Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Oldschool79 » 18 Okt 2017, 21:38

kiiruskaamera eest pidi olema vist hoiatav märk olema umbes 500m enne kaamerat,et saaksid hoo maha võtta kui ei eksi. ise kaameraga varustatud maanteele pole sattunud väga, no oli üks juhus,aga hoidsin teadlikult kiirust piirkiiruse järgi. mõte on selles, et kui oled sattunud kiiruskaamera väljas möödasõitu tegema, peaksid tagajärgedele (trahviotsus) juba enne mõtlema, kui manöövrit alustad. Praegu peaks raske jalaga juhtidel olema olukord lihtsam, sest üle Eesti on paigaldatud statsionaarseid kiiruskaameraid,mille asukoht on teada + waze rakendus jne aga pole... mobiilseid. Vaat, kui pannakse mobiilsed üles kohtadesse, kus raske jalaga juhid seda ei oota, siis läheb karmiks. Loomulikult selline tõmblemine ei tule kellegile kasuks, ka möödasõitjale endale, sest sellised äkkpidurdused kulutavad rehve, pidurikettaid ja klotse. Ajas võidetud tühised mõned minutid , enamasti kuni 2-3 mitte rohkem, rahaliselt seda kulu ei kompenseeri. Nujah, kui äkkpidurdus on põhjendatud, siis tuleb seda teha. Mulle ükskord otsustas üks noor naine asulavälisel alal st maanteel kõrvalteelt peateele ette keerata, kui poleks ette aimanud võimalust, et keerab ette ja näinud et tõepoolest ta teeb seda ja poleks pidureid tallanud, siis oleks ca 5 sekundiga talle sisse sõitnud. Zestikuleerisin talle käega, aga kas aru sai, mis valesti tegi, ei tea. Tegimist oli tema poolt vaadatuna vasakpöördega, nii et otse küljelt talle (juhile) sisse. Krt võtaks mõned inimesed ei saa aru, et mängivad mitte lihtsalt teiste vaid ka omaenda elu ja tervisega. Liiga hiline otsus või teadlikult vale käitumine liikluses võib lõppeda sellega, et oled elu lõpuni ratastoolis, on seda noorele inimesele väga vaja?
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas maasikas » 29 Okt 2017, 12:54

Sa ,ddig, tegid ohtliku manöövri, seda on videolt väga selgelt näha ja nüüd kukkud siin veel teisi sõimama??? See volvo juht käitus igati loogiliselt, ohtu nähes pidurda, tema ei pea arvama mida sina seal taga mõtled, tema üritab ohtlikust olukorrast pääsed. instiktiivne käitumine. Kui tahad rallit sõita, pead arvestama et selliseid olukordi juhtub (ilmselt teame seda kõik).
Ja no andke andeks, aga see Priit P on juba jutu järgi liikluses ohtlik tegelane, siukest möla ma isegi ei suuda välja mõelda mida see mees kirjutab.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1328
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ddig » 03 Nov 2017, 09:35

Hea meelega soovitaks selle ohtliku manöövri jutu peale autokooli minna, aga kuna liikluspilt annab üsna hästi edasi milline on nende tase, ilmselt ei ole ka sellel mõtet. Parem lihtsalt hoidu liikluses osalemisest.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 960 Executive ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96

Kasutaja avatar
Wizard24
Kõva postitaja
Postitusi: 138
Liitunud: 22 Mär 2017, 23:59

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Wizard24 » 03 Nov 2017, 09:45

maasikas kirjutas:.....See volvo juht käitus igati loogiliselt, ohtu nähes pidurda, tema ei pea arvama mida sina seal taga mõtled, tema üritab ohtlikust olukorrast pääsed. instiktiivne käitumine...



See volvo juht oleks pidanud sama moodi edasi sõitma ja mitte midagi tegema. Kui minust mööda sõidetakse ja vastu tuleb teine auto, siis pidurdusega tekitan ise ohtliku olukorra kuna see kes mööda sõidab tahab samuti pidurdada kuna ta saab aru, et ei jõua mööda. Seega pidurdame mõlemad ja oleme ikka kõrvuti.

Kui ma ise mööda sõidan, siis ma ju reaalselt näen ja tean, mida teen, aga kui kõrvalolija hakkab ka omal algatusel tõmblema, siis ei tea me kumbki mida teha ja ongi suuremat sorti jama.
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 3736
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Iceman » 03 Nov 2017, 10:02

See, mida see Volvo juht tegi, oli ikka antud olukorras täiesti mööda. Ma veel oleks aru saanud mõttekäigust, kui ta oleks parema teeääre poole tõmmanud ja keskele ruumi andnud möödasõitjale, aga antud olukorras hakkas ta teise juhi eest otsuseid tegema. Paraku valesid ja selle pidurdamisega tõmbas tagasireastumise tasku täiesti kinni. Julgeks öelda, et pahatahtlik suhtumine. Iseasi on muidugi, kas antud kohas möödasõit oli paratamatu, aga las see jääda siinsete "spetsialistide" lahata.
Ex: Volvo 855 T5, 94a
Ex: Volvo 854 R AWD, 97a
ExVolvo S60 D5 , 07a
ExVolvo 945 , 93a
Nissan King Cab D21 , 90a
Volvo S80 V8 , 07a

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6664
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Liiwaannus » 03 Nov 2017, 12:21

Nõus, mõlema poolega. Möödasõidetavana ei tasuks drastilisi muutusi kiiruses teha, otsustab see, kes manöövrit teeb, et kuhu läheb. Küll võib tee äärde liikudes ruumi teha.
Möödasõidu mõttekus antud olukorras on küsimärk ja selleks ka jääb, ilmselt diskussioonis midagi ei selgu, sest eelnenud asju teab ainult autor. Eeldada, et kellegi targutamise pärast oma varasemad otsused avalikult ümber hinnatakse, kui teemaga on kaasnenud emotsioon, mis sunnib videosid netti riputama, on pehmelt öeldes naiivne. Seega ei saa aru, mida targutamisega üldse saavutada võiks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Ott09
Foorumi veteran
Postitusi: 639
Liitunud: 23 Aug 2012, 16:08

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Ott09 » 03 Nov 2017, 13:02

Mina jallegi arvan, et möödasõites peab olema hea nähtavus ja autot ei tohi ülehinnata. Ohtliku olukorra kujunemiseks andis aluse ikka möödasõit kui selline. Mina sõidan palju mööda ja igasuguseid olukordi tuleb ette. Kui hullu tunnetad siis ikka hästi laheneb. Sage on olukord kui 3st sõidukist möödudes keskmine ilma peegleid vaatamata ka möödumist alustab ning ka signaalile ei reageeri. Täisgaasiga möödumisel on mil ca 140 sees ja pidurdamine sel juhul ikka korralik. Aga mis sa teed. Tuleb arvestada, et kõik teised tõenäoliselt eksivad, kui selleks võimalus anda
2012-2014 1997 v70 2,5 tdi müüdud
2014- 2016 2003 v70 d5 pestav edition :) müüdud
2016- 2009 xc70 heico sportiv

Priit_P
Kreisi postitaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Priit_P » 03 Nov 2017, 19:03

Tundub, et see teema pole veel ammendatud ja juttu jätkub veel kauemaks :D

"Ja no andke andeks, aga see Priit P on juba jutu järgi liikluses ohtlik tegelane, siukest möla ma isegi ei suuda välja mõelda mida see mees kirjutab."

Lahmite, kodanik Maasikas :) Selleks et mitte siin teemat risustada, ole hea kirjuta mulle ps milles seisneb minu ohtlikkus liikluses. Loeks huviga, aga paluks argumenteeritud postitust. Vastasel juhul ei oska sellise "katus sõidab" stiilis lause peale mingit seisukohta võtta ja mölaks jääb pigem sinu enda postitus.
Sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu!
Volvo V70 2,4 103kw 10/99
Volvo V70 2,4 125kw 07/99

siim460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juul 2012, 20:49

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas siim460 » 04 Nov 2017, 16:38

Ma lihtsalt ei suuda postitamata jätta. Üks härra on liikluses jumal ja arvab, et kõik tema mõtted on õiged. (tõlkimatu rõve sõim) nad on. Krt ole mees ja ela edasi, mitte ära kuku kuskil foorumis kiunuma. Ja kui keegi saab olukorrast teistpidi aru, siis tuleks kohe liikluskooli minna? Ma ütleks, et Sinusuguste jobude pärast ongi eesti liikluskultuur selline nagu on. Kõige paremad on veel need kaubikutega vennad, kes arvavad, et neil on kõige kiirem. Sõida mööda ja asi tehtud, aga kas oli vajalik on juba iga inimese enda otsutada. Ja pärast hakata foorumis vinguma? Cmoon grow some balls :)
Lõppkokkuvõttes ohutut liiklemist ja ärge lollusi tehke ja kui teetegi vastutage oma tegude tagajärgede eest mitte ärge tulge halama.

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas maasikas » 05 Nov 2017, 22:00

Asi polegi selles kes mida õigesti või kes mida valesti tegi. Ma leian et need kes ei suuda aru saada miks mingid asjad liikluses toimuvad. ei oska autoga sõita. Ja sellepärast ma leiangi et sa Priit oled liikluse ohtlik tegelane, lisaks veel su muud kommentaarid- ala peatan kellegi kinni ja siis ... Ühekorra vale auto peatad kinni ja siis.....

NB! ddig, autokoolis õpetatakse sulle ühe esimese asjana et mööda sõit on ohtlik (kui ohtlik on ohtlik, on omaette teema), nii et sul vaja tõesti täiend kursused sealt võtta.

Priit_P
Kreisi postitaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Priit_P » 05 Nov 2017, 23:36

Hüva. Juba natuke mõistlikum postitus. Kui tohib, siis ma lahkaks seda natuke.

Asi polegi selles kes mida õigesti või kes mida valesti tegi
Just selles ongi asi. Loe kõige esimene postitus läbi mida küsitud on mitte ära lahka põhitõdesid, mida kõik nagunii teavad.

Ma leian et need kes ei suuda aru saada miks mingid asjad liikluses toimuvad. ei oska autoga sõita.
Kulla mees, sa võtad sõna nii veendunult (mõistagi lubatud, meil kehtib sõnavabadus), aga hetkel kes siin asjast aru ei saa, oled paraku Sina. Põhjendan ära ka. Kui tagant läheneb oht (näiteks selline, millest me siin räägime), siis pidurdamisega sa ei kõrvalda seda ega ka ei astu sa sellest olukorrast välja, vaid hoopis võimendad seda. Sead ennast ja kõik teised sinu autos viibijad äärmiselt suurde ohtu. Sest tagant tulija ei pruugi pidama saada. Kas Sa saad sellest võrdlemisi lihtsast asjast aru? Muide, autojuhina oled just Sina vastutav kaasreisijate turvalisuse eest. Olen nii mõnigi kord näinud kuidas rekka teeb möödasõitu ja sel juhul reastutakse peaaegu alati ka kellegi taha. Rekka on suurem kui sõiduauto, järelikult on ka oht suurem. Kasutades Sinu loogikat, siis rekka ees ka pidurdad või? Sorry aga sel juhul sõidetakse sinust lihtsalt üle. Imestan, et seda pole veel juhtunud. Aga mis ta siis oli nii loll ja hakkas sellises kohas mööda sõitma, eksju :) Veel üks väike nüanss... ilma põhjuseta pidurdamine ei ole lubatud. Nagu sõna otses mõttes. Eriti absurdne on see maanteel. Ehk siis võib minna süü jagamisele ja sa ei olegi nii puhas poiss nagu sa arvad.
Teine asi, et me ei mängi liikluses politseid, selleks on vastavad inimesed, kes saavad palka. Las nemad teevad oma tööd. Jah, möödasõitja võib teha vale arvestuse, aga äkki on ta selle juures siiski väärt elule? Või saadad ta oma käitumisega põhimõtteliselt surma? Sinu otsus... Äkki oleks aeg liikluses suuremat pilti nägema hakata, kui ainult enda MINA. MINA sõidan 90`ga, MINA ei eksi kunagi ning kui mingi m*nn hakkab mööda sõitma ja kui see mulle ei meeldi, siis MINA pidurdan igaks juhuks. Sest MINA ei oleks sellises kohas kunagi mööda sõitma hakanud. Väga täiskasvanulik suhtumine :) Aga sellest Sa aru ei saa, et mingit ohtlikku olukorda poleks olnud, kui eesmine auto pidurdanud ei oleks. ddig hoidis hetkel avarii ära ja selle asemel võttis ise riski, sõites ka sellest tohmanist mööda. Läks nippadi nappadi ja sellest ka küsimus õhus, mitte ei ole selles asi, et poleks mune või ei teaks et möödasõit on ohtlik manööver. Kuna normaalne inimene ei sea kunagi kaasliiklejat sellisesse ohtu, isegi kui see kaasliikleja peaks tegema midagi valesti. Äärmiselt kitsarinnalik suhtumine. Lisaks ei saa me seda omale lubada, kuna meid rahvaarvult tõesti ei ole nii palju.

Priit oled liikluse ohtlik tegelane, lisaks veel su muud kommentaarid- ala peatan kellegi kinni ja siis ... Ühekorra vale auto peatad kinni ja siis.....


Liiga ruttu kipud järeldusi tegema. See ohtlik tegelane osaleb "täis lubadega" liikluses aastast 1997 ja ei ole selle aja jooksul põhjustanud ühtegi liiklusõnnetust ega ka sattunud sõidu ajal ise ühtegi õnnetusse. Vastupidiselt Sinu jutule on see fakt ja võid seda soovi korral kontrollida. Küll aga olen ma hoidnud ise ära umbes paarkümmend avariid, vastasel juhul ma v-o ei postitakski siia hetkel midagi. Ja usu, alati oleks neil kordadel keegi teine süüdi olnud. Ehk siis veel kord- ei tasu lahmida paari postituse põhjal. Mis puudutab auto kinni pidamist, siis see risk jäta minu hooleks. Ma üldiselt ei ole autode massiline peataja ja üldjuhul päris rahuliku närvikavaga. Aga kui ma panin enda sellesse olukorda, siis sedapuhku oleks ilmselt nii käitunud ja kui õige või vale see auto sel hetkel oleks olnud, oleks mul täiesti savi olnud.

Minu isik või tõekspidamised ei peagi sulle meeldima. Aga kui minu postitused segavad sul kainet arutelu, analüüsimisvõimet ja normaalset suhtlemist, siis hinga enne 10 korda sisse-välja kui postitama asud. Kirjutad siiski avalikku foorumi mitte ei suhtle sõbraga Skypes, kus igas vormis sõnavõtt on tolereeritav. Seega mingi viisakus võis säilida. Minu arust üks situatsioon liikluses ei ole absoluutselt asi, mille pärast peaks minema kuidagi isiklikuks kolmanda osapoole suhtes.
Sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu!
Volvo V70 2,4 103kw 10/99
Volvo V70 2,4 125kw 07/99

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Oldschool79 » 06 Nov 2017, 01:13

kriisisituatsioonis inimene ei mõtle, kes on süüdi. kui olukord laheneb, siis tagantjärgi võib mõelda, kui ei jõua mõelda siis nähtavasti ongi keegi vea teinud. Ma arvan, et kui tagant läheneb oht, aga ma ise olen kolonnis, (täpselt nii nagu antud olukorras oli, kolonn koosnes 3-st autost, millest viimane otsustas mööda minna), siis väga palju variante ei ole. Minna ise möödasõidule oleks olukorra halvendamine. Kiirust lisada ka ei saa, ees sõidab auto, talle tagumikku sisse sõita pole mõtet. Ja vähendada kiirust- võimalik, aga mitte väga palju, sest tagantläheneja võib sisse põrutada. Järeldus kui hoiad stabiilselt ohutut pikivahet siis selliseid jamasid ei teki. Jah möödasõitja punnitab, teeb vea ja siis pressib vahele. Minu meelest on hullem, kui pressib vahele nagu kilukarpi. Sestap, ma arvan, et ümber kasvatad pole mõtet, takistada möödasõitjat ei tohi, tagasireastumist takistada ka ei tohi ei möödasõidetav ega see, kellest juba mööda sõideti. Mida see tähendab, on see, et isegi kui teised käituvad mölakalt, ole ise mees.
Volvo juhist saab kaheti aru, aga ma arvan, et ta pigem mõtles ikkagi möödasõidumaad juurde anda, kui takistada tagasireastumist, sest tegelikult oli niigi pikivahe kahe möödasõidetava vahel väike, mina ei läheks kilukarpi kinni pressima.
Teine asi, iga juht peaqks tegema kõik endast oleneva, et liiklusohtu vähendada. Kui mõelda sellele, et üks rekka sõidab näiteks sillast alla kuna ees sõitis väikeauto, mille juht (naine) ei julgenud sõita kiiremini kui 60 ja kokkupõrke vältimiseks keeras rekka maha, siis andke andeks, aga põhjendamatu liikluse takistamine on sama ohtlik, kui ülemäära kiiruse ületamine. Kui mulle läheneb auto tagant, siis reeglina on mul 2 varianti. Lähed eest ära lubatud piirkiirusega või kuni +10 km/h. Suurendad pikivahet. Kui ees on auto, siis sõltub selle sõidukiirusest. 90-ga liikuvast autost mööda ei sõida, reeglina lihtsalt pole vaja. suurim probleem ongi see, et mida lähemale kusagile asulale seda väiksemaks muutuvad pikivahed. Kõiki ei ole võimalik õpetada, aga mind ei häiri, kui teised minu 95 km/h juures minust mööda panevad. No absoluutselt mitte. Andku minna. Igaüks peab omad järeldused liikluses käitudes ise tegema. Siin pole ühest tõde. Isegi autokoolis õpitust üle poole tegelikult liikluses ei kehti. Liiklusseadused ei kehti igal pool, sest situatsioonid lahenevad vahel seadusest hoolimata nii, nagu on vajalik ohutuse tagamiseks mitte nii nagu seadus paberil ütleb. Mul autokooli õpetaja arvas, et algaja peab kindlasti talvel piruette tegema, oli libedasõit. Aga oma Volvoga mul pole ühtegi sellist olukorda olnud. Miks, sest ma pidurdan ja kiirendan sujuvalt. Seda on ka talvel võimalik teha. Aga mis ma liikluses näen, nii mõnigi maastur paneb külg ees ristmikult minema. Rooli lihtsalt ei tohi rapsida ja gaasi peab andma rahulikult. Olen natsa libisema läinud, aga olen ka olukorra kontrolli alla saanud. Sest mul täiesti savi sellest kuidas autokoolis õpetatakse noori n.ö autot teelt välja ajama... Ma saan aru, tuleks reaalselt tunnetada käitumist, aga meelega provotseerida, pole lihtsalt mingit mõtet. Ma ise ei provotseeri. Jah saan aru, tuleb metsloom ette, mis teed jne... Aga siin on juba teised asjad mängus, nagu näiteks reaktsiooniaeg. Niisama lambist auto ikkagi ei lähe käest ära (kui rehvid on normis ja peaga mõtled) Näiteks vesiliug. Olid esimesel suvel praktiliselt slikid all. 2mm suvekad. oli vaja paar inimest ära viia. Hakkas kõva vihmasadu, padukas lausa, nii et kojamehed maksimumi peal. Läksin maanteele ja kuna sõiduolud olid nii kehvad, siis valisin kiiruseks ca 70. Pärast sain teada, et vesiliug tekib kulunud rehvil juba ca 72-75 km/h. juures. Ehk siis... olin teadlikult teinud õige valiku ilma seda teadmata (seda sain hiljem teada). Ei ole muidugi mina ka ilmeksimatu veatu. Aga kui mingi situatsioon on, teen sellest ise järeldused. Algajana unustasin nt et asulasisesest peatusest väljuvale bussile tuleb teed anda. Aga ma suure ähmiga, et mitte liiklust takistada, pabinas, sõitsin bussist vasakpöörde teelaiendi kaudu mööda endal autod vastu tulemas. MNT eksam oleks sellisel juhil olnud jämeda rikkumisega ja ma ilmselt oleksin põrunud. nüüd kui näen ees bussi võtan kohe kiiruse alla kuna ma ei tea ju ette, millal buss suuna sisse paneb ja liikuma hakkab. kaherajalisel tänaval aga ehku peale mööda sõita ei tohi. ohtlik, sest bussi varjust sa ei näe, kas keegi vastu tuleb.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 3736
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Iceman » 06 Nov 2017, 07:35

Priit_P kirjutas:Hüva. Juba natuke mõistlikum postitus. Kui tohib, siis ma lahkaks seda natuke.

Asi polegi selles kes mida õigesti või kes mida valesti tegi
Just selles ongi asi. Loe kõige esimene postitus läbi mida küsitud on mitte ära lahka põhitõdesid, mida kõik nagunii teavad.

Ma leian et need kes ei suuda aru saada miks mingid asjad liikluses toimuvad. ei oska autoga sõita.
Kulla mees, sa võtad sõna nii veendunult (mõistagi lubatud, meil kehtib sõnavabadus), aga hetkel kes siin asjast aru ei saa, oled paraku Sina. Põhjendan ära ka. Kui tagant läheneb oht (näiteks selline, millest me siin räägime), siis pidurdamisega sa ei kõrvalda seda ega ka ei astu sa sellest olukorrast välja, vaid hoopis võimendad seda. Sead ennast ja kõik teised sinu autos viibijad äärmiselt suurde ohtu. Sest tagant tulija ei pruugi pidama saada. Kas Sa saad sellest võrdlemisi lihtsast asjast aru? Muide, autojuhina oled just Sina vastutav kaasreisijate turvalisuse eest. Olen nii mõnigi kord näinud kuidas rekka teeb möödasõitu ja sel juhul reastutakse peaaegu alati ka kellegi taha. Rekka on suurem kui sõiduauto, järelikult on ka oht suurem. Kasutades Sinu loogikat, siis rekka ees ka pidurdad või? Sorry aga sel juhul sõidetakse sinust lihtsalt üle. Imestan, et seda pole veel juhtunud. Aga mis ta siis oli nii loll ja hakkas sellises kohas mööda sõitma, eksju :) Veel üks väike nüanss... ilma põhjuseta pidurdamine ei ole lubatud. Nagu sõna otses mõttes. Eriti absurdne on see maanteel. Ehk siis võib minna süü jagamisele ja sa ei olegi nii puhas poiss nagu sa arvad.
Teine asi, et me ei mängi liikluses politseid, selleks on vastavad inimesed, kes saavad palka. Las nemad teevad oma tööd. Jah, möödasõitja võib teha vale arvestuse, aga äkki on ta selle juures siiski väärt elule? Või saadad ta oma käitumisega põhimõtteliselt surma? Sinu otsus... Äkki oleks aeg liikluses suuremat pilti nägema hakata, kui ainult enda MINA. MINA sõidan 90`ga, MINA ei eksi kunagi ning kui mingi m*nn hakkab mööda sõitma ja kui see mulle ei meeldi, siis MINA pidurdan igaks juhuks. Sest MINA ei oleks sellises kohas kunagi mööda sõitma hakanud. Väga täiskasvanulik suhtumine :) Aga sellest Sa aru ei saa, et mingit ohtlikku olukorda poleks olnud, kui eesmine auto pidurdanud ei oleks. ddig hoidis hetkel avarii ära ja selle asemel võttis ise riski, sõites ka sellest tohmanist mööda. Läks nippadi nappadi ja sellest ka küsimus õhus, mitte ei ole selles asi, et poleks mune või ei teaks et möödasõit on ohtlik manööver. Kuna normaalne inimene ei sea kunagi kaasliiklejat sellisesse ohtu, isegi kui see kaasliikleja peaks tegema midagi valesti. Äärmiselt kitsarinnalik suhtumine. Lisaks ei saa me seda omale lubada, kuna meid rahvaarvult tõesti ei ole nii palju.


=D> =D> Ei oskaks ise paremini väljendadagi. Selle sõnavõtuga võiks see teema lõppeda kah!
Ex: Volvo 855 T5, 94a
Ex: Volvo 854 R AWD, 97a
ExVolvo S60 D5 , 07a
ExVolvo 945 , 93a
Nissan King Cab D21 , 90a
Volvo S80 V8 , 07a

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 403
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas maasikas » 06 Nov 2017, 21:13

Priit, sa soovid et sinuga suheldes ollakse viisakas siin foorumis??? Sa ju sõimad siin kedagi, kes ilmselt sellest postitusest ei teagi, liiklus rikkujaks ja mõrtsukaks? Ja sa räägid viisakusest? Tee omale selgeks mis asi see visakus on. See ongi see et sa üritad aru saada miks keegi midagi tegi, miks mingid asjad juhtusid, mitte ei aja oma õigust taga nagu lasteaia laps. Mina kirjutan sulle oma nime alt ja kirjutan selle põhjal mida lugesin su avalikust postitustest ja selle põhjal väidangi et sa oled ohtlik tegelane liikluses, ma ei hakka midagi privatama ega skaypima, sa kirjutasid siia avalikult- ma vastan avalikult. Sa ei suuda ja ei üritagi aru saada mis liikluses toimub ja kui sa ei sa sellest aru siis sa ei oska autoga sõita. See et sa avariisi pole põhjustanud- ka antud juhul avariid ei toimunud, aga oli ohtlik olukord.
Mina ei süüdista kedagi, ei ütle et keegi tegi midagi õigesti või valesti- (vastupidiselt sinule loopides suvaliste inimeste pihta süüdistusi), ma lihtsalt väidan et tegemist ei olnud tahtliku teoga, täiesti loogilise ja inim ajusse programeeritud käitumisega - näed ohtu pidurda! Kas see on õige või vale, kas see loogika oli loogiline- sellest pole ma sõnagi kirjutanud. Aga sinu loogika kohta tekkis mul küll arvamus, ja ütlesin selle sulle välja.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4265
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ants » 06 Nov 2017, 21:43

=D> =D> Ei oskaks ise paremini väljendadagi. Selle sõnavõtuga võiks see teema lõppeda kah!

Keegi üritab saagi käivitada :(
745 GL ´91; LR90 ´87.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 10 külalist