Totrad küsimused.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Iceman » 30 Nov 2018, 21:39

Mul see suurem alati kaasas, kui kastikaga metsas müramas käin. Hea rehvi vahetada kui vaja. Või misiganes polte keerata.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas C4V6 » 04 Okt 2019, 16:27

Tervst.

Kuulge kas keegi on sellise asjaga kokku puutunud ?
viewtopic.php?f=10&t=55291

1999 aasta 2.5tdi 103kw S80, tomaato kastiga.

Nimelt parempoolne pooltelg on mäda ja originaalkoodi järgi on tal täiesti enda telg mille kohta interneeduses suurt infot ei ole.
Volvodega on mul aga ka varem sarnaselt juhtunud.

Nüüd tekibki küsimus, et kas keegi on sinna mingi B- osa pannud mis ei peaks minema ? Ma ise tegelen nagu varuosadega muidu ja näitajate järgi peaks sinna sobima küll B- osa kuid kataloogi ja oe koodi järgi mitte. Et kas tõesti saab olla mingi erinevus ?

Näiteks D5 mootoriga juba nad jagavad kõik, manuaal kasti puhul on ka levinud telg aga seda just nagu ei saaks

https://www.ebay.com/itm/Antriebswelle- ... Swal5YHhiM
Siin justkui müütataks mingit taastatud telgesid aga kas see nüüd seal üldse õige info on

Edit:
https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m ... =184073751
Mulle näiteks see justkui tunduks, et läheb aga huvitav mis reaalsuses on....


See viimane peaks neile kõigile sobima automaatkasti puhul
VOLVO S80 I (184) 2.4 Bifuel (CNG) 09.01-07.06 103 140 2435
VOLVO S80 I (184) 2.4 Bifuel (LPG) 09.01-07.06 103 140 2435
VOLVO S80 I (184) 2.4 D 10.01-07.06 96 131 2401
VOLVO S80 I (184) 2.4 D5 08.01-07.06 120 163 2401
VOLVO S80 I (184) 2.4 T 06.00-07.06 147 200 2435
VOLVO S80 I (184) 2.5 T 03.03-07.06 154 210 2521
VOLVO V70 I (875, 876) 2.5 TDI 12.95-12.00 103 140 2461

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas paikas » 04 Okt 2019, 20:37

Küsin ka totra küsimuse, et kas keegi peale info auto saab hakkama p3 v70'le 2010 a kärukonksu mooduli tutvustamisega?

kuna infoauto xc90'l supikat käima ei saanud siis ...
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas gljuk » 04 Okt 2019, 20:56

Kas moodul ise küljes? Ja mis auto pealt ta on?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas C4V6 » 05 Okt 2019, 13:17

Tulin just kodanik Gljuki juurest CEMi vahetusest ning töö kiire ning hea. Mees teab mis teeb.
Küll aga küsiks siinkohal, et ehk keegi on reaalsuses kokku puutunud. Kui SRS on lukus ja armatuuris punane tuli põleb, kas siis ükski bag reaalselt ei tööta ?
Eelpool mainitud pooltelje värk ka endiselt aktuaalne.

Kasutaja avatar
paikas
Foorumi veteran
Postitusi: 1280
Liitunud: 19 Apr 2010, 22:01
Asukoht: Nõo

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas paikas » 07 Okt 2019, 16:56

gljuk kirjutas:Kas moodul ise küljes? Ja mis auto pealt ta on?

moodul sai külge pistetud jah, pärit 2008a v70 pealt, nüüd 2010a v70'l peal. Viimasel ajal palju käru vaja olnud, sai konks koos mooduliga ostetud ja paigaldatud, kuid kahjuks jah, sellest sõltumatta, et täis valmidus olemas ei taha auto mooduliga suhelda ilma programmeerimatta.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Loff » 24 Nov 2019, 21:24

Mõistus munadega triiki - hiina päritolu LED töötuled panevad segast.
Eelmine aasta vahetasin traktoril halogeen töötuled LED töötulede vastu (48W, 10-30V). Originaalis traktoril ees 2 tuld ja taga 4 tuld (H3 halogeen). Ette lisasin laaduri külge veel 2 tuld. Kokku sai ette 4 ja taha 4 tuld. Esimesed töötasid korralikult kuni selle aasta sügisel üks tuli, mis laaduri küljes on, enam ei põlenud.
Kuna ma kõike 8-t tuld korraga ei vahetanud siis töötas süsteem alguses korralikult. Peale seda kui tagumised halogeenid vahetasin LED-ide vastu hakkas kaitset (30A) läbi põletama. Selgituseks, et kõik töötuled on ühes kaitsmeplokis ühe kaitsme all, kabiinis on lülitid, releed ja veel eraldi kaitsmed. Vahetad kaitsme ära ja nii kui tagumised tuled sisse lülitad, põleb mõne sekundi pärast kaitse läbi ja pimedus majas.
Panin 40A kaitsme, see jäi pidama AGA tagumistest üks tuli hakkas heledamaks ja tumedamaks vilkuma ja mõne hetke pärast kustus. Peale seda kaitsmed terved ja elu võis edasi minna.

Nüüd vahetasin ees, laaduri küljes ühe katkise ja taga ühe katkise tule tervete vastu välja. Peale esimeste tulede sisse lülitamist põles läbi kabiinis lülitipaneeli all olev esimeste töötulede ahela kaitse (15A) läbi.
Tagumiste töötulede ahelas oli 25A kaitse ja see hoidis tagumised töötuled töös. Panin esimeste töötulede ahelasse ka 25A kaitsme - see hoidis esimesed töötuled töös.

AGA - traktor veidi kallis tükk, et maha põletada. Töötuledele on tehasest ette nähtud kogu töötulede ahela kaitseks 30A kaitse. Arvutuslikult on ühe 48W töötule voolutarve 12V ahelas 4A. Töötuled on ahelasse lülitatud rööbiti.
Võtsin apermeetri ja hakkasin mõõtma:
1. laua peal, akult (13.2V) tarbib üks tuli ~3A.
2. Kaitsmeplokist esimeste töötulede ahel ~22A.
3. Kaitsmeplokist tagumiste töötuede ahel ~22A.
4. Kaitsmeplokist esimeste töötulede ahel, millest on välja võetud laaduri tuled (2tk), nagu mäletate, on seal üks uus tuli! ~5A (2 tuld).
5. Koorisin laaduril selle tule juhtmed paljaks, mille olin vahetanud. Lülitasin tuled sisse ja mõõtsin pinge enne seda tuld - 8,8V.
6. Lõikasin selle vahetatud tule "+" juhtme läbi ja panin ampermeetri vahele. See tuli vedas "võrgust" 13A.
7. Kaitsmepaneelist esimese 3 tule ahel ~8A.

Võtsin riiulist uue tule, millel olin enne laua peal voolutarbimise ära mõõtnud (~3A). Ühendasin selle laaduri peale, selle "vigase" tule asemele. Enne tuld juhtmetelt mõõtes pinge 12.5V ja voolutarve ~3A. Kaitsmepaneelist esimeste töötulede ahel ~10A. Tundus, et nüüd on korras ja oli vigane see üks hiinakas.

Tagumiste töötulede kala lahendama asudes mõõtsin veel korraks kaitsmeplokist tagumiste töötulede ahelat ja endiselt oli seal ~22A. Kaitsmeplokis pinge töötava mootoriga 14.4V (laadimine, pingeregu teeb oma tööd). Veits mängisin gaasiga ja näha oli, et ampermeeter muutis oma näitu vastavalt pööretele - pöörded tõusid, vool ka tõusis. Ja siis ühtäkki see tagumine töötuli, mille ma olin ära vahetanud, vilkus korraks ja siis kustus (paar LED-i jäi õrnalt hõõguma). Selle peale langes ampermeetri näit samale tasemele nagu ees kolme tulega - 8A. Gaasiga mängides ampermeetri näit ei muutunud (pinget ei kõigutatud).

No selge, ju oli see ka vigane tuli. Riiulist järgmine, millel sama moodi laua peal akult põledes, vool mõõdetud (~3A). Ühendasin selle ajutiselt ja hakkasin mõõtma - pinge OK (13V), vool OK (~3A), kaitsmeplokist mõõdetuna tagumiste töötulede ahelas kenasti ~10A. Kõik vinks-vonks.
AGA - kui tuli töötas siis see tuli tegi häält (sama häält tegi ka see tagumine tuli, mis esimesena väreles ja ära kustus ning sama häält tegi ka see teine asendus tuli). See hääl on selline peen sirin, paremat seletust ei oska öelda.
OK, kuna selle sirina peale pinge ja voolu näitajad midagi ei teinud, olid OK, siis panin selle tule paika.

Esimene tuli laaduril ja tagumine tuli kabiini küljes kenasti paigas (ühendused joodetud). Kuna mõlema ahela voolutarve oli ~10A ja sisselülitamise hetkel viskab voolu näidu korraks kõrgemale, otsustasin mõlemasse ahelasse panna 15A kaitsme (kogu selle töötule ahela ees on 30A), et peaks nagu igati OK olema.

Muljun esimeste töötulede lülitit ja plaks kaitse läbi. Sama tagumiste tuledega. Kaitsmed välja ja ampermeeter asemele - T*RA, mõlemas ahelas üle 30A (ampermeeter 30A, analoog).

Tegin pausi.

Pärast edasi jamades tuli ampermeetri näit mõõtepiirkonda tagasi, mängisin mootori pööretega, ja praeguseks hetkeks on need samad tuled, mida ma juba korra vahetanud olin jälle kutu-piilud.

On kellegi mingeid ideid, milles kala võib olla? 3 tuld taga ja 3 tuld ees, siis on kõik näidud korras, midagi ei kõigu olenemata mootori pööretest (generaatori pööretest).
Ahjaa, see tuli, mille ma laaduril vigaseks tunnistasin, näitab laua peal aku pealt lülitades oma ilusad ~3A. Erinevus on selles, et see laua peal mõõtmine toimub +30 kraadi juures ja traktori küljes on see tuli -4 kraadi juures. Siis on see imelik sirin, mida on kuulda tagumisel tulel, sellel samal, mis läbi põleb.

Mul on ideed otsas.

Keegi?

edit: tuled on kõik ühesugused, 48W, 10-30V, vähemalt kirjade järgi. Küll aga on ilmselt partiid erinevad võrreldes nendega, mis traktoril küljes ja töötavad.
Hetkel on laua peal 5 tuld rööbiti, sisselülitatud hetkel pinge 12.5V ja voolutarve ~11A.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 503
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Tuuletallaja » 24 Nov 2019, 21:52

Pole küll alalisvoolu hiinakatega mässanud ja ei tea nende siseehitust aga kui kirjutad, et see, mis traktoril tundus pekkis, oli laual OK, siis kontrolliks igaks juhuks veelkord juhtmeid. On need eraldi veetud või kuskil soolika sees?
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Loff » 25 Nov 2019, 00:10

Tuuletallaja kirjutas:see, mis traktoril tundus pekkis, oli laual OK, siis kontrolliks igaks juhuks veelkord juhtmeid. On need eraldi veetud või kuskil soolika sees?

See kõnealune tuli oli laaduri küljes, laaduri tuledele vedasin ise juhtmed (topelt isolatsiooniga), laaduri raami seest. Viimase hargnemise ja selle tule vahelise lõigu vaatan homme üle.
Kui pole välistatud, järelikult on võimalik, rike juhtmestikus.

Tagumistel tuledel on tehasejuhtmestik. Seal läheb tulede releest välja 1x4mm2 kuhugile lae ja katuse vahele, seal on hargnemine neljaks - igale tulele "+" ja "-", kumbki 1mm2.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1066
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas kloox » 25 Nov 2019, 08:22

Aga pane pistikud proovi jaoks teisele tulele taha ja kui ikka nii teeb,siis uued juhtmed vedada,sest tundub ,et soojenedes tekib lühis.Kõige kindlam oleks - võtta kohe tule ligidalt ja pluss vedada selliste anomaaliate korral.Omajagu nendega mässatud ja sellist juhust pole olnud kusjuures.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas ants » 25 Nov 2019, 10:03

Loff, aga mis siis juhtub, kui nende hiina ledide asemele uuesti halogeenid paned?
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Loff » 25 Nov 2019, 14:01

kloox kirjutas:Aga pane pistikud proovi jaoks teisele tulele taha ja kui ikka nii teeb,siis uued juhtmed vedada,sest tundub ,et soojenedes tekib lühis.Kõige kindlam oleks - võtta kohe tule ligidalt ja pluss vedada selliste anomaaliate korral.Omajagu nendega mässatud ja sellist juhust pole olnud kusjuures.

Laaduri juhtmestik on OK.

ants kirjutas:Loff, aga mis siis juhtub, kui nende hiina ledide asemele uuesti halogeenid paned?

Katselabor hetkel ei tööta, näpud lähevad jäässe aga see on mul plaanis küll.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
Indrek1989
Kreisi postitaja
Postitusi: 325
Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Indrek1989 » 02 Dets 2019, 20:27

Tere! Sai ostetud omale üks 850 keredoonor. Masinaga oli kaasas teh.pass ja ostu-müügi leping. Käisin reedel ARK-is ja seal öeldi ühte lepingut veel vaja, et passijärgne omanik oli selle kellegile edasi müünud. Ehk on siin foorumis keegi kelle hingekirjas on Volvo 850 reg nr 431BBE? Sain ka ühe tegelasega kelle käes oli auto paar aastat tagasi, lubas otsida ostu-müügi lepingu. Olen hetkel nõutu.
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 :arrow: 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4958
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas Loff » 18 Jaan 2020, 19:08

Loff kirjutas:
kloox kirjutas:Aga pane pistikud proovi jaoks teisele tulele taha ja kui ikka nii teeb,siis uued juhtmed vedada,sest tundub ,et soojenedes tekib lühis.Kõige kindlam oleks - võtta kohe tule ligidalt ja pluss vedada selliste anomaaliate korral.Omajagu nendega mässatud ja sellist juhust pole olnud kusjuures.

Laaduri juhtmestik on OK.


Esimestele ja laaduri tuledele vedasin lisamassi otse "keresse" (mootori külge, massipunkti). Selle ahela 4 tuld näitavad nüüd 10A@14V.
Kuna ei leidnud kuskilt nähtavalt kohalt kabiini ja mootori/käigukasti vahelt massi silda siis on plaanis see ise teha ja tagumistele tuledele kordusmassid.

Ilmselt ikka massinu*s see oli, mis kollitas. Samas originaal halogeenid ju töötasid normaalselt. Aga noh, parem rohkem massi kui vähem.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
jx
Kõva postitaja
Postitusi: 217
Liitunud: 08 Apr 2009, 13:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Totrad küsimused.

PostitusPostitas jx » 18 Jaan 2020, 21:56

Loff kirjutas:
Loff kirjutas:
kloox kirjutas:Aga pane pistikud proovi jaoks teisele tulele taha ja kui ikka nii teeb,siis uued juhtmed vedada,sest tundub ,et soojenedes tekib lühis.Kõige kindlam oleks - võtta kohe tule ligidalt ja pluss vedada selliste anomaaliate korral.Omajagu nendega mässatud ja sellist juhust pole olnud kusjuures.

Laaduri juhtmestik on OK.


Esimestele ja laaduri tuledele vedasin lisamassi otse "keresse" (mootori külge, massipunkti). Selle ahela 4 tuld näitavad nüüd 10A@14V.
Kuna ei leidnud kuskilt nähtavalt kohalt kabiini ja mootori/käigukasti vahelt massi silda siis on plaanis see ise teha ja tagumistele tuledele kordusmassid.

Ilmselt ikka massinu*s see oli, mis kollitas. Samas originaal halogeenid ju töötasid normaalselt. Aga noh, parem rohkem massi kui vähem.


Hallogeenidega nõrgad massühendused nn keevitsid ednale piisavalt ühendused, led seda ei teinud. Huvitav näha ja õppida sellest kogemusest. Tänud minu poolt!
Aidates teistel saavutada mida nemad soovivad, saad seda mida sina soovid./Zig Ziglar/


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist