Chinese water torture estonian style

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Chinese water torture estonian style

PostitusPostitas vanapeer » 19 Sept 2006, 13:26

Seoses igirahuldamatu saavutus- ja parendusvajadusega, sai eile õhtul ette võetud ameerika volvofoorumitest tuntud "Turbobricks: Chinese Water Torture, a SeaFoam recipe". Eesmärgiga see teoks teha.
Kuna kuuldavasti pole põhitegijat saada isegi Kanadas, siis sai otsitud kohalikke analooge, mis puhastaksid mootori põlemiskambreid sademest, tahmast ja välja sai valitud: Comma D-TOX.
Pilt

Ei kannatanud tänaõhtut ära oodata ja tulin kõvatama. Õhtul siis peaks kuulma tulemustest...

seniks on mul vaid tasuta T-särk ja järgnev palve huulil
D-Tox eemaldab kahjulikud süsiniku setted, mis tekivad küttesüsteemis, pihustitel, põlemiskambris, klappidel ja kolvil sõidu ajal. Ei kahjusta katalüsaatorit! Parandab kiirendust ja suurendab piirkiirust.
Viimati muutis vanapeer, 19 Nov 2009, 23:56, muudetud 1 kord kokku.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 19 Sept 2006, 21:30

Nonii. Suitsu tuli. Suures ähinas ei olnud mahti rohkem klõpsida.
Vesi läks nagu kerisele. Siis sai lastud enamus keemiast sisse. Ja suitses korralikult :) Milline õnn, et tuul oli [täiesti kogemata] meist eemale puhuma sattunud! Enne lõppu oli vaja masin lõuatäie keemiaga ära uputada. Aga tegelikult seda vist ei soovitaks, kuna masin detoneeris veel mitmeid sekundeid pärast süüte väljakeeramist. Ameerikas soovitatakse ka paaki panna osa aga seda ei teinud, kuna loodetavasti läheb paak varsti vahetusse ja tuleb võimalus sinna sisse näha, kas meestejutud ladestunud sogast paika peavad.

Pärast pausi jootsime viimase tilga keemiat sisse ja proovisõidule. Pidi tahhoka punaseni ajama. Aga ei õnnestunud. Ei taht piinata ka aga mingi 5000ni ehk tõusis.


Kuidas siis asi kokku võtta? Särk on ülikõva! Hing on rahul, et autost sai valget suitsu välja aetud. Eks tõmmet ja miles/per/galloni paranemist peab veel mõõtma.
:unibrow:

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 20 Sept 2006, 11:46

Pöörded on madalamad. Enne kogus auto 2000 peal 50km/h, siis nüüd 60 :lol:
:unibrow:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist