On kusagil infot ehk selle kohta, et keegi on 900-le külge pookinud T5 mootori?
Pigem huvitavad mind kinnitused(mootor, kasti külge jne). On ju 960-l kõik mootorid R6, kuid R5 võiks päris hea ja huvitav lahendus olla sinna külge Lisaks veel märgatavalt lihtsam ehitamise võimalus, et rohkem jõudu kapoti alla leida.
Või on keegi siit selle tee juba ka läbi käinud?
960 T5
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
960 T5
Oettinger
millestki analoogsest on ju 200-ste teemas juba arutatud. Ega seal palju erinevat ei ole. formus.swedespeed.com ja turbobricks´i saitidele võid ka kiigata, seal igast hulle masinaid. Üks asi on see t5 900-sele vahele toppida, a kuidas pärast arkiga jutud jäävad? Siis kui on samale mudeliseeriale ette nähtud antud motod, siis arkis probleeme ei teki. A kuna t5 pole 900-ste rida siis, siis on veits keerulisem ma arvan.
http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=8876
Parem viska oma 900-sele üks korralik Redblock vahele alustuseks. Sealt edasi seda pimpida saab päris palju. Rootsis ikka liigub 700-seid ja 900-seid redblocke isegi 500... 600 hj
http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=8876
Parem viska oma 900-sele üks korralik Redblock vahele alustuseks. Sealt edasi seda pimpida saab päris palju. Rootsis ikka liigub 700-seid ja 900-seid redblocke isegi 500... 600 hj
yugo kirjutas:T5 on esiveolise auto mootro, 96o on tagaveoline. Kas siin ei teki mingisugust probleemi?
Sisuliselt ei teki. Oleneb suuresti vaid sellest, et kas kasti otsa sobib või mitte.
ARKiga peaks saama ka suht lihtsalt kuna võimsus ei ületa 20% originaalist ja ühtegi lõiget keresse pole vaja teha.
Ise arvan, et ainuke asi, mis on tõesti märgatav ongi R5 vs R6, kuid see ei ole nii suurt midagi. ausalt öeldes ei pruugi isegi ARK selle kohta midagi öelda ja vaevalt TÜV-ilgi keegi väga tähele paneb.
Ja nüüd kui need juriidilised küsimused kõrvale jätta, siis ikkagi - kus võivad tekkida tehnilised takistused?
PS! V8-t ei taha
Oettinger
960 I-põlvkond toodeti ka 4-silindriliste mootoritega ning nende hulka kuulusid B234F/G, B200FT/GT, B230FT/GT, B204FT/GT. Viimane neist juba tehaseseades väga kõrge suutlikkusega ning peaks ka originaalrauas ünsa suurt ressurssi evima - 270hj saab väidetavalt kätte juba ainuüksi chip´i abil.
Ma oletan, et viiesilindrilisega mässamine kokkuvõttes on keerulisem, kui neljasilindrilisest 300hj võtta.
Ma oletan, et viiesilindrilisega mässamine kokkuvõttes on keerulisem, kui neljasilindrilisest 300hj võtta.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
mis sa selle t5 jändad pigem t6 sobib sinna paremini. 3.0 ju kah r6.
http://www.youtube.com/watch?v=Pw-P8iFR-oQ see küll t5 aga t6 oleks mõnusam ja neid t6 ka (tõlkimatu rõve sõim) kust mootoreid saada üx t6 kah http://www.youtube.com/watch?v=3YkU3CiRW_k
http://www.youtube.com/watch?v=Pw-P8iFR-oQ see küll t5 aga t6 oleks mõnusam ja neid t6 ka (tõlkimatu rõve sõim) kust mootoreid saada üx t6 kah http://www.youtube.com/watch?v=3YkU3CiRW_k
Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
paekas kirjutas:Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060
suht julm vend selle ehitaja.
tegi labadega käiguvahetuse rooli taha
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Tanel kirjutas:paekas kirjutas:Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060
suht julm vend selle ehitaja.
tegi labadega käiguvahetuse rooli taha
Ma viimased 3...4 h seda thread´i lugend. Julm pill on ikka.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist