Hoia kokku 40% kütust...
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
Hoia kokku 40% kütust...
Mis rahvas arvate sellest?
Iisraeli poiss viib automaailma revolutsioonini?
16-aastase Iisraeli poisi leiutis mis aitab autodel säästa kuni 40% kütust ja juurde võita hobujõude ning loomulikult vähendada CO2 emissioone, on kosja toonud suured autohiiud nagu Ford ja Mazda. Z5 nimelise leiutise effektiivsuse toob poisi sõnul salajane sulami koostis ja seadme kuju, mis põhjustavad sekundi murosadeks õhuvoolude muutumist. Seade käib õhufiltri ette ja seda saab paigaldada praktiliselt kõikidele sisepõlemismootoritele.
Z5-l paistab juba ka olemas olevat edasimüüja põhjamaades, kelle veebilehel on näha ka detailsemat paigaldust. Imevidina hinnaks on märgitud 208$. Lehel on olemas ka tabelid testitud autode ja tsiklite kohta.
Minut.ee - videod ja lingid
Iisraeli poiss viib automaailma revolutsioonini?
16-aastase Iisraeli poisi leiutis mis aitab autodel säästa kuni 40% kütust ja juurde võita hobujõude ning loomulikult vähendada CO2 emissioone, on kosja toonud suured autohiiud nagu Ford ja Mazda. Z5 nimelise leiutise effektiivsuse toob poisi sõnul salajane sulami koostis ja seadme kuju, mis põhjustavad sekundi murosadeks õhuvoolude muutumist. Seade käib õhufiltri ette ja seda saab paigaldada praktiliselt kõikidele sisepõlemismootoritele.
Z5-l paistab juba ka olemas olevat edasimüüja põhjamaades, kelle veebilehel on näha ka detailsemat paigaldust. Imevidina hinnaks on märgitud 208$. Lehel on olemas ka tabelid testitud autode ja tsiklite kohta.
Minut.ee - videod ja lingid
VOLVO for Life
Re: Hoia kokku 40% kütust...
mario kirjutas:Mis rahvas arvate sellest?
Myhtbusterid testisid analoogseid imevidinaid. Mitte üks neist ei teinud oma tööd. Ei usu et ka see juudipoisi leiutis töötab.
D.
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Lugesin täna XADO lisandi raamatud, seal pakutakse lisandid, mis vähendab veeretakistus ja säästab kuni 30% kütust. Huvitav, kui kasti ja silla sisse lisandid, tablet paagi sisse, jublakas filtri ette ja H2O pribulkin, palju siis auto sajale võtab? 0? või äkki hoopis lisab kütust paaki?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
kõige parem asi siiski on svamm gaasipedaali all ei usu mina, et mingid juudipoisid revolutsiooni autotööstuses teevad, nii et meedias seda ei kajastata.
niikaua kuniks keegi vastupidist ei tõesta, mina absoluutselt ei usu sellesse.
jah, lisandeid on, mis tahma kolbide pealt lahti võtavad ja sisselaskest mustuse, et tänu sellele mootor paremini liikuma hakkab, aga see on ka ainus asi. Korras mootori kütusekulu on väga keeruline kümnetes protsentides vähendada.
niikaua kuniks keegi vastupidist ei tõesta, mina absoluutselt ei usu sellesse.
jah, lisandeid on, mis tahma kolbide pealt lahti võtavad ja sisselaskest mustuse, et tänu sellele mootor paremini liikuma hakkab, aga see on ka ainus asi. Korras mootori kütusekulu on väga keeruline kümnetes protsentides vähendada.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
40% parem efektiivsus oleks ilmselt isegi suurte mootorimodifikatsioonidega väga keeruline ettevõtmine. Salajasest sulamist sekundi murdosaks õhufiltri ees õhuvoolusid muutev seade ei suudaks ilmselt isegi teoreetiliselt 40% kütusesäästu anda, kui see võrdlusauto just selleks spetsiaalselt modifitseeritud pole.
Wikipedia ütleb: Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.
See tähendaks siis, et kasutegur võiks imevidinaga liikuda kuhugi 28% alla, ja seda ilma mingi sisulise muutuseta.
Wikipedia ütleb: Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.
See tähendaks siis, et kasutegur võiks imevidinaga liikuda kuhugi 28% alla, ja seda ilma mingi sisulise muutuseta.
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
ex ta nii kipub ju olema kah.
ei usu ka mina, et sellina asi välja leiutati.
kui iga loll ostab "proovix" siis õnnestux tal ju 6 miljardid maha ärida ju
arvestades veel hinda siis on päris hea tulemus, olex kuna pakun ikkagi, et selline jama suurt läbi ei löö.
iseasi kui leiutataxe mootor mis võtab ca40 % vähem kütet.
ei usu ka mina, et sellina asi välja leiutati.
kui iga loll ostab "proovix" siis õnnestux tal ju 6 miljardid maha ärida ju
arvestades veel hinda siis on päris hea tulemus, olex kuna pakun ikkagi, et selline jama suurt läbi ei löö.
iseasi kui leiutataxe mootor mis võtab ca40 % vähem kütet.
Volvo S80 2,5td 99a
- happpyslutcake
- Kõva postitaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 24 Juul 2008, 14:24
- Asukoht: Tallinn-Kuusalu
Vabandust, pingutasin natuke üle... tegu Islamimaaga, seal ju moslemid.
Aga ikkagi, juute ei tasu usaldada... (ei hakka pikalt rääkima, uurige ajalugu)
Muidu see salajane sulam... pani ikka kõvasti kukalt sügama. Just ju keskkool lõpetatud, ning keemia tunnist meelde jäänud, et reeglina reageerivad õhuga pikaajaliselt vask (oksudeerub), Alumiinium (oksudeerub) ja raud (roostetab), tina (oksudeerub) ja messing (oksudeerub)... Noh kuld ja hõbe ja muud sellised metallid, mis veel pikaajaliselt õhuga oksudeeruvad.
"Ained, mis õhuga väga kiiresti reageerivad on naatrium ja kaalium. (midagi oli veel, ei mäleta) Kui nendest metallidest sõrmus teha, siis see sõrmus on juba järgmisel päeval sõna otseses mõttes tuhk," keemia õpetaja kuldsed sõnad.
Ained mis veel õhuga kiiresti reageerivad, ning võivad kergelt süttida on radioaktiivsed ained. Aga kes topiks enda autosse midagi sellist?! Pärast on perekonnakoeral veel kaks saba.
Aga see priboor oli sama värvi, mis vaskki.
Õhuga tekitatud spetsiaalne tasakaal ja selle aine "kiirgavus" mis kiiresti süttib peab olema midagi kangemat kui bensiin, pluss veel sellega reageerima. Ehk siis see salajane segu peab reageerima nii õhu kui ka vedelikuga ning peab olema kergesti süttiv.
Kuramus, kui see 16 aastane pacaan sellise asjaga hakkama sai, siis on tegemist põhimõtteliselt uue Einsteiniga või Newtoniga. Selliseid inimesi sünnib sajandis pea 2 tk. Aga Einstein ja Newton olid vanemad mehed, ning avastasid oma meelisala vastu huvi alles kuldses keskeas. Lapsgeeniusi, aga sünnib iga 3 sajandi tagant, meenutagem Mozartit.
Aga ikkagi, õhu pealetulekut annab ju kontrollida, siis mis paganama ained seal kokku sulatatud on?
Teoreetiliselt ja praktiliselt on see võimalik, kui ajalugu vaadata. Kuidas leiutati elektripirn? Oli 1000 metalli ja ainet, mis tuli omavahel kokku sobitada aga tuli välja otsida just see kõige õigem.
Peaks oma keemiaõpetajale selle koha pealt E-maili saatma, vaatab, mis ta selle peale kostab.
Kuigi ma ikkagi veel kahtlen selles, sest seal videos näidati küll jah mingisugust ülevaatust, aga kompuutrit, mis tulemiusi võrdleks, ei näidatud.
Kahtlane, kahtlane, kahtlane...
Muide kasutajal SassGuss on väga hea teooria püstitatud.
Kirjutage keegi TopGearile see idee, siis saab oma silmaga näha seda ulmeprotsessi.
Aga ikkagi, juute ei tasu usaldada... (ei hakka pikalt rääkima, uurige ajalugu)
Muidu see salajane sulam... pani ikka kõvasti kukalt sügama. Just ju keskkool lõpetatud, ning keemia tunnist meelde jäänud, et reeglina reageerivad õhuga pikaajaliselt vask (oksudeerub), Alumiinium (oksudeerub) ja raud (roostetab), tina (oksudeerub) ja messing (oksudeerub)... Noh kuld ja hõbe ja muud sellised metallid, mis veel pikaajaliselt õhuga oksudeeruvad.
"Ained, mis õhuga väga kiiresti reageerivad on naatrium ja kaalium. (midagi oli veel, ei mäleta) Kui nendest metallidest sõrmus teha, siis see sõrmus on juba järgmisel päeval sõna otseses mõttes tuhk," keemia õpetaja kuldsed sõnad.
Ained mis veel õhuga kiiresti reageerivad, ning võivad kergelt süttida on radioaktiivsed ained. Aga kes topiks enda autosse midagi sellist?! Pärast on perekonnakoeral veel kaks saba.
Aga see priboor oli sama värvi, mis vaskki.
Õhuga tekitatud spetsiaalne tasakaal ja selle aine "kiirgavus" mis kiiresti süttib peab olema midagi kangemat kui bensiin, pluss veel sellega reageerima. Ehk siis see salajane segu peab reageerima nii õhu kui ka vedelikuga ning peab olema kergesti süttiv.
Kuramus, kui see 16 aastane pacaan sellise asjaga hakkama sai, siis on tegemist põhimõtteliselt uue Einsteiniga või Newtoniga. Selliseid inimesi sünnib sajandis pea 2 tk. Aga Einstein ja Newton olid vanemad mehed, ning avastasid oma meelisala vastu huvi alles kuldses keskeas. Lapsgeeniusi, aga sünnib iga 3 sajandi tagant, meenutagem Mozartit.
Aga ikkagi, õhu pealetulekut annab ju kontrollida, siis mis paganama ained seal kokku sulatatud on?
Teoreetiliselt ja praktiliselt on see võimalik, kui ajalugu vaadata. Kuidas leiutati elektripirn? Oli 1000 metalli ja ainet, mis tuli omavahel kokku sobitada aga tuli välja otsida just see kõige õigem.
Peaks oma keemiaõpetajale selle koha pealt E-maili saatma, vaatab, mis ta selle peale kostab.
Kuigi ma ikkagi veel kahtlen selles, sest seal videos näidati küll jah mingisugust ülevaatust, aga kompuutrit, mis tulemiusi võrdleks, ei näidatud.
Kahtlane, kahtlane, kahtlane...
Muide kasutajal SassGuss on väga hea teooria püstitatud.
Kirjutage keegi TopGearile see idee, siis saab oma silmaga näha seda ulmeprotsessi.
264
SassGuss kirjutas:Lugesin täna XADO lisandi raamatud, seal pakutakse lisandid, mis vähendab veeretakistus
IRW, vähendab veeretakistust.
Kahju, et tuuletakistust ei vähenda
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist