1. leht 1-st

Autolehe s80 test

Postitatud: 26 Sept 2007, 21:17
Postitas supp
lugesin viimast autolehe s80 testi, no nii s..ta autod annab selle jutujärgi ettekujutada, ka eenevatel testidel on isegi minu kogemusest täielikud jubetised enamvähem midagi positiivset hinnangut saanud aga see s80 oli ikka ülekõige, lihsalt puht uudishimust huvitab kuidas 80-nete omanikud üldse sõita saavad kui selles testis kasvõi 75% tõtt on, ma olen ennegi tuttavatelt esiveoliste volvo omanikelt õudusjutte kuulnud aga see s80 jutt ületas kõik piirid, kui need testi tulemused tõele vastavad oleks huvitav teada kuidas maaletooja om kommenteerinud omanikele sellist vigade rohkust (väidetavalt) kvaliteetautol

Postitatud: 27 Sept 2007, 09:43
Postitas arny
njaa, enda auto on küll hetkel üli hea. Väike vihje kah, et tulen reedel teisega Tallinna.

Postitatud: 27 Sept 2007, 10:01
Postitas deejay
Eks sinna artiklisse oli kokku toodud kõik võimalikud vead, mis olla saavad. Üldjuhul peabki see paika, mis seal kirjutati. Mina kommenteeriks omalt poolt, et ega see esisild nüüd NII pehme ka pole, uue (ca 2001-2002.a ) 5 seeria BMW omanikud on palju rohkem hädas oma esisillaga.
See peab paika, et üldiselt peab masin väga hästi vastu, kuid kui laguneb, siis ikka midagi suurt ja kallist. See on ka tõsi, et jupid on kodeeritud ning enne, kui varuosa külge paned, pead sobivust kontrollima; ning kui jupp on võetud teiselt masinalt, siis pead olema veendunud, et see on nö. "maha laetud" tarkvaraliselt eelmiselt, ning siis sinu masinale külge panemine tähendab ka "peale laadimist".

Postitatud: 27 Sept 2007, 22:46
Postitas pkuldsaar
Lugesin autolehe teksti läbi ja olin pettunud kui ühte auku kogu tekst kirjutatud oli. Loomulikult on olemas need probleemid millest tekstis räägitud on, kuid see on vaid osadel masinatel. Esisild on minumeelest vägagi vastupidav. Sõitsin oma eelmise s80ga (I gen) 40 tuh km ja ei vahetanud ühtegi detaili sillas, uus omanik on veel ligi 10 tuh sõitnud ja samuti probleemideta; 2004 aasta S80ga olen sõitnud ~10 tuh km ja probleemivaba. Ütleksin, et pigem on audide, mb ja bmw omanikud välja kokku puutunud suuremate jamade kallimate detailivahetustega. Varuosa hinnad on samas klassis eelnevalt mainitud automarkidega.
Pakiruum on tagasihoidliku suurusega? Ei teaks et mõnel selle klassi autol see niiväga suurem oleks.
Ei sõnagi väga mugavast ja müravabast salongist; ei sõnagi sõidumugavusest...

Ei tea kas ja kui palju oli autor nende autodega kokku puutunud, kuid minuarust oli see kirjutatud üleliia halvustavalt ja läbimõtlemata.

Postitatud: 28 Sept 2007, 08:45
Postitas pesa
ega autor ise vast sõitnud olegi. Auto viiakse ülevaatusele carstopi, omanik räägib muredest. Siis võetakse ette saksa ja rootsi statistika ning kirjutatakse midagi valmis.

Postitatud: 28 Sept 2007, 09:17
Postitas Executive
heh, ma arvan et kui 2000 aasta audi a6 laguneb tunduvalt rohkem kui s80. Nii räägivad need kes on omand audit. Ise olen S80 ga väga rahul!

Postitatud: 28 Sept 2007, 09:42
Postitas tnx
Sellist artiklit pole võimalik kirjutada, mis kõigile meeldiks. Mulle tunduvad pigem veidrad just need "arvustused", kus lihtsalt kiidetakse ilma ühestki veast rääkimata või tehakse uue auto "kestvustest" 60000 km, mille käigus tuvastatakse et auto polegi veel läbi kulunud ja järeldatakse et auto on väga vastupidav.
Seda, et Volvo on parem, kui x, y või z, minge rääkige vastavates foorumites ja seal teevad nende autode rahulolevad omanikud kohe selgeks, mis nad sellest jutust arvavad :)

Postitatud: 28 Sept 2007, 17:03
Postitas Tanel
pesa kirjutas:ega autor ise vast sõitnud olegi. Auto viiakse ülevaatusele carstopi, omanik räägib muredest. Siis võetakse ette saksa ja rootsi statistika ning kirjutatakse midagi valmis.

carstop on küll viimane koht kuhu auto viia [shot]

Postitatud: 09 Dets 2007, 16:57
Postitas volvoline
vaadates kuidas autojuhid meie (pea)linna tänavatel sõidavad (see ei käi ainult naisjuhtide kohta) siis pole ka mingi ime, et sellistes kaevikutes sõitmiseks mitteettenähtud masina sild lagunema kipub - kui pannakse ikka täie itsiga üle lohkus kaevuluukide, rööbaste, lastakse kuumastikul tuulel hea vihiseda, siis peab ikka sügavalt peeglisse vaatama, mitte valjuhäälselt autotootjat meedias süüdistama. Ükski sild pole loodud lagunemiseks.
Olen veendunud, et auto laguneb täpselt niipalju kui vähe omanik tema eest hoolitseb v.a. teada tuntud ja tootja poolt tunnistatud nõrgad kohad. Mis puutub elektroonikasse ja kodeeritud juppidesse, siis kogu see värk ongi kallis ja paras müsteerium kõkidel kaasaegsetel masinatel eranditult, seega pole mõtet halada. Kuna Volvo esimesena S80 puhul suht uusi ja julgeid elektroonilisi lahendusi kasutama hakkas, siis ongi vbolla sama või vanema aastakäigu teiste markide omanikul põhjust näpuga näidata - et näe, sul kiip läbi või kuskil miski andur peetis - mina aga annan haamriga ja lükkan vändast käima ja ongi korras.
Et siis päris musta masendusse ei ole vaja langeda ühe arvustuse pärast, auto nagu kõik teisedki - ja paremgi veel.