2. leht 3-st

Postitatud: 17 Jaan 2007, 09:32
Postitas Leho
vanapeer kirjutas:Kui treiali leidmisega raske, siis ka siin foorumis on mitu 700st romudeks...
tean tean
ma lihtsalt tunnen huvi.

Postitatud: 17 Jaan 2007, 09:43
Postitas vanapeer
Kui suur tükk väljas ja kas sõidad sellega praegu?

Postitatud: 17 Jaan 2007, 16:47
Postitas Leho
vanapeer kirjutas:Kui suur tükk väljas ja kas sõidad sellega praegu?

tükk on parasjagu nii suur, et hoiab klotsi viltu ja pidurdab poole klotsiga. Aga eelmine aasta läks ülevaatuselt läbi 8) järelikult pidurdusjõudu piisab ja erinevust teise rattaga vähe.

aga tundub, et pean selle vahetustöö enne kevadet ette võtma sest valuvelgedega mis siis alla lähevad on seda poolkasutatud ketast juba näha.
Pilt

Postitatud: 21 Jaan 2007, 22:14
Postitas vanapeer
Reedel tuli selline mandraaž peale, et viisin sadulapooled liivapritsi. Tuli nagu mõistus koju, kuna traatharjade, elektri, maski, prillide ja kange selja kulu oli ikka arvestatav. Otsisin üles liivapritsi teenust pakkuva Evgeni ja 250 eeki eest said sadulajupid haljaks.
Aga jälle tuli tagantjärele tarkust. Paari tunniga mis nad toas värske õhu käes olid, tuli õrn rebane peale. See jutt, et liivaprits soodustab oksüdeerumist peab paika. Nädalavahetuse ligunesid nad diisli sees, kuna ei tahtnud riskide sellega, et bensiin plastikämbrist läbi sööb.
Täna said tegelased lahustiga puhtaks pestud ja homme selgub nende saatus tähtsate galvaanikatädide käes Normas või Vasaras.

Ainuke jama on veel kolvidega, sest neile on sadestunud selline ollus, mille eemaldamiseks on ainuke paras vahend pöidlaküüs. Traathari kraabiks ja lahusti ka ei taha seda.

Kogu see töö on siiani olnud nii pa*ane, õline ja söövitav, et pilte pole tahtmist olnud teha.

Postitatud: 22 Jaan 2007, 12:00
Postitas Tanel
würhil on piduri pesuaine (brakecleaner) see sööb läbi igasuguse s..a
ise kasutanud ja teeb oma tööd vägagi hästi

Postitatud: 22 Jaan 2007, 16:51
Postitas vanapeer
Täna koputasime Vasaras galvaanika uksele. Tädi oli alguses tõrges, et jälle mingid vennad paari poldiga kindlasti, aga sulas siiski, kui me sõbraga paar kilo polte ka lauale lõime. Mutikad lähevad trumlisse. Sadula enda pooled pannakse vanni, mis pidi olema 3m suur.
Ja tegelikult sadulate osas lootust ei antud, sest autotööstuse sulamid raiped ei tahvat lukutehase galvaanikat peale võtta. Kuid minupoolnt lootus on ikka alles, niiet paariks päevaks näpud püsti.
Kui muud kasu ei saa, siis happevannid puhastavad rooste jälle ära :)

jehuu

Postitatud: 27 Jaan 2007, 19:34
Postitas vanapeer
Vahepeal olen edasi seigelnud. Ette tõttates on ikka kahju, küll, et tädile šokolaadi maha unustasin. Ta tegi ikka head tööd.
Veel olen välja uurinud, et sadula pooled peaks olema valatud malmist GGG 50.

Esiteks tsinkimine Vasaras läks maksma 250 EEK umbes 5 kg raua eest. Kohutav üllatus sellist numbrit arvel näha.
Detailid läbisid happevannid rooste ja muu mustuse eemaldamiseks (arvata on, et liivapritsi tööd see ei asenda).
Tulemus oli masendust tekitav
Pilt Pilt Pilt
Samas poldividinad said sellisteks
Pilt
Kuid ma lohutasin end sellega, et vähemalt põhjalik roosteeemaldus on tehtud ja see on vaid pindmine paaripäevane tolmpeen rooste.
Seega sai otsus vastu võetud: värvida.
Terasharjaga tükke puhastades avanes selline pilt
before:
Pilt Pilt Pilt
after:
Pilt Pilt

PiltPiltPilt


Otsus värviga katta siiski jäi, sest pind on väga poorne ja peab kartma, et võis jääda galvaanikaga katmata kohti, mis kohe koledaks lähevad.

Poodides on müüa spetsiaalsed pidurisadulavärvid: sinine, kollane ja punane. Seega hakkasin otsima muid värve mis sinna sobiks...
Pilt
Parempoolne on mingine alumiinum-tsink, mis peaksolema galvaanilise katte parandamiseks. Alustasin selle pealekandmisega
Pilt
Teises purgis on kuumakindel antra-mingi-stiit. Just selline meeldiv metallic. Susser ei pidavat muidugi õige värv olema, kuid ... mis siis.

Siia veel pilt uuest ja vanast õhutusnimplist
Pilt

TšIK-tširik

Postitatud: 31 Jaan 2007, 20:49
Postitas vanapeer
Pilt Pilt

finito

Postitatud: 02 Veebr 2007, 08:10
Postitas vanapeer
Sadulad all. Õhutamine jäi lahjaks. Kui pidurivõim töötab, siis läheb pidur päris põhja aga võtab siiski kuni blokini.
1 jama, mille pärast veel selle ette võtsin, oli mingi nõks auto taguosas pidurdamise lõppfaasis. Selline tunne on, nagu mingid klapid laseksid siis äkki mahlasid edasi.

Postitatud: 26 Mai 2007, 00:09
Postitas vanapeer
Ja täna hakkasid lekkima sadulate koostamispinnad. Mõlemad täpselt ühel ajal. Peaaegu sorinal. Kaua ma sõita sain... 3 kuud :)
Nüüd on vaja asjalik tihendimöks leida.

Korras

Postitatud: 28 Mai 2007, 10:32
Postitas vanapeer
Polegi sinna vahele mingit tihendimõksi vaja. Korras rõngasseibid oma kohale hoopis. Ja palju jõudu kinnikeeramisel.

Mis pidurisüsteem on?

Postitatud: 28 Mai 2007, 16:45
Postitas vanapeer
Seletus siin

A. MARKET TYPE (Version).
Market Type (Version)
Pilt

B. Front Brakes
1 = Girling

C. Rear brakes
1 = Girling
2 = ATE

D. Carburetor
1 = Zenith-Stromberg
2 = SU

E. Fuel pump
1 = SEV Marchal
2 = Pierburg
3 = Bosch
4 = AC-Delco

F. Option
Special code number with several digits identifies special equipment,
such as aluminum wheels, air conditioning, air dam, central lock etc.

G. Clutch
1 = Borg & Beck
2 = Fichtel & Sachs

H. Alternator
1 = Bosch
2 = SEV Marchall

I. Steering Rack
1 = CAM
2 = ZF


Ja skeemid siin

Pilt
Pilt

Liivaprits va ilutegija

Postitatud: 11 Juun 2007, 12:37
Postitas vanapeer
Järgmised said ette võetud.

PiltPilt

Seekord ei mingit galvaanikat.
Hammerite.

PiltPilt

Postitatud: 12 Juun 2007, 21:17
Postitas vanapeer
Fuzk. Kõik niplid murduvad sisse [shot]

Kus on see altar, kus külaseppade mälestuseks ora saaks panna?? ](*,)

Postitatud: 13 Juun 2007, 19:19
Postitas risto
Tuleb moodustada karistussalk :explode: