Kunagi ka vallaidega veerenud, võtsin nad peale lamelle, kui pidin autost pidevalt välja ronima (oli mingi loll talv, kus jää all ja vesi peal pidevalt külavaheteedel, ei hakanud isegi ilma gaasi andmata liikuma ja pidin ise nügima, et starti aidata), viskas kopa ette ja kuna raha oli vähe, siis sai vallaid võetud. Minul naelad püsisid, kuid 1 rehv pidevalt lekkis, naelaaugust ajas aeglaselt õhku välja, oli keeruline leida isegi. Pakiauto naelad olid kunagi jämedama peaga ja pea ulatas mingid koma millimeetrid rohkem välja alumiiniumist, jäärajal olid abiks, kui rahagriis oli ja nokian või conti rahakotile ei sobinud. Sissesõit on naastul oluline, lõugamine on suurem, kuid segu vananeb neil kõigil ja igavesti ei kannata neist keegi. Naela plussiks see, et nael midagigi hoiab, kui segu on kõvem kui oli, kuid lamell ei pea siis enam üldse, ei kulu ka mingist hetkest pea üldse enam. ISe sõidan naeltega, teede kulumist maksan aktsiisiga, roheväänaja pole ja minu poolest jätke see ropp soolamine ära, poleerige lamellidega teed ära ja ma saan naastudega funnida ilma asfalti kulutamata