202. leht 209-st

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 21:46
Postitas ants
Kas jutt käib hüdrofoori paagist ja ventiilist? Kui jah, siis seal sama ventiil mis rehvil,
keera ventiil väljapoole ja saad pumbata, keeramiseks kasuta sama ventiili korki, metallist.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 22:14
Postitas taavi
kui korki pole, siis viili mõnest naelast omale võti. Aga enamasti läheb paagis kott katki, ennem kui ventiil ära sureb. Ventiil on stabiilses asendis, aga kott liigub ja kulub.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 22:41
Postitas Leho
Mul oli kah ükskord selline teema. Et paaki enam õhk ei jõudnud.

Eeldasin kah, et kumm sees katki ja lammutasin asja laiali. Loomulikult oli kõik terve. Ainult kogu õhk oli kotist jalga lasknud ja paak vett täis.
Ja kuna torustik oli seal ka kinni siis ei läinudki sinna grammigi õhku juurde.

Keerasin pealetuleva vee kraani kinni ja segisti pealt lahti, et trassis enam mingit rõhku sees ei oleks.
Sii sai ilusasti sinna vajalikud 1,5 baar sisse aetud.

Muidugi vahetasin ka veenttili enda välja sest see kergelt lekkis.

Sobiva ventiilivõtme saad aga näiteks Fiksusest kui hiinamaalt oodata ei taha.

Pilt
https://www.ebay.com/itm/Dual-Size-Schr ... m570.l1313

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 22:46
Postitas ants
Kui kott katki on, hakkab ventiilist vett välja tulema kui ta lahti keerata.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 22:51
Postitas Liiwaannus
Tänud, ilmselt lähen naelast meisterdamise teed, vast kiirem kui poodi minna. Koti katkisust ei kahtlusta, paak suht uus ja hetkel ei saanud ventiili lahti, masin toimetas aga ventiilil olev kompressori manokad andis pidevalt ühtlast näitu. Sisse lastav rõhk sõltub ilmselt rõhurelee seadistusest. Eks näpin katseeksituse meetodil kuni töötsükkel normaalseks läheb.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 21 Juul 2018, 23:11
Postitas taavi
1,5 peal pump sisse ja 4 peal välja. Ise olen ka pumbanud seda õhku seal nii sisse, et lasen paagi täitsa tühjaks veest ja siis rõhk sisse, nii et kraan lahti on ja siis katseeksituse meetodil lasen rõhku umbes 1bar sisse, samal ajal vett tuleb välja kraanist/paagist. Kui mingi 1bar sees, siis kraanid kinni ja pump tööle ja kui vaja, siis rõhurelee regull. Katkise koti puhul tõesti tuleb ventiilist vett välja.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 22 Juul 2018, 23:37
Postitas Liiwaannus
Kuna naelast meisterdamine soovitud tulemust ei andnud, siis sai ikkagi suts alla 4 euri tööriistamarketisse jäetud. Välja tuli sodiks vedruga ventiil, ei tea, et kas sai naelaga äestatud või oli juba enne puruks. Tulemuseks uue ratta lohvi küljest uus sisu ja natuke mängimist regulaatoriga peale vastusurvestamist ja jäi ilusti ~2-3.5 bari vahele pendeldama normaalse intervalliga, ca 25 seki rõhulangust voolikust ja 6 senkundit rõhu uuesti üles löömiseks

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 29 Juul 2018, 11:39
Postitas Johnson
Ega keegi juhuslikult pole kasutanud Dmack kinetic s ja Pirelli Pzero Nero rehve? Et kas esimene üldse on miskit väärt ja kas viimane on tõesti nõnda halb kui osad kurdavad. Tänud ette

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 02 Aug 2018, 13:55
Postitas diivan
kas keegi klubiline saaks aidata tõstuki/kanaliga Tallinnas?
Oleks vaja 340 cvt sidur ära regullida, ilmselt mingi 2-3h läheb max.

Tänud!

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 10 Aug 2018, 14:59
Postitas Margus_
Kas kuskil meie maal reguleeritava tugevusega luugiamorte ka müüakse? Reguleeritavuse all pean silmas vastusurvet. Ostad ära ja siis vastavalt lased ise paigaldades gaasi välja nii palju, et paras saaks. Inglismannide maal pakutakse aga ehk leidub lähemal ka? https://www.sgs-engineering.com/gsv8-100
Kuna s60 pagassi amordid ei ole enam esimeses nooruses (ei pidurda lahti jõudes hoogu sujuvalt kinni), siis tuli mõte panna luuk juba ka ise avanema. Kuna puldist avamise võimalus juba niikuinii küljes.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 10 Aug 2018, 18:42
Postitas Liiwaannus
Puhtalt jõuga lahti surumine võib anda lõpus murdmisefekti, kui hingede käigu lõppu jõuab, mingil masinal mäletan, et oli probleemiks vedruga avanemisel talvel vahele murtav jää, mis luugi serva rikkuma kippus. Mainin asju mida kaaluda tasuks ja vajadusel vastumeetmeid rakendada, muidu võib tore idee kuluka tagasilöögi anda.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 11 Aug 2018, 09:18
Postitas Margus_
Jääd tuleb käsitsi avamisel samamoodi jälgida ja vajadusel ära lükata või siis luugi avanemist käega piirata. Murdmisefekt võib tekkida. Samas kui amordi käik on sama, mis originaalil ja liigub terves pikkuses sujuvalt, siis ei tohiks ju vahet olla. Või on Volvo originaalidel lõpuosas veel mingi eriline "pidur"?

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 11 Aug 2018, 13:30
Postitas Liiwaannus
Piduri osas ei oska kommenteerida, ei väida, et kindlalt jama, lihtsalt meenub, et mingil sedaanil (vw oli äkki) jäi silma selline pendeldav lõpp kui luuk hooga lahti lasta. Jää osas, kui ise luugi juures oled, siis pole jah muret, kui seest avad, siis ei näe, kas seda on või pole. Vb need pole üldse erilised murekohad, aga nagu mainisin, lihtsalt kaalumiseks, parem enne läbi mõelda ja selle pealt otsutada, kui et teha investeering ja pärast avastada erinevaid agasid. Omast kogemusest tean, et vahel oleks hea olnud kui keegi oleks maininud asju, millele ise veel mõelnud polnud. Aga anna teada kuidas asi toimima sai kui tehtud, siis teavad teised ka juhinduda.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 11 Aug 2018, 17:17
Postitas Margus_
Loomulikult on alati kaasamõtlemine teretulnud, võtan asja kindlasti arvesse.

Re: Totrad küsimused.

Postitatud: 19 Aug 2018, 22:12
Postitas Kosekas
Kuidas saaks S60 paagist diisli kätte.Paak täis ja peenema voolikuga ei õnnestunud.