Paar päeva tagasi tekkis Volvo245'ga arutelu nukkvõlli teemadel.
Ja kuna TurboBricks'i nimekiri ei ole kuigi ülevaatlik tuli teema teha.
Enne kui keegi arusaamatusest kisa tõstab vaadaku Amperi Garaaž'i 14. ja 15. osa.
Seal on põhilised nuka terminid lahti seletatud.
Graafiliselt kujutatu ei ole päris lõplik, sest LSA(Lobe separation angle) kajastub tabelis aga ei ole märgitud kaugust ülemisest või alumisest otsast.
Lisaks on nukkvõllide profiilid erinevad, järsemaid ja laugemaid mõjutavad väga palju tegelikku overlap'i.
Keegi väga tark mees või naine võiks nüüd ära põhjendada miks LH.2.4 pritsega mootoritele M nukad vahele keerati.
Mulle isiklikult tundub, et see on müügitrikk. Olematu overlap ja varajane sisselase annavad tugeva tühikäigu ja madala otsa.
Pika jutu kokkuvõtteks mõtlesin välja, et mul on VX3'e vaja.
Hädapärast V, kuigi see on janusem ja jõud tuleb kõrgemalt.
Kindlasti mitte A, sest see hakkab vabalthingava B230F mootori peal veel kõrgemalt tööle.
Redblock camshaft
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Redblock camshaft
Edit: nüüd on 15. osa link parandatud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist