1. leht 2-st

LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 30 Apr 2010, 14:56
Postitas mmandel
kas kusagilt Eestist on lootust leida LSD'd V70 esisillale?

midagi siukest:
http://kalmar-union.com/parts/volvo-s60 ... nsmission/
või kas keegi toob Quaife tooteid maale?

on kellelgi kogemusi nende difrilukkudega Volvode peal?

Mait

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 30 Apr 2010, 18:52
Postitas Tanel
Usas kasutatakse Quaifesid kui ka Grippereid
Viimased pidid paremad olema.
Eestis ei too neid keegi maale minuteada. On küll üks eraisik keda tean, kes toob Quafesid tellija soovil.

850R-idel on LSD ja sellega sõidad nagu mööda rööpaid

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 02 Mai 2010, 21:33
Postitas mmandel
Tanel kirjutas:Usas kasutatakse Quaifesid kui ka Grippereid
Viimased pidid paremad olema.
Eestis ei too neid keegi maale minuteada. On küll üks eraisik keda tean, kes toob Quafesid tellija soovil.

850R-idel on LSD ja sellega sõidad nagu mööda rööpaid


Mööda rööpaid selles mõttes, et saab ainult otse sõita?

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 02 Mai 2010, 22:43
Postitas Tanel
Sul vist ei ole LSD kokkupuutied?
Mööda rööpaid: et juhitavuse probleemid on vähendatud ning jõud pannakse tervenisti maha.

Palju sul autol jõudu on et LSD niiväga taga ajad?

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 06:59
Postitas mmandel
Autol on jõudu niipalju, kui tehases anti - piisavalt.
Ja kogemus on sellega et auto läbivus on väga keh - jääb (lumes) igale poole kinni
(võrreldes mõne teise esiveolise autoga)

Mait

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 10:09
Postitas Tanel
Volvol on esiveolise kohta läbivus küll esmaklassiline. Pole mina suutnud veel 4a jooksul mil oman s70 lumme kinni jääda. Seda üherattaveoga :D
Saatsin sulle PM-i isuku kontakti kes toob neid maale

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 11:05
Postitas taavi
mis hinnaklassi see lsd jääb? on keegi kursis?

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 11:08
Postitas Iceman
taavi kirjutas:mis hinnaklassi see lsd jääb? on keegi kursis?


700 naela umbes gripperi lsd 800sele. Ehk ca 12 600 eeku.

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 11:34
Postitas mel
mmandel kirjutas:Autol on jõudu niipalju, kui tehases anti - piisavalt.
Ja kogemus on sellega et auto läbivus on väga keh - jääb (lumes) igale poole kinni
(võrreldes mõne teise esiveolise autoga)

Mait

Ma arvan, et siin on probleem kas istme ja rooli vahel või valedes rehvides ja sõiduvõtetes.
Ma pole küll suutnud Volvot lumme kinni saada enne kui kõhupeal kannab. Ja kas sul siis veojõukontrolli ei ole masinal?

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 11:55
Postitas mmandel
mel kirjutas:
mmandel kirjutas:Autol on jõudu niipalju, kui tehases anti - piisavalt.
Ja kogemus on sellega et auto läbivus on väga keh - jääb (lumes) igale poole kinni
(võrreldes mõne teise esiveolise autoga)

Mait

Ma arvan, et siin on probleem kas istme ja rooli vahel või valedes rehvides ja sõiduvõtetes.
Ma pole küll suutnud Volvot lumme kinni saada enne kui kõhupeal kannab. Ja kas sul siis veojõukontrolli ei ole masinal?


probleem ongi selles, et see auto jääb hirmus ruttu kõhu peale. eks siin aitavad kaasa suhteliselt suur mass, suur rööbe, suur teljevahe, väike kliirens ja sile (monoliitne) põhi.
kokkuvõttes olen ma V70ga kinni jäänd sinna, kus mõned teised on läbi saanud. ja tahaks seda asja nüüd parendada.
möödunud talv näitas, et lumeolusi ei saa kunagi ette planeerida ...
Mait

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 13:24
Postitas anto123
Kui masin kõhupeale jääb, siis ei aita ka LSD kohe kindlasti mitte. Kui veojõud välja ei vea!!
Kui masin nii madal on siis olex mõtekas masinat tõsta või kõrgemad rehvid panna, enne kui kõhualt miskit ära lõhub. Teine varjant on soetada 4x4 kuid siin samuti ei toimi see 4x4 kah kui masin kõhupeale toetub ja rattad maad ei puutu.
Endal on s80 ja pole veel puudust tundnud LSD-st kuna veojõud on alati välja vedanud, kui veojõust kah ei piisa siis aitab ainult traktor.

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 13:40
Postitas mmandel
anto123 kirjutas:Kui masin kõhupeale jääb, siis ei aita ka LSD kohe kindlasti mitte. Kui veojõud välja ei vea!!
Kui masin nii madal on siis olex mõtekas masinat tõsta või kõrgemad rehvid panna, enne kui kõhualt miskit ära lõhub. Teine varjant on soetada 4x4 kuid siin samuti ei toimi see 4x4 kah kui masin kõhupeale toetub ja rattad maad ei puutu.
Endal on s80 ja pole veel puudust tundnud LSD-st kuna veojõud on alati välja vedanud, kui veojõust kah ei piisa siis aitab ainult traktor.


einoh, kõhu peal olemisena ei pea ma silmas olukorda, kus kõik 4 ratast ripuvad õhus, vaid ikka seda et auto raskusest tingitud vedava ratta (ainsuses!) hõõrdejõud maapinna suhtes on väiksem kui autot paigal hoidev (põhja ja lume vahel tekkiv) hõõrdejõud.
LSD abil saaks ma "edasiviivat jõudu" kahekordistada. Loomulikult olen ma kursis et see suurendunud läbivus ei tee mu autost maasturit ja mingi hetk jään ma ikkagi kinni, jne jne.

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 14:22
Postitas anto123
Ikkagi jääb õhku küsimus, mix sul veojõud ei tööta siis??
Veojõukontroll ei tohix ju lasta ühte ratast kraapima??
Vähemalt minu isendil ta toimib.

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 15:00
Postitas mmandel
anto123 kirjutas:Ikkagi jääb õhku küsimus, mix sul veojõud ei tööta siis??
Veojõukontroll ei tohix ju lasta ühte ratast kraapima??
Vähemalt minu isendil ta toimib.


oot, see on huvitav väide: kas veojõukontroll pidurdab tühjalt pöörlevat ratast?
st et rakendab ühel rattal sõidupidureid, mitte lihtsalt ei vähenda mootori pöördeid?

ma ei väida et see nii ei peaks olema, ma lihtsalt pole kursis ...

Re: LSD V70'le (2 gen)

Postitatud: 03 Mai 2010, 15:17
Postitas mmandel
jah, Sul on täiesti õigus. Volvo ise ütleb nii:

---
DSTC (Dynamic Stability and Traction control) - a dynamic anti-slip system which is integrated in the STC (stability and traction control) system. The DSTC (dynamic stability and traction control) function is engaged when the ignition is switched on but can be disengaged or engaged manually using the switch on the climate control module (CCM).
The DSTC (Dynamic stability and traction control) system consists of the following:

-Traction Control is a system which is integrated with the ABS system. The traction control system distributes driven power between the wheels so that the wheel with the best road traction receives the greatest amount of driven power. The system is mainly designed to assist with moving off on slippery surfaces at speeds up to approximately 60 km/h. Has only a very limited effect at speeds over 60 km/h.

-Stability Control - stability system which is integrated in the ABS system and stabilizes the car in the event of wheel spin. The brake control module (BCM) transmits a signal to the engine control module (ECM) to reduce engine torque until the slipping wheel(s) has/have stopped spinning. The stability function is always engaged when the ignition is switched on. The stability function together with the traction control function is engaged and disengaged manually using a switch under the climate control module (CCM).

-AYC (Active Yaw Control). The system is based upon a number of sensors which sense the driver's steering movements (steering wheel angle) and the directional, both straight and lateral, movement of the car. The information is used to correct the car in the event of oversteer or understeer

-RSC (Roll over stability control) is a function which monitors the tilt angle rate. If the driver turns the steering wheel quickly, during an avoidance manoeuvre for example, and the car is likely to tip over, the tilt angle sensor registers the rate at which the tilt angle is changing. The DSTC system rights the car. RSC (roll over stability control) is only available on the XC90

-Emergency Brake Assistance is a new function found in cars equipped with DSTC (dynamic stability and traction control) from model year 2002-. The function is integrated in the brake control module (BCM) and monitors the movement of the brake pedal. A sudden movement of the brake pedal (emergency braking) deploys the emergency brake assistance function to achieve optimum braking (more effective than normal braking). Information from the pedal position sensor is used to start the emergency brake assistance function. Full braking force is maintained for as long as the driver maintains or increases the pressure on the brake pedal. If the driver releases the brake pedal the emergency brake assistance function is immediately interrupted. Emergency brake assistance operates from approximately 10km/h up to the maximum speed. This function cannot be switched off.
---

Mait