Auto ei kiirenda nagu vaja, viskab avariireziimi
Kes võiks olla tegelenud? Mõistliku hinnaga kohti?
Tartu
Remonditöökoda Tartus!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Remonditöökoda Tartus!
Diagnostikaga saavad hakkama kõik töökojad, kel vastav seade olemas, ilma diagnostikata tänapäevast autot väga enam ei remondi. Alusta sellest. Üldiselt volvo ütleb armatuuris ka midagi, kui juba avariirežiimi hüppab.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Remonditöökoda Tartus!
Diagnostika tehtud,
6805 pressure converter: boost pressure control. control deviation negative
4405 exhaust-gas recicul, ctrl. circuit. control deviation negative
viskab kirja ka ikka: "motor service vereist"
6805 pressure converter: boost pressure control. control deviation negative
4405 exhaust-gas recicul, ctrl. circuit. control deviation negative
viskab kirja ka ikka: "motor service vereist"
Re: Remonditöökoda Tartus!
Üldiselt võikski kogu teadaoleva info kohe kirja panna (kaasaarvataud autot puudutav tehniline info), siis oskavad teadjamad mehed kohe ehk isegi õiges suunas juhatada ning ei teki palju tühja juttu.
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: Remonditöökoda Tartus!
Pane googleisse ecm 6805 ja saad kohe palju targemaks. Kui loetav jutt arusaamatuks jääb mine nt cranki
Re: Remonditöökoda Tartus!
No ühesõnaga kõik diagnostika on tehtud, käisin eile täiendaval diagnostikal.
Ehk siis turbo geomeetria vajaks puhastamist, mis EELDAB turpsi maha võtmist, mis on üsna kulukas + mootoripatjad on läbi, mis võib olla ka üks põhjustest
Ja EGR ka jamab, kuid see pole tõenäoline põhjus
Töökoda juba mainis ja pööritas silmi "turbo mahavõtmine üsna mahukas töö"
Ei viitsi hakatagi nende hinnapakkumist kuulama
IDEID?
Ehk siis turbo geomeetria vajaks puhastamist, mis EELDAB turpsi maha võtmist, mis on üsna kulukas + mootoripatjad on läbi, mis võib olla ka üks põhjustest
Ja EGR ka jamab, kuid see pole tõenäoline põhjus
Töökoda juba mainis ja pööritas silmi "turbo mahavõtmine üsna mahukas töö"
Ei viitsi hakatagi nende hinnapakkumist kuulama
IDEID?
Re: Remonditöökoda Tartus!
Mine Oa42 Tartus, seal ei pöörita töötegemise peale keegi silmi
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7602
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Remonditöökoda Tartus!
Võimalus on youtubeist how to videoid vaadata ja veits niisama googeldada ning kaaluda ise mutrivõtme kätte võtmist hinnates enne oma oskusi ja vahendeid. Kui muidugi juba ette tead selle variandi välistada, siis tuleb tõesti kuskil töötund ikkagi kinni maksta. Tahtmise ja pealehakkamise korral on üllatavalt palju ise tehtav ka ilma suure autoremondi kogemustepagasita.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Remonditöökoda Tartus!
Õnneks on ühes teises teemas, auto täpne mudel kirjas.
Kui padjad läbi, siis saab need pimedaks panna, välistab vaakumlekke. Geomeetria korrasolekut saab VIDA abiga testida, turbo kuumakate maha, siis on hooba näha. Kui VIDAga lülitada geomeetria solenoidi, siis peab hoob liikuma. Kinnise geomeetria korral võib proovida motiveerida hoova liikumist mõne vardaga, muidugi mõistuse piiris. Lisaks tasuks uurida vahejahuti korrasolekut, kui alumises servas on tumedaid laike, siis tasub juba lähemalt uurida.
Kui padjad läbi, siis saab need pimedaks panna, välistab vaakumlekke. Geomeetria korrasolekut saab VIDA abiga testida, turbo kuumakate maha, siis on hooba näha. Kui VIDAga lülitada geomeetria solenoidi, siis peab hoob liikuma. Kinnise geomeetria korral võib proovida motiveerida hoova liikumist mõne vardaga, muidugi mõistuse piiris. Lisaks tasuks uurida vahejahuti korrasolekut, kui alumises servas on tumedaid laike, siis tasub juba lähemalt uurida.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist