K: Kuidas pikendada autm. kasti eluiga?

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

K: Kuidas pikendada autm. kasti eluiga?

PostitusPostitas Tanel » 06 Veebr 2006, 19:28

Sooviks siis vastuseid ülal küsitud küsimusele

eriti sooviks soovitusi mida peab sellise külmaga nagu praegu et kast ikka vastu peaks ja saba ei annaks
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 06 Veebr 2006, 19:57

ma ei tea mida peab tegema eks kõik kulub ja laguneb pikapeale, kuid mida mina teen on see, et vahetan iga 100.000km tagant õli ja pakasega seisan minuti kaks, sõidan kuni soojaks läheb madalatel pööretel.

aga ikkag, tahaks ka teada!

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 07 Veebr 2006, 11:20

kui keegi välja mõtleb tahaks ka teada.
andrush mis moodi sul se loputus tehti ja millega, kas läks siis paremaks,
nägin su kalkullist et tegid 2 korda õli vahetust ja loputust kui 2 kord oli kas tuli palju sodi välja?? Ja miks nii tihti loputasid või oligi 100 000 läbi juba??

Kasutaja avatar
pkuldsaar
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas pkuldsaar » 07 Veebr 2006, 12:48

Ise kergelt pelgan seda õlivahetust. Väidetavalt pidid osad "eluaegsed" kastid peale seda rikki minema, kuigi tundub ebareaalne. Küsisin ka Taketist (Veski tn) mis on nende soovitus. Nemad soovitasid iga 100000 km tagant vahetada, kuid repliigi peale mis hiljem hakkab olema uurisid nad kohe filtri olemasolu kohta kastis. Ütlesid, et kui on ilma filtrita kast siis ei tohiks probleeme olla... krt. Kes teab 100% tõde nii kasti hoolduse kui kasutuse kohta andku teada kuna endal pidev hirm selle ees.
Kasutuse koha pealt teen järgmist. Üle -10 kraadi puhul 10-15 min auto soojendust, siis D peale, pidur all käik sees hoian koha peal 1-2 min tühipööretel, et turbiinis õli veidi soojeneks ja siis alles minema. Ja muidugi ei tohi kohe tuure anda. See võib tekitada olukorra kus paks õli ei suuda kõikidesse osadesse õigel ajal jõuda ning osa kastist võib kaotada määrmise.
Kes teab andku teada kas peaks hooldusvaba kastil õli vahetama või mitte ka kas on ka mõni oht sellega varitsemas või mitte.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332

Volvo XC90 D5 R-Design

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 07 Veebr 2006, 18:19

simpson005 kirjutas:kui keegi välja mõtleb tahaks ka teada.
andrush mis moodi sul se loputus tehti ja millega, kas läks siis paremaks,
nägin su kalkullist et tegid 2 korda õli vahetust ja loputust kui 2 kord oli kas tuli palju sodi välja?? Ja miks nii tihti loputasid või oligi 100 000 läbi juba??

Jah 100K on läbitud juba, esimese vahetuse tegin märtsis. On parem, peale igat vahetust on parem. Kulus 12liitrit, st, võeti ots lahti, kust õli välja tuli ja teine ots kust pealekallata, niikaua valati peale kuini väljatulema hakkas punast õli. Kastil on mingi filter väidetavalt, see läbivalamine oligi filtri loputus. Metallitükke päris välja ei tulnud, kuid mingit pastat ja õli ise muidugi süsimust oli.

Olen ka kuulnud, et atm kastiga peab kaua seoojendama, kuid olen ka kuulnud, et kaua soojendamine võtab megapalju mõtetut kütet ja kulutab liigselt palju mootorit. Teine asi on see, et õuealadel on üle minuti keelatud masin soojendamine, ja vähemalt Tallinnas elab siin hull papi, kes iga asjapeale muudkui miilitsat kutsub :?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist