Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Oldschool79 » 11 Okt 2017, 01:41

Ma vaatasin videot uuesti. Aegluubis. 8 sekundiga kahest autost mööduda on väga napp, ehk möödasõidumaa ca 200m. liidame juurde rekka, mis ilmub vahetult enne Volvost möödasõidu alustamist ja on umbes 400m kaugusel.Kahest autost mööduda 600m on vähe. Volvost möödus ca 3 sekundiga ja seda ilmselt tänu sellele, et Volvo pidurdas st andis võimaluse mööda minna. Volvo juht tegelikult ei teinud midagi valesti, OK ta oleks võinud ehk kiirust lisada, aga ilmselt arvas, et kui pidurdab, siis annab sulle möödasõidumaad juurde, see on ju tavaline reaktsioon, et kellest mööda sõidetakse, siis ta laseb mööda..võttes oma kiiruse alla. Märk märgiks, arvan, et see pidurdamine ei pruukinud olla seepärast vaid just arvestades ohtliku olukorra teket, mis tuleneb liiga lühikesest möödasõidumaast ja möödasõidetavate vähesest pikivahest. ühest autost ohutuks möödumiseks maanteekiirusel on vaja ca 700m- sest ohutuks möödasõiduks loetakse möödasõitu, mis tekitab ka pärast möödasõidu lõpetamist sisse pikivahe möödasõidetavaga, mitte ei keera ette möödasõidetava nina ees, et möödasõidetav peaks pidurid blokki lööma. või veel hullem tagant sisse sõitma sellele, kes temast mööda sõitis. ja kahest autost teoreetiliselt vaja üle kilomeetri. kes näeb kilomeetri kaugusele? Filmijal kõrgema vaatega auto, kas kaubik või mingi maastur. Järelikult kiirendus jäi lahjaks või hiljaks. Pluss ajaline arvestus. Esimene möödasõidetav tegi ka vea- Pikivahe väga napp. mina nii väikest pikivahet ei hoiaks. Aga ta pidurdas ilmselt andis märku, mine. Lõppkokkuvõttes päästis ainult teelaiend. Poleks teelaiendit, poleks kolmandat rida tekkinud. Ja oleks kas pauk või üks liiklejatest kraavis.
Kui mina hakkan mööda sõitma, siis kiirendan kasvõi 100-110, mitte ei sõida mööda lubatud 90-ga. Jah, liiklusseadus küll ei luba ükskõik mis tingimustel kiirust ületada, aga ma arvan, et möödasõidu kiire sooritamine on lõppkokkuvõttes ohutum. Ja seda juhul, kui olen kindel, et on möödasõidumaad. Kui ei ole kindel, siis lihtsalt ei lähe möödasõidule-seda tuleb hinnata juba enne esimesest möödasõitmist, kas on mõtet minna.. Ja veel. 2-st autost korraga ei sõida kunagi mööda. Kui näed, et pole pikivahet, siis reastu tagasi sinna kus olid. kahe auto vahele, mille pikivahe on ca 50-60 meetrit on väga ohtlik. ja lõpetuseks on video väga õpetlik selles mõttes, et möödasõit peab olema põhjendatud. kui ees sõidab lubatud piirkiirusega auto, ütleme 90-ga, siis ma ei näe mingit põhjust mööda sõita, v.a siis, kui oled 110 alas. varsti võetakse 4-realistel samamoodi kiirus jälle alla ja siis sõidab 90-ga terve talve ja kevade. jah, sõidetakse mööda ikkagi, aga tehku need möödasõidud 4-realisel, mitte kaherealisel.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1329
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ddig » 13 Okt 2017, 21:19

Tänan kõiki kaasamõtlejaid!

Mulle väga meeldib vanakooli eespool välja toodud suhtumine - kui ei soovi möödasõite teha, siis hoian piisavat pikivahet. Just nii saabki tõenäoliselt kõige rahulikumalt sihtpunkti, sest möödasõitjad ei pane sind tähelegi ja sina neid samuti mitte.
See meetrite lugemine ja otstarbekuse hindamine on pigem tänamatu tegevus, sest see sõltub väga paljudest asjaoludest - teeoludest, tee tundmisest, sihtpunktist, sõidukogemusest, sõiduki võimetest/tundmisest, visuaalsest hindamisest (kaugustaju) jne.

Arvin ja siim oma regressiivse ellusuhtumise ja sotsialistliku maailmavaatega jäävad üsna tulnukarolli, sest peale mürgise väljaelamise on raske sealt tekstist midagi asist leida. Rohkem lähedust ja armastust oleks ilmselt abiks. Proovige oma kaaslast õrnalt puudutada või talle midagi ilusat öelda. Ma usun, et tuleb ka teil päike pilve tagant välja kui näete mida elul pakkuda on.


Kuna hallile autole "ettekeeramine" juba korduvalt jutuks tuli, siis siit küsimus:
Miks peaks minu mure olema, kui süstemaatiliselt, ignorantsusest või rumalusest, seadust rikkuv liikleja (ei hoia ohutut/mõistlikku pikivahet) ennast ebamugavalt tunneb?
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 960 Executive ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96

Kasutaja avatar
veekaheksa
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 29 Sept 2006, 09:58
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas veekaheksa » 13 Okt 2017, 22:10

Tervitused!

Ma ei saa eriti aru, millest selline ärevus? Tegid möödasõitu - ja siis? Kerasid omad, nagu ka filmilõigult näha on. Millest selline emotsioon? Kui juba igapäevaselt seda juppi künnad, siis ma nagu ei näe eriti põhjust siin mingit teemat olematust asjast üles puhuda.
Usun, et ddig pole roolis esimest päeva ja ei ole seal ka oma lõbuks, selline elustiil/töö peaks ometi mingi aja möödudes suhtkoht paksu naha kasvatama mingite vähevõimekamate autokasutajate suhtes. Tavaliselt ma ise leian endale autosisese väljundi peale selliseid asju ja räägin isekeskis valjult trükimusta mittekannatavat kõnepruuki, peale mida rahustan end aktsiisiga maksustatava toodangu tarbimisega.

Olen lähedalt tuttav kasutajaga Arvin ja kohati vägagi jagan tema maailmavaadet/kohati ka mitte. Vaielda on tulnud temaga korduvalt - siiani saame hakkama :P

Rahu ja kindlat kätt ka edaspidi,
veekaheksa
Volvo V50 2.0D Summum '05 Pilt Folk borde inte sova när de kör, men de gör det hela tiden.

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Oldschool79 » 13 Okt 2017, 22:31

@ddig! Ma loomulikult ei pretendeeri täielikule õigusele väita, et minu silma järgi videos nähtud vahemaad oleksid meetripealtki täpsed- reaalselt tajume kaugusi teistmoodi, kui videos- sellega olen täitsa nõus, lihtsalt video järgi tundus see olevat väga napikas. olen ka ise mööda sõitnud- esimene kord ei lähe eluilmastki meelest, sest sõitsin pika kalluriga veokast mööda. Olin siis päris algaja kah veel ja ausalt südamest võttis õõnsaks, kui pedaali põrandasse hakkasin vajutama ja minekut tegin,sest see oli esimene kord, kui taipasin, et olen otsustanud, siis pean minema. taganemisteed väga pole- arvestus oli enamvähem täpne, sest 10 sekundi pärast tuli 2 autot vastu, üks neist veokas.Siis mõistsin, et kui eksid 10 sekundiga sellises olukorras siis võib olla viimane eksimus elus- eksida 2 korda lihtsalt ei saa. Teinekord läksin juba enesekindlamalt, aga mitte kunagi ei lähe möödasõidule, kui selleks otsest põhjust ei ole. Pikivahe on lihtsalt elementaarne. Pole mõtet teise p..ses sõita. Midagi juhtub, olen ise süüdi või jagan vastutust, et pikivahe ei hoidnud. Eriti linnas. Foori all järgin põhimõtet, et näen eesseisva auto tagarattaid või bussi stanget- siis pidi pikivahe olema autokooli õpetaja sõnade järgi turvaline. Pardakaamerat veel pole, aga ma arvan, et pardakaamera üksi ei aita, kui ise elementaarsetest ohutusreeglitest kinni ei pea. Parema käe reegel, vasakpöörde teeandmiskohustus ja rohkem põhimõtteliselt pole vaja. Nujah eesõiguse kasutamine või vastavalt olukorrale ka sellest loobumine. On ka minu kasuks loobutud. Mõni üksik kord olen tõesti ka suunda unustanud näidata, aga enamasti lükkan suuna sisse kas 2-3 sekki enne ristmikule jõudmist või ringist esimesest väljasõidust kohe, nii et minu pärast ei pea vastassuunast ringile minejad ootama ega nuputama, mida teha tahan- tahan olla nähtav ja kasutan selleks igal võimalusel ka suunatuld- isegi ümberpõige seisvast autost- teeservas liikuvast ratturist. mõnele on tobe, mõni ei viitsi, aga ma ei saa niiviisi, et ise ei näita. nii mõnedki ei näita ringilgi suunda, siis lihtsalt peatud ja ootad, kui keerab maha, saad minna, kui sõidab edasi, lased mööda- pole 20 sekundit liikluses mingi kaotus. jah. mulle meeldib ka kiirendada- kui näen, et jõuan, siis kiirendan, aga ainult siis, kui ees ei ole autot. foori alt ära minnes, no ok- 2 sekundit vahe sisse või hakkan liikuma vaikselt nii, et eesolev saab ise väikese pikivahe sisse sõita. väikelinnas nagu Rakvere vast on võimalik niiviisi, aga suures linnas vist peab liikuma terve vooluga ühes tempos.Mõned korrad Tallinnas olnud ja see õpetas- et põhiline on mitte oma sõidurajaga eksida. Mis kaasliikleja ebaõiget pikivahet puudutab, siis selles küsimuses ei ole mitte midagi teha. Mina hindasin olukorda videos nii, et sa üritasid vahele reastuda, aga teine pidurdas ja sa pidid kiirelt siis võimalused ümber hindama ja möödasõidu lõpetama- Asi ongi nimelt selles, et minimaalne ohutu pikivahe on igaühe enda teha. Kui sina pead, aga teine ei pea, on see tema enda viga ja vastutus- antud olukorras töötas see väga olukorra kahjuks- paraku elu on selline, et kaasliiklejaid on igasuguseid- mulle endale absoluutselt ei meeldi, kui minu taga nt foori all on keegi sõna otses mõttes p..se sisse sõitnud. Sel juhul ei jää midagi muud üle kui võimalusel ise pikivahe joida. linnas ka palju neid, kes vuravad 30 km/h, neist peab mööda saama, aga, kui liiklus tihe siis ei saa, peab ootama õiget hetke. Sest tegelikult on liiklus selline nähtus, et kes mitu korda mõne vea teeb, seda karma liikluses kindlasti ühel päeval ka karistab. Ainult aja küsimus, kus sõidustiilist tulenevad vead stiiliharrastaja enda vastu hakkavad töötama. Ei ole minu asi teisi õpetada, aga ise sõites, kui tead, et millegi vastu ei eksi siis nii ongi- sõidad rahuliku südamega edasi. Möödasõitjad- ka linnas mind absoluutselt ei häiri, ainult see teeb tuska, et oma kavatsusest mõni suunaga märku ei anna. On taga ja siis järsku vaatad peeglisse pole- tema juba sinu kõrval. Jah, kasutan ka mina trükimusta mittekannatavaid väljendeid, aga lõpptulemusena rahunen maha, kui olukord on lahenenud.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM

Kasutaja avatar
arvin33
Kõva postitaja
Postitusi: 180
Liitunud: 21 Aug 2006, 17:53
Asukoht: Pärnu

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas arvin33 » 14 Okt 2017, 11:22

Jah, ddig, sa meeldid mulle ka! Eriti meeldib, kuidas oskad inimest tundmata ainult postituse põhjal tema maailmavaatet ja ellusuhtumist põhjalikult hinnata. Teema oli siiski turvalisest liiklemisest ühe postitatud video baasil?

Priit_P
Kreisi postitaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Priit_P » 14 Okt 2017, 15:28

Minu arust ei oma hetkel väga suurt tähtsust milline oli esimeste autode kiirus ja kas oli õige koht või mõte üldse möödasõitu alustada. Küsimus oli miks Volvo juht nii käitus nagu ta käitus? Põhimõtteliset on ju teema algusest alates olnud laual kaks varianti: kas reageeris üle nagu arvab Arvin või käitus nimme pahatahtlikult? Mina ei oska seda ära arvata ja lõplikku tõde ei saa me nagunii teada. Seega törts mehejuttu poleks antud olukorras teinud halba kellelegi. Siim arvab, et see oleks võinud peatajale endale ebameedivalt lõppeda. Kulla mees, juba oligi ebameeldiv, et mitte öelda kuradima ohtlik. Arvad, et oleks saanud veel ebameeldivamaks minna või? :) Vähemalt ei peaks enam täna juurdlema milline võiks olla antud kodaniku aju ehitus, et sellise mõtte peale tulla :roll: Fakt on see, et mõlemal juhul oli tema langetatud otsus (pidurdada) vale ja vähem kogenud või aeglasema reaktsiooniga tagant tulija puhul oleks korralik laks olnud garanteeritud. Süüdi oleks jäänud ilmselt tagant otsa sõitja, aga mida Volvo juht hiljem oma õigusega peale oleks hakanud?
Sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu!
Volvo V70 2,4 103kw 10/99
Volvo V70 2,4 125kw 07/99

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 6665
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Liiwaannus » 14 Okt 2017, 17:05

Mu nägemus antud asjast oleks, et volvo käitumine on arusaamatu ja ebaadekvaatne. Möödasõit ise ka pigem harjumuse jõud kui reaalselt vajalik. Üldjuhul õnnetused kipuvadki juhtuma mitme teguri kokkulangemisel. Seega riske saab ikka maandada oma käitumist ohutumaks/vaoshoitumaks muutes, mitte kurtes, et teised on idioodid. On jah itihti peale ettearvamatud, aga kahjuks ei ole seda võimalik oma rooli tagant võimalik muuta.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4266
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ants » 14 Okt 2017, 17:22

Liiwaannus, kui ma `69 a läksin autokooli III liiki õppima, siis õpetaja ütles 2 kuldset reeglit:
1. Suuremat karda, väiksemale näita kanda, jalakäiad hüppavad ise eest ära.
2. Kui sõidad siis arvesta, et kõik teised on idioodid.
745 GL ´91; LR90 ´87.

siim460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juul 2012, 20:49

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas siim460 » 14 Okt 2017, 17:50

Kindlasti ei kiida heaks volvo juhi käitumist. Kordan veel seda. Lihtsalt küsimus laiale ringile. Ei ole absoluutselt enam hetke olukorraga seotud. Kui sõidate rahulikult maanteel tagant tuleb mingi vend, kes arvab, et on kaduma läinud talent kuskilt ralliradadelt ta sõidab teist mööda ja kuna talle ei sobinud mingi manööver, mille te tegite vms ja ta otsustab teid tee äärde seisma sundida. Ma küsiks esimese asjana, kas sellel inimesel on kupli all kõik korras? Kahtlen sügavalt. Kui isiklikult keegi peaks nii tegema, siis ma veenduksin päris kindlasti selles, et ta enam ei tuleks isegi sellise mõtte peale nii teha.
Igaljuhul möödasõit ei ole kohustuslik manööver. Kui mune ei ole, et tagajärgedega leppida, siis sõida rahulikult lubatud kiirusega ja elu on ilus :) kui ei suuda seda, siis ära tule pärast halama. Kõikide inimeste mõttemaailm ei ole ühesugune ja ma siiski jään arvamuse juurde, et kõige rohkem peaks möödasõidu vajalikkuse peale mõtlema.

Priit_P
Kreisi postitaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Aug 2013, 21:15
Asukoht: Päälinn

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Priit_P » 14 Okt 2017, 18:12

Väärt sõnad Antsult. Kuigi täna ei hüppa jalakäijad väga kuhugi, pigem kipuvad auto alla jääma. Seega mõistlikum ka neile tähelepanu pöörata, sest eriti viimasel ajal viibivad neist umbes pooled nagunii nutiseadmes või kuulavad klappidest mussi olles omas maailmas :)
Liig väikese pikivahe korral olen ise käitunud vastavalt olukorrale. Näiteks 2+2 tee korral, kui on aega ja ei viitsi kimada, lasen vaikselt kiiruse madalamaks nii et tavaliselt otsustatakse möödumise kasuks mitte ei jääda taha sõitma. Rekka puhul sõidan tavaliselt ikkagi vaikselt eest ära. Taga lähedal sõitev sõiduk on oht number 1, mis tuleb ühel või teisel juhul kõrvaldada. Tavalise kaherealise tee puhul (harilikult on siis lubatud 90km/h, no me kõik sõidame ju 95-100`ga) kui valitud kiirusega hakkan jalgu jääma võtan vähe paremale. On tagumisele sõitjale rohkem näha ja saab manöövri kergemini sooritada. Suunaga märku annan ainult siis kui olen 100% kindel, et möödasõit on ohutu. E36 kupeega aastaid tagasi Tartust tulles olen ka kaks korda "suitsupausi" teinud ja paarikümnest autost koosnevad kolonnid mööda lasknud. Üle 100 ei kannatanud väga sõita ja ikka olin jalus. Natuke hirmus oli seal veduri rollis olla ja enda turvalisuse huvides oli lihtsam seisma jääda. Pärast oli hea rahulik edasi sõita ja ei mingeid asjatuid riske.
Sõidukiirus tuleb valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu!
Volvo V70 2,4 103kw 10/99
Volvo V70 2,4 125kw 07/99

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4266
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ants » 14 Okt 2017, 19:10

Priit_P kirjutas:... Kuigi täna ei hüppa jalakäijad väga kuhugi, pigem kipuvad auto alla jääma...


Nädal-poolteist tagasi Rakveres ülekäigu rajal koolipoiss vaatas küll vasakule-paremale et autod lasevad
ta läbi, jalutas üle tee nutikat näppides ja oleks kõnniteele astudes käpuli käinud.
Täna Tapalt Rakvere jõudes sammus PPA maja ees tädi diagonaalis üle tee vaatamata kas selja tagant tuleb või ei tule autot.
Pidin pidurdama.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 628
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas Igor » 14 Okt 2017, 20:16

ants kirjutas:Pidin pidurdama.

Asjata! :D
Вольво c cемëрки начинается!

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4266
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ants » 14 Okt 2017, 22:50

Igor kirjutas:Asjata! :D


No ma ei ole lihunik, mis teha :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1329
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Võsa
Kontakt:

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas ddig » 18 Okt 2017, 12:10

arvin, tõepoolest on võimalik inimese kohta teha järeldusi, kui ta tegeleb trollimisega - astub vestlusringi sisse, eelnevalt kirjapanduga tutvumata või sellest aru saamata ning hakkab juttu keerutama mingi asjaolu ümber millest ta enda arvates midagi aru sai.

siim, kui pidevalt Chuck Norrise pilti enda silme ees näed, siis suure tõenäosusega ei ole tegemist peegeldusega, vaid märja unelmaga. Sina teed kindlaks, et tal ei tuleks mõttessegi ... :-) :-) :-) Kätekõverdused teed ka kõik ära ikka?!
Kui sulle minu jutt tundub vingumise ja halamisena, siis kuidas käsitleda seda, et sinu arvates peaks ontlikult minema jalutama, kui keegi on (tahtlikult või oskamatusest) sinu vara ja turvalisuse (aga võib-olla ka elu) ohtu pannud. Et siis on mehetegu, mitte minna aru pärima, miks ta seda tegi ja mitte juhtida tähelepanu võimalikele tagajärgedele?! Chuck küll seda asja nii ei jätaks :-)

Sorry vaan poisikesed aga korralikku eide möla ajate siin. Küll see elu võib ikka kibe olla.


Väljavõte hüpoteetilisest liiklusõnnetuse protokollist:
... Volvo juht põhjustes liiklusõnnetuse, kui takistas põhjendamatu äkkpidurdusega möödasõitu lõpetaval sõidukil tagasireastumist ...
... Volvo tagaistmel istunud ... said mõlemad vigastusi kaela piirkonda ...
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 960 Executive ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96

siim460
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juul 2012, 20:49

Re: Turvalist liiklemist! Targutused ja õpetused.

PostitusPostitas siim460 » 18 Okt 2017, 19:48

Kallis härra ddig, lisan ühe korra veel, et MÖÖDASÕIT EI OLE KOHUSTUSLIK MANÖÖVER!!! Kui Te ei suuda leppida, et kõik ei mõtle autoroolis nii agu Teie, siis palun ärge ronige möödasõidule. Või kui lähetegi, siis ärge toppige mingeid videosid kuskile üles. Läks natuke nihu no (tõlkimatu rõve sõim) sellega. Järgmine kord võibolla mõtled ühe korra veel. Sellistel vendadel, kes arvavad, et möödasõitja on mingi püha lehm tuleks autovõtmed koos oma pardakaameraga panna sinna, kus päike ei paista. Ärge võtke isiklikult, aga sõites autoga rohkem, kui keskmine inimene, siis olen täheldanud selliseid tarkpäid küll ja veel, kes sõidavad mööda, siis tuleb kiiruskaamera ja tallatakse pidurit, et kiirus on mingi 50km/h. Kokkuvõtvalt lihtsalt härra ddig, kui lähete möödasõidule mõelge kõige hullem stsenaarium läbi ja kui Te ei suuda tagajärgedega leppida palun ärge tehke seda.
Minu subjektiivne arvamus on, et kui minnakse juba eeesti liikluskultuuris möödasõitu tegema tuleb tõsiselt veenduda, et ka jõutakse kõigist mööda, mitte lihtsalt nö tuima panna. Ja kui rikutakse vara või tervist, siis mainiks uuesti, et möödasõit ei ole kohustuslik manööver ja piirkiirus on 90km/h :)
Nii et vähem kiunu ja videosid kuskile toppida. Peace.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist