahju ainult, et 850-l tagumised rattad "lohisevad"!
Oettinger
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist