Kohati, teatud aukude puhul, tundub, et need on isegi pehmemad, kui tavalised. Muide mul olid ees mingid jäigad, võibolla disla omad ja need peksid palju rohkem autot, kui madaldusvedrud.
Masin on kurvides ikka täiesti horisontaalne.
Mul on lisaks veel topeltesistabikad installitud ja see tegi juba ilma vedrudeta masinat kolm korda jäigemaks kurvides.
Minu meelest peaks madadusvedrud panema igale 200sele. Seda tõestab juba see, et kui täna vedasin naiska proovisõidule, siis ta ütles kohe ausalt, et tema vahet ei tunne Seda peab siis lugema nii, et mingit rappumist ja kolisemist ning hambaidlõhkuvat jäikust nendega ei kaasne
Seega kui kellegil on samuti see mõte meeles mõlkunud (mul 3 aastat), siis julgustan töö ette võtma.
Lisaks tavalistele tööriistadele läheb vaja vedruklambreid ja 24 piipvõtit, ehk seda jõnksuga võtit amordi mutri lahtikeeramiseks. Amorti on vaja kinni hoida 10 võtmega, aga kui see mutter pole viimase paariteist aasta jooksul lahti käinud, siis tõenäoliselt tuleb probleeme. Kaval oleks selleks minna kasvõi kummitöökotta ja lasta neil pneumopüstoliga see mutter lahti ja siis leebelt tagasi keerata ja garaages ise jätkata. Amordi paigaldusjuhend muide tõmbab pneumopüssi kasutamise suurelt maha, kuid midagi hullu ka ei juhtu, kui paar esimest pauku lasta, et mutter lahti tuleks selle asemel et tervenisti lahti keerata nagu tehti töökojas kus ma enam ei käi.
Pmst on kõik siin ilusti kokku võetud http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50187.
Neid pilte järgides võib tulla veel ideid, mida vahetada võiks. Muide amordipatju saab peale IA ainult ScanTechist.
Oma kogemused ütlevad, et pidurivoolikuid pole vaja lahti keerata vaid püstaku küljes olevatelele kõrvadele sobivad sälgud relakaga lasta ja voolikud lihtsalt eemale saaks tõmmata. Sellest on kirjatükis tagapool ka juttu.
Üks nõks veel. Nimelt kui vedru on autos kokku surutud, siis võib amordi mutri täiesti välja keerata ja amordi oma laagrist välja lükata. Nimelt amordilaagrit polegi vaja püstaku küljest lahti lasta.
Samuti võib sel juhul rooliotsa ja šarniiri külge jätta, tuleb lihtsalt natuke jõudu kasutada, et amordi ülemine ots rattakoopast välja kallutada.
Ettevaatust pidurivoolikute venitamisega sel ajal.
See pilt näitab, et vedrude kokkusurumise klambrid olgu head
Mitte nagu minu omad - ühekordsete käppadega.
Nagu pildilt võib järeldada ei ole vaja uute vedrude paigaldamisel kokkusurumist vaja.
Tagumistega toimetamine on palju lihtsam: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=50678
Minul pudenes tagumise vedru ülemine padi tükkideks, sest oli liiga väsinud teesooladega võitlemisest.
Muide, Lesjöförsi vedrud on pulbervärvitud. Kaasas vabanduskiri, et kollane värv on vahetunud mustaks.
200 madaldusvedrud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
200 madaldusvedrud
Viimati muutis vanapeer, 05 Jaan 2009, 01:11, muudetud 2 korda kokku.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Need klambrid mõlemad paindusid kõveraks jah. Nagu näha ladusin kõik suuremad padrunid vahetükkideks, et keermelatt liiga pikalt väljas poleks, muidu oleks nad liialt rattakoopaid seestpoolt kraapinud (mis ei tähenda et ma koobast ei kraapinud. Nimelt esimese püstaku eemaldamiseks ja tagasipanekuks läks alates garaageuste avamisest kuni teie poole ülestõstmiseni 3 tundi ja püstakut tagasi surudes õnnestus amordilaagrist välja suruda ja ära kaotada 1 polt)
Ja madaldus siis jäi 3cm ja 4 cm vahele; mõõteviga on tingitud erutusest ja halvast öisest valgusest lähimas statoilis.
Ja madaldus siis jäi 3cm ja 4 cm vahele; mõõteviga on tingitud erutusest ja halvast öisest valgusest lähimas statoilis.
Viimati muutis vanapeer, 03 Juun 2012, 09:52, muudetud 1 kord kokku.
Oijah, Amazonil sai samamoodi janditud selle madaldamisega. Nii esi- kui tagasilla puhul ühe ratta juures läks metsikult aega ja jantimist, teise poolega läks juba käbe.
Ma samas veel lõikasin ka ning mitu korda oli altära-lõikan-kokkutagasi-vaatankassobib-liigakõrge-altära-lõikan-kokkutagasi-vaatankassobib jne.
Ma samas veel lõikasin ka ning mitu korda oli altära-lõikan-kokkutagasi-vaatankassobib-liigakõrge-altära-lõikan-kokkutagasi-vaatankassobib jne.
Dodge Aspen 1980 "Air Morse One"
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.diskustommagazine.com - Diskustom Magazine
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
paar huvitavat madalduse pilti ja juttu:
http://www.bilforumet.no/200-serien/219 ... ional.html
http://www.bilforumet.no/200-serien/219 ... ional.html
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Pilte küll aga juttu ikka siit http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=85793
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Tegu Lesjoförs toodanguga ja hulgimüüja Balti Autoosade käest võtavad kõik Eesti varuosapoed asju. Ka näiteks http://ladu24.ee/et/ladu1/4543/5,801
Olemas kaks komplekti: sedaan ja universaal. Ei tea mis neil vahet on. Disla jaoks ei pakuta, huvitav oleks teada, kuidas mõni neist seal töötaks.
Olemas kaks komplekti: sedaan ja universaal. Ei tea mis neil vahet on. Disla jaoks ei pakuta, huvitav oleks teada, kuidas mõni neist seal töötaks.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist