1. leht 2-st

Koonusfiltri + ja -

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:22
Postitas saadukas
Kuna ma hakkan oma T5 õhufiltrit vahetama, tekkis mõte, et äkki paneks hoopis koonusfiltri. Küsikski kas on mõtet. Liigun palju kruusateedel ja suvel on tolmu ju räigelt lendlemas. Kas läheb kiiremini umbe kui tavaline? Samas peaks ju mootor tänu sellele vabamalt hingama... :roll:
Rääkige oma kogemustest kellel on.

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:30
Postitas sullivanmike
Üks võimalus on ka paneelfilter. Wackou vist paigaldas selle?

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:30
Postitas bronec
Ma arvan, et originaal on etem. Koonusfilter pole mingi maagiline jupp ja ma ei näe põhjust mingeid ümberehitusi selleks teha

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:31
Postitas Demis
Kui liigud palju kruusateel siis soovitaks KD paneelfiltrit mida saab paigaldada originaalfiltri asemele. Hinnalt odavam kui koonuse paigaldamine kuid omadustelt eriti alla ei jää.

Lisainfo: http://www.lakiauto.ee

D.

Postitatud: 20 Mär 2007, 20:55
Postitas Tanel
ise tellisin BRS-ist sport paneel filtri ja kasutan praegu. hingab kergemalt ja saab ka filtri pesu aine juurde osta sealt.

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:13
Postitas saadukas
Kindlasti on ka vahe selles mis firma õhufilter osta. Arvan et Volvo insenerid ei olnud nii rumalad, et originaalselt sinna suvaline nuustik panna. Küll aga kindlasti on b varuosa kvaliteet erinavetel firmadel erinev. Olen isegi 7 sajase uut filtrit lõhkunud, et sealt normaalselt õhk läbi tuleks.

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:18
Postitas Tanel
bsr-i pakutav laseb küll õhku vägagi kergelt läbi. enne kui paigaldasin puhusin ja tõmbasin suuga kui kergelt siis õhk ka liigub :P

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:24
Postitas saadukas
Paneeli pädevuses pole ma kahelnudki.

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:26
Postitas Tanel
usun et koonus aitab samapalju hingamisele kaasa kui paneel
miks muidu seda nii laialdaselt mootori tuunimisel kasutatakse kui sellest (tõlkimatu rõve sõim) kasu poleks.
kui paned koonuse siis kasuta kuiva. n apexit vms

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:32
Postitas saadukas
Arvan, et panen ikkagi tavalise. Mis selle paneeli hind ka umbkaudselt on? Koonuse mõtted on peast läind.

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:36
Postitas Demis
saadukas kirjutas:Arvan, et panen ikkagi tavalise. Mis selle paneeli hind ka umbkaudselt on? Koonuse mõtted on peast läind.


Paneeli hind oli 850le vist 900.-

D.

Postitatud: 20 Mär 2007, 21:39
Postitas wackou
Ise soovitan paneeli.
Mitmetes volvofoorumites on seda teemat arutatud, kumb on parem ja on ka düno peal mõõdetud...
Kuid selget võitjat ikka pole.

Koonuse puhul on vaja mõelda sellepeale, et ei imeks mootori poolt kuuma õhku. Vaja teha sein ette. Samuti oleks koonuse puhul kasulik teha CAI ehk külma õhu sissevõtt otse filtri peale.

Tasub ka seda vaadata: http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp

Ja paneelfiltreid kasutatakse isegi 400 hp tuuning-volvode peal.

Siiski, kas on mõtet kallist asja osta, kui vahet pole ning paneelfilter suht odav.

Postitatud: 20 Mär 2007, 23:11
Postitas alari
Ma soovitaks ka paneelfiltrit,kindlam variant,eriti kui kruusateedel sõidad.Koonusel lihtsalt see eriline hääl,kui suruda gaasipedaali põrandale lähemale :)

Postitatud: 19 Apr 2007, 12:46
Postitas wackou
Kui keegi soovib ka pisut külmemat õhku (ingl.k. cold air intake aka CAI) mootorisse saada, siis tasuks kindlasti lugeda järgmist:

http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=69428

Paljud küsivad, et kas kui viia õhuvõtu toru kuhugi auto alla, maa lähedale, et kas siis imeb ka vett sisse.
Ei, kui on jäetud alles ka originaal õhuvõtt. S40 puhul on see siis suunatule taga.

Postitatud: 13 Juun 2008, 19:16
Postitas fafa
Kust saab seda sport paneel filtrit T5 osta? On mingi neti pood äki olemas? Elan ise pärnus ja ei viitis tlna sellepärast sõita.