Koonusfiltri + ja -
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Koonusfiltri + ja -
Kuna ma hakkan oma T5 õhufiltrit vahetama, tekkis mõte, et äkki paneks hoopis koonusfiltri. Küsikski kas on mõtet. Liigun palju kruusateedel ja suvel on tolmu ju räigelt lendlemas. Kas läheb kiiremini umbe kui tavaline? Samas peaks ju mootor tänu sellele vabamalt hingama...
Rääkige oma kogemustest kellel on.
Rääkige oma kogemustest kellel on.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
Kui liigud palju kruusateel siis soovitaks KD paneelfiltrit mida saab paigaldada originaalfiltri asemele. Hinnalt odavam kui koonuse paigaldamine kuid omadustelt eriti alla ei jää.
Lisainfo: http://www.lakiauto.ee
D.
Lisainfo: http://www.lakiauto.ee
D.
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
Kindlasti on ka vahe selles mis firma õhufilter osta. Arvan et Volvo insenerid ei olnud nii rumalad, et originaalselt sinna suvaline nuustik panna. Küll aga kindlasti on b varuosa kvaliteet erinavetel firmadel erinev. Olen isegi 7 sajase uut filtrit lõhkunud, et sealt normaalselt õhk läbi tuleks.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
Ise soovitan paneeli.
Mitmetes volvofoorumites on seda teemat arutatud, kumb on parem ja on ka düno peal mõõdetud...
Kuid selget võitjat ikka pole.
Koonuse puhul on vaja mõelda sellepeale, et ei imeks mootori poolt kuuma õhku. Vaja teha sein ette. Samuti oleks koonuse puhul kasulik teha CAI ehk külma õhu sissevõtt otse filtri peale.
Tasub ka seda vaadata: http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp
Ja paneelfiltreid kasutatakse isegi 400 hp tuuning-volvode peal.
Siiski, kas on mõtet kallist asja osta, kui vahet pole ning paneelfilter suht odav.
Mitmetes volvofoorumites on seda teemat arutatud, kumb on parem ja on ka düno peal mõõdetud...
Kuid selget võitjat ikka pole.
Koonuse puhul on vaja mõelda sellepeale, et ei imeks mootori poolt kuuma õhku. Vaja teha sein ette. Samuti oleks koonuse puhul kasulik teha CAI ehk külma õhu sissevõtt otse filtri peale.
Tasub ka seda vaadata: http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp
Ja paneelfiltreid kasutatakse isegi 400 hp tuuning-volvode peal.
Siiski, kas on mõtet kallist asja osta, kui vahet pole ning paneelfilter suht odav.
S40 T4 HX35
Kui keegi soovib ka pisut külmemat õhku (ingl.k. cold air intake aka CAI) mootorisse saada, siis tasuks kindlasti lugeda järgmist:
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=69428
Paljud küsivad, et kas kui viia õhuvõtu toru kuhugi auto alla, maa lähedale, et kas siis imeb ka vett sisse.
Ei, kui on jäetud alles ka originaal õhuvõtt. S40 puhul on see siis suunatule taga.
http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=69428
Paljud küsivad, et kas kui viia õhuvõtu toru kuhugi auto alla, maa lähedale, et kas siis imeb ka vett sisse.
Ei, kui on jäetud alles ka originaal õhuvõtt. S40 puhul on see siis suunatule taga.
S40 T4 HX35
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline