1. leht 2-st

M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 22 Aug 2010, 22:25
Postitas vanapeer
Mul au raporteerida lõppenud tööst. Terve talv möödus rahulikult, enamus suve ka. Ja ma muutusin rahutuks. Viimase nädalaga vahetasime mu autol nüüdseks juba siis kolmanda käimari. orikas M47, siis AW70, siis M46. Nüüd siis M90. Kokku sai 4 ikkagi. Miks seda vaja oli? Because I can.
Pilte ei hakanud tegema, sest mõned kaasosalised ei olnud alati siivsalt riides ja oleks riskinud sobimatute piltidega. Tegelt ei. Oli küll sobimatult :) aga täpselt samu pilte saab näha siin ja siin.

Ma ei viitsigi pikemalt kirjutada. Parem kellegile sõita anda, et objektiivset :) arvamust teada saada.
Seda kõike poleks saanud teha muidugi targemate ja lõbusamate tegelasteta, kes kõik abiks olid.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 23 Aug 2010, 16:51
Postitas enta
AW70, automaat?
aga muidu tubli oled :D

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 20:36
Postitas vanapeer
Vibra käib auto all. Pole veel mõnu tundnud sellest. Selle nädalavahetuse tulemus on kardaaniristide shopping list suppile. Praegu rohkem ideid pole.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 21:35
Postitas enta
möss siis häda, et mädalas karp riste lähep

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 21:47
Postitas vanapeer
Nii need varuosamüüjad küsivad jah alati..

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 21:52
Postitas supp
aru ma ei saa, krt mu on üks rist läind 4a kohta, rist on kallis ka üle sota maksab, mis vanap nendega teeb ei tea - äkki sööb(mis pole paha, sest hea rist on suht maitsev)

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 21:54
Postitas kirsipuu
Ma arvan, et ei saanud kardaani korralikult kasti otsa.
Kui kummileevendi vahele panid ja käigukasti väljundotsa kõrgus muutus siis on see rõõmurõngas pidevalt pinge all ja tekitab vibra.
Küsi kuidas ma tean.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 21:55
Postitas vanapeer
Räägi ikka kuidas said teada, aga kummileevendi pinget mõõtsime ja nullisime terve tänase eilse päeva.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 22:16
Postitas kirsipuu
vanapeer kirjutas:Räägi ikka kuidas said teada, aga kummileevendi pinget mõõtsime ja nullisime terve tänase eilse päeva.

Nival on käigukasti ja vahekasti vahel sarnane teema...
käigukast - kummileevendi - kardaanirist - vahekast
Mingi aeg visati see jama minema ja pandi püsikiirusliigend sinna vahele.

Käisin vähemalt kaks päeva pikali-püsti-selili-kõhuli auto all et see aparaat enam-vähem talutavalt kokku saada.

Sellele kummileevendile ei tohi mingisugust pinget peale jääda...
Tean, et kummileevendi seest läheb tsentreerimise puks käigukasti otsa (või vastupidi).
Selles sõlmes ei tohi ka lõtku olla.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 22:17
Postitas supp
mis leevdi teema - rääkige mulle ka, krt alfa teema ju

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 22:27
Postitas kirsipuu
17

Pilt

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 22:46
Postitas vanapeer
Hmm. Esiteks, mingi simmer lausa oli 17 koha peal. Samas hardy paigutus on siin pildil huvitav. Uurisin ja nõustusin teooriaga, et jämedam osa peaks saama kokkusurutava jõu, seega arvestades, et käigukasti võll liigub kella osuti vastu, peaks guibo 1 augu võrra nihkes olema. Pildil saab õhem osa jõulaksu endale. Samuti panime poldid ühtepidi, jälgides vaid, et seibid vastu kummi jääks.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 22:53
Postitas kirsipuu
vanapeer kirjutas:Hmm. Esiteks, mingi simmer lausa oli 17 koha peal. Samas hardy paigutus on siin pildil huvitav. Uurisin ja nõustusin teooriaga, et jämedam osa peaks saama kokkusurutava jõu, seega arvestades, et käigukasti võll liigub kella osuti vastu, peaks guibo 1 augu võrra nihkes olema. Pildil saab õhem osa jõulaksu endale. Samuti panime poldid ühtepidi, jälgides vaid, et seibid vastu kummi jääks.

Veovõll ja mootor käib ikka päripäeva...
pildil lükatakse peenikest osa kokku ja paksu osa venitatakse peale.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 23:14
Postitas vanapeer
Olin kanalis, kui testisime, vastupäeva. Tagantvaates.

Re: M90 käigukasti installimine 200sesse

Postitatud: 29 Aug 2010, 23:28
Postitas kirsipuu
vanapeer kirjutas:Olin kanalis, kui testisime, vastupäeva. Tagantvaates.

Tagantvaates vastupäeva...
Aga mõtleme veel... Milline osa momenti avaldab ja milline paigal tahab seista?
Käigukastist tagasilla poole vaadates väänatakse päripäeva.
Ja kui kardaan veel ei liigu, aga käigukast juba väänab siis mis pidi selle rõõmurõnga sinna vahele paned?