Kergelt kergitatud Volvo

Meedia volvodest, huvitavad lingid.

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
pesa
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 30 Sept 2006, 08:26
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Kergelt kergitatud Volvo

PostitusPostitas pesa » 25 Jaan 2008, 09:24

täna Äripäevas juttu XC70'st

Kergelt kergitatud Volvo
Ardo Kalda
Ardo.Kalda@aripaev.ee
25.01.2008 00:00

Mis on Volvo XC 70? Kas lihtsalt kõrgemaks tõstetud universaalkere või on seal all peidus ka midagi paremat, mis asetab auto ettepoole kõikvõimalikest odavatest crossover'itest?
XC 70 erineb tavalisest uni...

Kui tänapäevaseid Volvosid vaadata, siis ei jää isegi kahtlusepiiska, et nende disainistuudios käiakse valge särgi ja lipsuga ning kõnetatakse teineteist ainult teie- vormis.

Arvatavasti on ka pliiatsid alati sama teravad ja kõigil toolid sama värvi.

Kindlasti on toas ka mingi maitsekujundaja, kes mõnd liialt julget joont nähes ägedalt ohkima hakkab ja patustanud disaineri oma tuppa hallile vaibale kutsub. Ma ei taha sugugi öelda, et Volvo oleks kole auto, ta on lihtsalt täiesti riskivaba.

Volvo sisu tähendab põhimõtteliselt klaaslauaga kontorit, mis kujundatud metalsete esemetega ja võimalikult minimalistlikult. No võtame näiteks keskkonsooli, mis on igati kena, kuid efekti mõttes tehtud tagant tühjaks. Loomulikult saab sinna asju panna, kuid see on piisavalt tüütu ning seda võib pigem tuua välja disainielemendina. Samas on autos aga kõik lahendatud enam-vähem selliselt, et vajalik oleks käe-jala juures.

Sõita on autoga sama tunne nagu seal sees istuda - kõik on väga kange ja turvaline. Samas näeks ma heal meelel ka rohkem emotsiooni, mis peaks minuni jõudma läbi vedrustuse ja rooliratta. Rooli taga võib kasvõi virila näoga manguda, et palun, tantsime kasvõi natuke, kuid auto vastab selgelt ja üheselt, et me jõuame sihtpunti ühes tükis ja väga turvaliselt, unusta rumalused.

Nelikvedu hoiab auto maa peal väga kindlalt ja end eriti lollitada ega eksitada ei lase. XC 70ga sõitmine pani mulle pähe mõtte, et see oleks auto, mille ma ostaks oma teisele poolele, sest ma tahan, et tema ja võsukesed jõuaksid alati kindlalt ja turvaliselt punktist A punkti B.
mis on mis

* Volvo XC 70 mootor: 2,4 turbodiisel
* võimsus: 185 hj

* Kütusekulu 100 km kohta: linnas: 9,3 l
* maanteel: 6,1 l mm
* kombineeritud: 7,3 l

* kiirendus 0-100 km/h: 9,3 s
* tippkiirus: 210 km/h
* hind: alates 624 000 kr

Allikas: Volvo
KONKURENT

* Audi A6 Allroad mootor: 3,0 turbodiisel
* võimsus: 233 hj

* Kütusekulu 100 km kohta: linnas: 11,5 l
* maanteel: 6,6 l
* kombineeritud: 8,4 l

* kiirendus 0-100 km/h: 7,5 s
* tippkiirus: 231 km/h
* hind: alates 739 900 kr

Allikas: Audi
Pilt
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

PostitusPostitas Hunt » 25 Jaan 2008, 23:14

Kas kutt oli nüüd makstud kinni, Volvode fänn või talle tõesti lõi see auto sellise emotsiooni ?

Kui viimane varjant, siis saame varsti foorumisse uue liikme :D

Aga tuleb tunnistada, et tegelikult ma ei näinud ühtki ülepaistutatud ülistust või lihtsalt valet. Lihtsalt lugesin ja noogutasin kaasa - jap nii ta ju on ! :P
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 26 Jaan 2008, 09:55

Nüüd kus Äripäev klientide käest reise ega nänni vastu võta, julgevad nad ka subjektiivsemalt arvamust avaldada. Tekkis kohe tahe lugeda Margus Mihkelsi proovisõidust :)

Aga ühest asjast ma pole veel aru saanud. Aegajalt on foorumis seda nelivedu testitud ja kas see siis mudas töötab või ei?
:unibrow:

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 26 Jaan 2008, 10:19

http://www.youtube.com/watch?v=IwoZK4vpiCc
sai kunagi kaamera ostmisel proovitud kaamerat ja välja tuli selline asi.
mudas olen autoga käinud küll aga üle pooleratta ei julge minna kuna pidevat nelivedu pole siis see isemõtleva peale ei julge lootama jääda,aga siiamaani pole küll olnud mingit tunnet et hakkaks piir kätte tulema et,rohkem ei jõua.
aga sellele asja teen küll ära et kui satun kahe autoga kuhugi meeldivasse kohta siis keeran konksud kohe külge ja proovin ära kaugele selle "ime neliveoga"jõuab.
talvel paksus lumes olen ka sõitnud ütleme nii et ,oli selline suht kohev lumi ja just nii sügav et auto lükkas enda ees sellist 10cm valli seega lumi umbes 10cm üle pooleratta , polnud ka probleemi mitte mingisugust .
aga ikkagi ootaks sellist auto volvolt millel oleks pidevnelivedu või siis midagi lülitatavat umbes porsche cayenny stiilis... paremat siis ei oskakski tahta.
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist