960 T5

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

margus
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 23 Veebr 2008, 19:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

960 T5

PostitusPostitas margus » 29 Juul 2009, 17:32

On kusagil infot ehk selle kohta, et keegi on 900-le külge pookinud T5 mootori?
Pigem huvitavad mind kinnitused(mootor, kasti külge jne). On ju 960-l kõik mootorid R6, kuid R5 võiks päris hea ja huvitav lahendus olla sinna külge :) Lisaks veel märgatavalt lihtsam ehitamise võimalus, et rohkem jõudu kapoti alla leida.
Või on keegi siit selle tee juba ka läbi käinud? :)
Oettinger

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 29 Juul 2009, 18:21

T5 on esiveolise auto mootro, 96o on tagaveoline. Kas siin ei teki mingisugust probleemi?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 29 Juul 2009, 18:31

millestki analoogsest on ju 200-ste teemas juba arutatud. Ega seal palju erinevat ei ole. formus.swedespeed.com ja turbobricks´i saitidele võid ka kiigata, seal igast hulle masinaid. Üks asi on see t5 900-sele vahele toppida, a kuidas pärast arkiga jutud jäävad? Siis kui on samale mudeliseeriale ette nähtud antud motod, siis arkis probleeme ei teki. A kuna t5 pole 900-ste rida siis, siis on veits keerulisem ma arvan.

http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... php?t=8876


Parem viska oma 900-sele üks korralik Redblock vahele alustuseks. Sealt edasi seda pimpida saab päris palju. Rootsis ikka liigub 700-seid ja 900-seid redblocke isegi 500... 600 hj :!:

margus
Kreisi postitaja
Postitusi: 481
Liitunud: 23 Veebr 2008, 19:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas margus » 29 Juul 2009, 18:51

yugo kirjutas:T5 on esiveolise auto mootro, 96o on tagaveoline. Kas siin ei teki mingisugust probleemi?


Sisuliselt ei teki. Oleneb suuresti vaid sellest, et kas kasti otsa sobib või mitte.

ARKiga peaks saama ka suht lihtsalt kuna võimsus ei ületa 20% originaalist ja ühtegi lõiget keresse pole vaja teha.
Ise arvan, et ainuke asi, mis on tõesti märgatav ongi R5 vs R6, kuid see ei ole nii suurt midagi. ausalt öeldes ei pruugi isegi ARK selle kohta midagi öelda ja vaevalt TÜV-ilgi keegi väga tähele paneb.

Ja nüüd kui need juriidilised küsimused kõrvale jätta, siis ikkagi - kus võivad tekkida tehnilised takistused?

PS! V8-t ei taha :)
Oettinger

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 29 Juul 2009, 20:09

960 I-põlvkond toodeti ka 4-silindriliste mootoritega ning nende hulka kuulusid B234F/G, B200FT/GT, B230FT/GT, B204FT/GT. Viimane neist juba tehaseseades väga kõrge suutlikkusega ning peaks ka originaalrauas ünsa suurt ressurssi evima - 270hj saab väidetavalt kätte juba ainuüksi chip´i abil.
Ma oletan, et viiesilindrilisega mässamine kokkuvõttes on keerulisem, kui neljasilindrilisest 300hj võtta.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
romm2
Kreisi postitaja
Postitusi: 313
Liitunud: 10 Veebr 2008, 19:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas romm2 » 29 Juul 2009, 22:29

mis sa selle t5 jändad pigem t6 sobib sinna paremini. 3.0 ju kah r6.


http://www.youtube.com/watch?v=Pw-P8iFR-oQ see küll t5 aga t6 oleks mõnusam ja neid t6 ka (tõlkimatu rõve sõim) kust mootoreid saada üx t6 kah http://www.youtube.com/watch?v=3YkU3CiRW_k

Kasutaja avatar
paekas
Kõva postitaja
Postitusi: 232
Liitunud: 27 Nov 2008, 19:09

PostitusPostitas paekas » 13 Aug 2009, 09:59

Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7043
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 13 Aug 2009, 16:59

paekas kirjutas:Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060

suht julm vend selle ehitaja.
tegi labadega käiguvahetuse rooli taha
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4314
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 13 Aug 2009, 22:14

Tanel kirjutas:
paekas kirjutas:Siin veel üks mees, kes 960 peale T6 aretas. Paljud seda kindlasti lugenud ka. Siit ehk leiad mingeid mõtteteri. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=52060

suht julm vend selle ehitaja.
tegi labadega käiguvahetuse rooli taha

Ma viimased 3...4 h seda thread´i lugend. Julm pill on ikka. 8)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist