2. leht 5-st

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 28 Aug 2018, 19:38
Postitas Tuuletallaja
Soovitaksin samuti pigem LPG-d. Diislitega olen sõitnud aga omada ei tahaks, põhjendused on siin juba kõlanud, CNG on üsna tundmatu maa ning needki argumendid on siin juba välja toodud.
Minu V70 näitel on kütuse kogukulu ca 5,5-6 €/100km, erksama mootori korral korruta see muidugi isakese Tamboviga läbi, hoolduse peale läheb mul mõnikümmend euri aastas ja seda ca. 30k läbisõidu juures. Klapide põletamise teema käis minu mäletamist mööda mingi vanema põlvkonna gaasiseadme kohta, küll aga on mitu ülevaatajat mulle kinnitanud, et kati pidi aastatega ära rikkuma.
Mario väide hooldusvälba kohta on aga huvitav... mul on paberites välbad Prinsi süsteemil 30k või aasta ja KME süsteemil 15/20k või aasta aga käin mõlemaga 20k tagant filtreid vahetamas... muidu suht hooldevabad.
Muide, Bjorn, ma nüüd vist kolin jälle Tallinnale lähemale, et kui huvi on, võin teinekord õllekannu taga oma LPG kogemusi jagada.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 29 Aug 2018, 11:48
Postitas SanderL
CNG paak nii pisike, et sellega sõidadki tanklast tanklasse. Bensiinipaak vist oli ka päris väike, et ainult tangi kogu aeg(cng autol).
Tehke häält, kui eksin

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 29 Aug 2018, 17:58
Postitas Liiwaannus
Sõltub masinast ja aastast, et mida saada on. Pean silmas volvosid.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 29 Aug 2018, 19:50
Postitas SanderL
j0hanne5 kirjutas:Gaasiga põlevad klapid âra (vähemalt mingi selline hirmujutt


Ei põle.
Autodel, millel on tehasest gaasiseade peal, on ka klapid tugevamad.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 05 Sept 2018, 15:13
Postitas bjorn
Kokkuvõttes - targemaks ei saanudki. Kuna V70 on olemas, siis teiseks mõtlesin S60. S40 pole õige Volvo, C30 samuti mitte. S80 võiks ju ka kaaluda, kuid sama mootori ja kastivaliku juures tundub S60 loogilisem. Väiksem, kergem = ökonoomsem? Või on mingi põhjus miks S80 peaks kaaluma.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 05 Sept 2018, 22:31
Postitas tuhk
Panin just oma vähesõitnud S60-ne müüki. Maanteel peaks päris öko olema.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 05 Sept 2018, 23:29
Postitas totu
"Õige Volvo" on S80 ja XC90, ülejäänud kõik fordi põhjale ehitatud, viimased mudelid juba rohkem Volvod jälle. Viimane "päris Volvo" oli 960/S90.
Aga teemasse ka, naine sõidab ford S40ga :) , 125kW bensukas automaatkastiga+ LPG. Gaasi kulu aastringselt 10 sajale, bensiini kulub paagitäis talvega ja teine ülejäänud aastaga. Kusjuures reisiarvuti näitab täitsa adekvaatset kulu. Suur osa sõitudest töölekäimist, 11km/ ots. Ja see mootor liigutab seda autot vägagi meeldivalt, isegi gaasiga.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 06 Sept 2018, 05:26
Postitas tallaploomi
S80 on muidu ford mondeo 2006-2015 või midagi sellist.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 06 Sept 2018, 07:43
Postitas amazon86
Väike täpsustus. P2 platvorm Volvo enda poolt arendatud, seega võib sellel põhjal Volvosi õigeteks küll pidada. Ford kasutas sama platvormi ka oma mudelitel. P3 platvorm Volvod on puhtalt Fordi põhjal.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 09 Sept 2018, 17:30
Postitas kloox
Vähe teemast mööda,aga huvi on suur,et missugusel fordil p2 platvorm kasutusel on?Kui aus olla pole nagu kohanud :roll:

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 09 Sept 2018, 18:07
Postitas joss122
kloox kirjutas:Vähe teemast mööda,aga huvi on suur,et missugusel fordil p2 platvorm kasutusel on?Kui aus olla pole nagu kohanud :roll:

Ära hakka otsima- pole ühtegi fordi keha tehtud, millel oleks konkreetselt volvo sillad alla kruvitud...
Volvo on ikka ise fordi põhjaaluse aastate jooksul omaks võtnud.
1 gen xc90 on viimane volvo- põhjaalt leiab muidugi sulaselgeid fordi kirjadega detaile, aga mootor ja ühteist veel on volvo enda omad. Kõige suurem üllatus oli mulle- kui v90 (2017) ülesse sai tõstetud- see on alt samasugune nagu citröen c6 ehk siis PSA PF3 platvorm. :D

Teemasse ka: Kas 2.5T 170kw cng liigub reaalses liikluses normaaselt edasi. Võrreldes näiteks 2.3T 176 kw.
Ise pole just cng kiirendust teinud.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 15 Sept 2018, 14:04
Postitas Marcola
CNG octavia 1.4 81kw.
Sõitnud tänaseks ise sellega 100 000km
Tallinnas 16kg balloonid täis-Tartu-Tallinnas uuesti tankimine - väljaminek tripi peale 13€
Ostetud 2016 uuena ja probleeme siiani gaasiseadmega null.
Minek olematu.
Kui ostad niikuinii uue auto ja ls suured ning minekust ja Nm poogen siis CNG tasub ära...

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 07 Okt 2018, 14:11
Postitas princeAndrew
Volvol on CNG mõistlike kilovattidega olemas aga küsimus LPG kohta on, kas üle 100Kw mootor ei kannata LPG gaasiseadet välja?
Vabandan kõigi ees kes teel ökotamas käivad olgu siis diisli või CNGga.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 07 Okt 2018, 17:00
Postitas baxxter
Millest selline huvitav küsimus, ma nagu olen kuulud et pigem on asi paigaldajas, saamatus hooldajas kui mootori kw-ides.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Siin siis autod, millel 120kw ja rohkem+ LPG gaasiseade.

Re: CNG vs Diisel maantee ökosõiduks?

Postitatud: 07 Okt 2018, 21:06
Postitas Iceman
Kui üle 100kw autod LPG-d ei kannataks, siis ei näeks sa Eestis ühtegi USA kastikat ka sõitmas. Kus kohast sellised legendid alguse saavad?