PorisedRattad kirjutas:Nad võiksid selle XC90-ne summutiga midagi teha. Iseenesest liigub üsna nobedalt edasi, aga see hääl reedab selle mahlapaki seal kapoti all. Natukene luksuslikku mahedat mürinat võiks ikka tulla kui gaasipedaal põrandasse suruda
.
Just sel põhjusel loobusid mu kaks sõpra hiljuti uuest XC90st ning ostsid Q7d. Kommentaar oli stiiilis "mootor karjub".
Kogemuste põhjal on mul kujunenud selline arusaam, et dünaamilise mugavuse (ja akustilise meeldivuse) tagamiseks on vaja vähemalt 2L töömahtu tonni kohta. Ülelaadimisega mootori puhul piisab ca kolmandiku võrra vähemast aga palju oleneb ka mootori seadistusest.
Oma luks-Volvosid võrrelda, mis tänapäevastest vastetest ca pool tonni kergemad, siis on kolmeliitrine selgelt mugavam sõita kui kaheliitrine. Viimane tänu vanakooli turbole küll selgelt meeleolukam : - )
Suvalisi võrdluseid veel sisse tuua, siis 2,7T tühimassiga Chevy Express on üsna mugav oma 5,3L mootoriga. 1,5T tühimassi ja 4,7L mootoriga Mustang niisamuti.
1,4T massiga ja 1,4L turbomootoriga Superb on vaatamata 110kW.le ja DSG kastile üsna kasin sõiduvahend.