200 tagumine lisastabikas
Postitatud: 07 Jaan 2009, 20:16
Siia foorumisse küll paisatud paar liniki ingliskeelset teksti koos piltidega ühe mehe versioonist, aga ehk kellelgi emakeel paremini suus ja tahab ka antud tööd ette võtta.Panen siia ka enda töö:
Eemalda originaal.
Ümara peaga polt aga kipub keerates puruks minema kui pole ammu avatud.Sellest pole aga midagi, sest neid sul enam niikuinii vaja ei lähe.
Siis võta kaks paraja suurusega min. 3mm metallplaati ja puuri avad.
Üks ava, mis jääb amordipoldi alla, tuleb puurida M12, teised on M10.
Seejärel võta kaks M10 polti ja lase neil pead õhemaks, et mahuksid kahvlite vahele poldi pead.Vali need eelmistest poltidest pikemad, sest metallplaat tuleb vahele.
Järgmiseks paigalda ülemine stabikas, jäta plaadid auto keskosa suhtes sissepoole.
Seejärel paigalda alumine stabikas.
Ning...lõpptulemuseks on järgmine.
Eemalda originaal.
Ümara peaga polt aga kipub keerates puruks minema kui pole ammu avatud.Sellest pole aga midagi, sest neid sul enam niikuinii vaja ei lähe.
Siis võta kaks paraja suurusega min. 3mm metallplaati ja puuri avad.
Üks ava, mis jääb amordipoldi alla, tuleb puurida M12, teised on M10.
Seejärel võta kaks M10 polti ja lase neil pead õhemaks, et mahuksid kahvlite vahele poldi pead.Vali need eelmistest poltidest pikemad, sest metallplaat tuleb vahele.
Järgmiseks paigalda ülemine stabikas, jäta plaadid auto keskosa suhtes sissepoole.
Seejärel paigalda alumine stabikas.
Ning...lõpptulemuseks on järgmine.