1. leht 1-st

Kergelt kergitatud Volvo

Postitatud: 25 Jaan 2008, 09:24
Postitas pesa
täna Äripäevas juttu XC70'st

Kergelt kergitatud Volvo
Ardo Kalda
Ardo.Kalda@aripaev.ee
25.01.2008 00:00

Mis on Volvo XC 70? Kas lihtsalt kõrgemaks tõstetud universaalkere või on seal all peidus ka midagi paremat, mis asetab auto ettepoole kõikvõimalikest odavatest crossover'itest?
XC 70 erineb tavalisest uni...

Kui tänapäevaseid Volvosid vaadata, siis ei jää isegi kahtlusepiiska, et nende disainistuudios käiakse valge särgi ja lipsuga ning kõnetatakse teineteist ainult teie- vormis.

Arvatavasti on ka pliiatsid alati sama teravad ja kõigil toolid sama värvi.

Kindlasti on toas ka mingi maitsekujundaja, kes mõnd liialt julget joont nähes ägedalt ohkima hakkab ja patustanud disaineri oma tuppa hallile vaibale kutsub. Ma ei taha sugugi öelda, et Volvo oleks kole auto, ta on lihtsalt täiesti riskivaba.

Volvo sisu tähendab põhimõtteliselt klaaslauaga kontorit, mis kujundatud metalsete esemetega ja võimalikult minimalistlikult. No võtame näiteks keskkonsooli, mis on igati kena, kuid efekti mõttes tehtud tagant tühjaks. Loomulikult saab sinna asju panna, kuid see on piisavalt tüütu ning seda võib pigem tuua välja disainielemendina. Samas on autos aga kõik lahendatud enam-vähem selliselt, et vajalik oleks käe-jala juures.

Sõita on autoga sama tunne nagu seal sees istuda - kõik on väga kange ja turvaline. Samas näeks ma heal meelel ka rohkem emotsiooni, mis peaks minuni jõudma läbi vedrustuse ja rooliratta. Rooli taga võib kasvõi virila näoga manguda, et palun, tantsime kasvõi natuke, kuid auto vastab selgelt ja üheselt, et me jõuame sihtpunti ühes tükis ja väga turvaliselt, unusta rumalused.

Nelikvedu hoiab auto maa peal väga kindlalt ja end eriti lollitada ega eksitada ei lase. XC 70ga sõitmine pani mulle pähe mõtte, et see oleks auto, mille ma ostaks oma teisele poolele, sest ma tahan, et tema ja võsukesed jõuaksid alati kindlalt ja turvaliselt punktist A punkti B.
mis on mis

* Volvo XC 70 mootor: 2,4 turbodiisel
* võimsus: 185 hj

* Kütusekulu 100 km kohta: linnas: 9,3 l
* maanteel: 6,1 l mm
* kombineeritud: 7,3 l

* kiirendus 0-100 km/h: 9,3 s
* tippkiirus: 210 km/h
* hind: alates 624 000 kr

Allikas: Volvo
KONKURENT

* Audi A6 Allroad mootor: 3,0 turbodiisel
* võimsus: 233 hj

* Kütusekulu 100 km kohta: linnas: 11,5 l
* maanteel: 6,6 l
* kombineeritud: 8,4 l

* kiirendus 0-100 km/h: 7,5 s
* tippkiirus: 231 km/h
* hind: alates 739 900 kr

Allikas: Audi
Pilt

Postitatud: 25 Jaan 2008, 23:14
Postitas Hunt
Kas kutt oli nüüd makstud kinni, Volvode fänn või talle tõesti lõi see auto sellise emotsiooni ?

Kui viimane varjant, siis saame varsti foorumisse uue liikme :D

Aga tuleb tunnistada, et tegelikult ma ei näinud ühtki ülepaistutatud ülistust või lihtsalt valet. Lihtsalt lugesin ja noogutasin kaasa - jap nii ta ju on ! :P

Postitatud: 26 Jaan 2008, 09:55
Postitas vanapeer
Nüüd kus Äripäev klientide käest reise ega nänni vastu võta, julgevad nad ka subjektiivsemalt arvamust avaldada. Tekkis kohe tahe lugeda Margus Mihkelsi proovisõidust :)

Aga ühest asjast ma pole veel aru saanud. Aegajalt on foorumis seda nelivedu testitud ja kas see siis mudas töötab või ei?

Postitatud: 26 Jaan 2008, 10:19
Postitas vaix
http://www.youtube.com/watch?v=IwoZK4vpiCc
sai kunagi kaamera ostmisel proovitud kaamerat ja välja tuli selline asi.
mudas olen autoga käinud küll aga üle pooleratta ei julge minna kuna pidevat nelivedu pole siis see isemõtleva peale ei julge lootama jääda,aga siiamaani pole küll olnud mingit tunnet et hakkaks piir kätte tulema et,rohkem ei jõua.
aga sellele asja teen küll ära et kui satun kahe autoga kuhugi meeldivasse kohta siis keeran konksud kohe külge ja proovin ära kaugele selle "ime neliveoga"jõuab.
talvel paksus lumes olen ka sõitnud ütleme nii et ,oli selline suht kohev lumi ja just nii sügav et auto lükkas enda ees sellist 10cm valli seega lumi umbes 10cm üle pooleratta , polnud ka probleemi mitte mingisugust .
aga ikkagi ootaks sellist auto volvolt millel oleks pidevnelivedu või siis midagi lülitatavat umbes porsche cayenny stiilis... paremat siis ei oskakski tahta.