CFE support has completely stopped
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
CFE support has completely stopped
Tervist. CFE tugi tundub olevat lõppenud. Sellega seoses tahaks küsida, mis funktsioone on inimestel kõige rohkem vaja. Mul on plaanis realiseerida kõige enam vajaminevaid funktsioone oma seadmega. Püsika automaatne aktiveerimine? Jahutusvedeliku temperatuuri näit? Turbo rõhk? Kiirendamine? Võib olla veel midagi? Jutt käib eelkõige P2 autodest. Mida huvitavat CFE P3 masinatele pakub?
Tänan kaasamõtlejaid
Tänan kaasamõtlejaid
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CFE support has completely stopped
Korra vaatasin sinna suunda siis 2007a XC90-ga oleks huvi olnud nende vastu:
1. Peeglite auto kokkuklappimine, kui uksed lukku panna
2. Lisa pühkimine 10sek pärast aknapesu
3. Uste avamisel pargid ja peeglituled põlema
4. Eelsoojendi käivitamine puldist - see oli põhiline asi millepärast oleks ostnud
Igast näidud suva kuna need saab vajadusel ELM327-ga telefoni lasta ilusti
1. Peeglite auto kokkuklappimine, kui uksed lukku panna
2. Lisa pühkimine 10sek pärast aknapesu
3. Uste avamisel pargid ja peeglituled põlema
4. Eelsoojendi käivitamine puldist - see oli põhiline asi millepärast oleks ostnud
Igast näidud suva kuna need saab vajadusel ELM327-ga telefoni lasta ilusti
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 174
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: CFE support has completely stopped
P3 masinate puhul motiveeriks ja CFE puhul oli/on ka saadaval:
*Udutuled või s60/v60 LEDid DRL automaatselt, st. Säästaks xenonit päeval.
*Webasto puldist
*Jahutusvedeliku temperatuur
*tf80 kasti õli temperatuur
*juhi istmesoe automaatselt sisse alla X temperatuuri.
P2/P3 puhul oleks erutav kui saaks suunatule 3x pealt ntx 4x peale vilkuma ja kojameeste intervalli regullida vms.
Siiamaani on ELM-327ga kehva kogemus, st. disconnectib alatasa. Vb asi iphones.
*Udutuled või s60/v60 LEDid DRL automaatselt, st. Säästaks xenonit päeval.
*Webasto puldist
*Jahutusvedeliku temperatuur
*tf80 kasti õli temperatuur
*juhi istmesoe automaatselt sisse alla X temperatuuri.
P2/P3 puhul oleks erutav kui saaks suunatule 3x pealt ntx 4x peale vilkuma ja kojameeste intervalli regullida vms.
Siiamaani on ELM-327ga kehva kogemus, st. disconnectib alatasa. Vb asi iphones.
Re: CFE support has completely stopped
Paranormal kirjutas:P3 masinate puhul motiveeriks ja CFE puhul oli/on ka saadaval:
*Jahutusvedeliku temperatuur
*juhi istmesoe automaatselt sisse alla X temperatuuri.
Siiamaani on ELM-327ga kehva kogemus, st. disconnectib alatasa. Vb asi iphones.
Jahutusvedeliku jaoks vahetasin oma p3 kellad ja istmesoe oli tavaliselt sees,kui külmaga käivitatud sai.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: CFE support has completely stopped
Paranormal kirjutas: Vb asi iphones.
Selles on alati probleem
Re: CFE support has completely stopped
Ise tunnen ka P3 puhul enim puudust jahutusvedeliku temp näidust armatuuris ja udukate kasutamisest DRL-na.
Re: CFE support has completely stopped
oma xc90 tunnen tugevalt puudust sellest:
1. et kui suunda lülitada ise korraks ( ilma fikseerimatta) siis võiks see ise vilkuda veel mingi 3x ja siis vaikus, nagu enamustel uuematel autodel ikka. hetkel see teema puudub.
2. uste avamisel peeglites tulukesed põlema ja kui uks kinni laiatada siis kustu. see fuksioon muidugi olemas aga sellisel kujul kui ise puldi kollase nupuka mängida.
1. et kui suunda lülitada ise korraks ( ilma fikseerimatta) siis võiks see ise vilkuda veel mingi 3x ja siis vaikus, nagu enamustel uuematel autodel ikka. hetkel see teema puudub.
2. uste avamisel peeglites tulukesed põlema ja kui uks kinni laiatada siis kustu. see fuksioon muidugi olemas aga sellisel kujul kui ise puldi kollase nupuka mängida.
Volvo XC90 - 2004
Volvo XC60 - 2011
Volvo XC60 - 2011
Re: CFE support has completely stopped
Paranormal kirjutas:P3 masinate puhul motiveeriks ja CFE puhul oli/on ka saadaval:
*Webasto puldist
*juhi istmesoe automaatselt sisse alla X temperatuuri.
P2/P3 puhul oleks erutav kui saaks suunatule 3x pealt ntx 4x peale vilkuma ja kojameeste intervalli regullida vms.
Mul 2013 aasta masin ja mul eelsoojendi on puldist ja telefonist aktiveeritav, mul pult see 6 nupuga ja 2-nupu komboga sai selle tööle - äkki oli korraks tulede nupp ja hoiad ustelukustuse nuppu all teatud arv sekundeid või oli siis info nupp korra ja ustelukustust hoiad all. Ja juhiistme soojenduse, roolisoojenduse ja tagaklaasi soojenduse saan temperatuurist sõltuvaks teha menüüs seadistades. On 2012 ja 2013 aasta masinatel siis nii suur vahe või noh tegelikult mudeliaasta mul MY14, aga on see nii määrav võimaluste kohapealt?
Ja kas kojameeste intervalli mitte kojameeste kangilt rattaga pöörata ei saanud?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 174
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: CFE support has completely stopped
aLLaN86 kirjutas:Paranormal kirjutas:P3 masinate puhul motiveeriks ja CFE puhul oli/on ka saadaval:
*Webasto puldist
*juhi istmesoe automaatselt sisse alla X temperatuuri.
P2/P3 puhul oleks erutav kui saaks suunatule 3x pealt ntx 4x peale vilkuma ja kojameeste intervalli regullida vms.
Mul 2013 aasta masin ja mul eelsoojendi on puldist ja telefonist aktiveeritav, mul pult see 6 nupuga ja 2-nupu komboga sai selle tööle - äkki oli korraks tulede nupp ja hoiad ustelukustuse nuppu all teatud arv sekundeid või oli siis info nupp korra ja ustelukustust hoiad all. Ja juhiistme soojenduse, roolisoojenduse ja tagaklaasi soojenduse saan temperatuurist sõltuvaks teha menüüs seadistades. On 2012 ja 2013 aasta masinatel siis nii suur vahe või noh tegelikult mudeliaasta mul MY14, aga on see nii määrav võimaluste kohapealt?
Ja kas kojameeste intervalli mitte kojameeste kangilt rattaga pöörata ei saanud?
Mul viie nupuga pult ning olen proovinud nii üht kui teistpidi. Ega õhtuti eelsoojendi valmis seadistamine ei ole ka muidugi midagi surmavat MY2012 on ikka kõvasti kiviaegsem.
Ma ei teagi kas see istmesoojenduse aktiveerimise võimalus on mingi varustuse küsimus aga mul saab ainult tagaklaasi soojenduse aktiveerida X temperatuurist alates. Igaks-juhuks veendun õhtul.
Kojameeste intervalli all mõtlesin seda, et kui vett lased ja siis kas pühib kolm või neli tsüklit. Et see võiks olla timmitav.
Suurim nõmedus on ikka see, et P3 S60-l puuduvad udutuled ning xenoni küpsetamine kesksuvise ilmaga on jabur. Tuledelüliti 0 asendis süttivad ääretuled ning valged ''LED'' stangel oleks väga cool. Iga kord lülitit kruttida on ka jube tüütu.
Re: CFE support has completely stopped
Puldi pealt webasto käivitumine on realiseeritud alates 2012my. Tuleb aktiveerida. 130eur ringis on see ja töötab nii 5nupulise puldiga, kui ka keylessiga, mis levib kaugemalt. Hoiame vestlust teema piirides palun.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CFE support has completely stopped
gljuk kirjutas:Mul on plaanis realiseerida kõige enam vajaminevaid funktsioone oma seadmega
Millal esimesed tulevad?
Re: CFE support has completely stopped
Ei tule
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CFE support has completely stopped
gljuk kirjutas:Ei tule
Miks?
Rõõm pisikestest nokkimistest.
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
S60 2.3 T5M 2000
S70 2.4 1997 | S80 2.5T 2004 | C70 2.3 T5 ATM 1999 | S70R ATM 1997 | C70 2.3 T5M 2000
Re: CFE support has completely stopped
Soovijaid on vähe, ja nagu näha, soovid eriti ei katu.
Ei näe mõtet
Ei näe mõtet
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist