1. leht 1-st

Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 01 Aug 2019, 13:23
Postitas VOLVOS60.
Auto ei kiirenda nagu vaja, viskab avariireziimi
Kes võiks olla tegelenud? Mõistliku hinnaga kohti?

Tartu

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 01 Aug 2019, 14:05
Postitas aLLaN86
Diagnostikaga saavad hakkama kõik töökojad, kel vastav seade olemas, ilma diagnostikata tänapäevast autot väga enam ei remondi. Alusta sellest. Üldiselt volvo ütleb armatuuris ka midagi, kui juba avariirežiimi hüppab.

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 01 Aug 2019, 14:12
Postitas VOLVOS60.
Diagnostika tehtud,

6805 pressure converter: boost pressure control. control deviation negative
4405 exhaust-gas recicul, ctrl. circuit. control deviation negative

viskab kirja ka ikka: "motor service vereist"

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 01 Aug 2019, 14:48
Postitas aLLaN86
Üldiselt võikski kogu teadaoleva info kohe kirja panna (kaasaarvataud autot puudutav tehniline info), siis oskavad teadjamad mehed kohe ehk isegi õiges suunas juhatada ning ei teki palju tühja juttu.

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 01 Aug 2019, 18:43
Postitas hendrikmm
Pane googleisse ecm 6805 ja saad kohe palju targemaks. Kui loetav jutt arusaamatuks jääb mine nt cranki

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 02 Aug 2019, 08:20
Postitas VOLVOS60.
No ühesõnaga kõik diagnostika on tehtud, käisin eile täiendaval diagnostikal.

Ehk siis turbo geomeetria vajaks puhastamist, mis EELDAB turpsi maha võtmist, mis on üsna kulukas + mootoripatjad on läbi, mis võib olla ka üks põhjustest

Ja EGR ka jamab, kuid see pole tõenäoline põhjus

Töökoda juba mainis ja pööritas silmi "turbo mahavõtmine üsna mahukas töö"

Ei viitsi hakatagi nende hinnapakkumist kuulama :D


IDEID?

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 02 Aug 2019, 08:39
Postitas j0hanne5
Mine Oa42 Tartus, seal ei pöörita töötegemise peale keegi silmi :)

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 02 Aug 2019, 09:08
Postitas Liiwaannus
Võimalus on youtubeist how to videoid vaadata ja veits niisama googeldada ning kaaluda ise mutrivõtme kätte võtmist hinnates enne oma oskusi ja vahendeid. Kui muidugi juba ette tead selle variandi välistada, siis tuleb tõesti kuskil töötund ikkagi kinni maksta. Tahtmise ja pealehakkamise korral on üllatavalt palju ise tehtav ka ilma suure autoremondi kogemustepagasita.

Re: Remonditöökoda Tartus!

Postitatud: 02 Aug 2019, 17:31
Postitas amazon86
Õnneks on ühes teises teemas, auto täpne mudel kirjas.
Kui padjad läbi, siis saab need pimedaks panna, välistab vaakumlekke. Geomeetria korrasolekut saab VIDA abiga testida, turbo kuumakate maha, siis on hooba näha. Kui VIDAga lülitada geomeetria solenoidi, siis peab hoob liikuma. Kinnise geomeetria korral võib proovida motiveerida hoova liikumist mõne vardaga, muidugi mõistuse piiris. Lisaks tasuks uurida vahejahuti korrasolekut, kui alumises servas on tumedaid laike, siis tasub juba lähemalt uurida.