Tavaliselt ma olen küll vaikne lugeja foorumis, aga ma hetkel ei saa kohe vait olla. Mainin ära, et pole ühelgi enda autol olnud lamelli. Järgmine aasta see muutub, sest otsustasin ka ära proovida. Lugedes siin mõne foorumlase sõnavõtte, siis mulle tundub, et nende jaoks on iga tööle sõitmine ka ralli katse. Ei ole nagu ise ka esimest tale just üle elanud, siis ütleksin ka naela kasutajana, et ristmikult liikuma hakates ei ole mul vaja saada kiirendust nagu ralli autol ja samas ka pidurdustel arvestan sellega, et pidamine ei ole nagu suvel. Jah ma võiksin jätta pidurdamised oma naastudega viimasele hetkele aga milleks? Selja taga on mul äkki mingi "mõttetu lamellimees", kes ei saa pidama ja tuleb mulle ikka selga. Talvel sõites pead tahes tahtmata arvestama natuke rohkem ka teiste liiklejatega ja sellega, et äkki neil ei ole naastud ja ei saa ajada enda õigusi taga. Mina pigem jõuan minut või paar hiljem koju, kui et väga halbade juhuste kokkulangevusel mitte kunagi või siis hoopis teistsuguse ratastel aparaadiga. Ja heal juhul lihtsalt paar nädalat ilma autota olla. Natuke tuleks ikka mõelda ka liikluses. Rallisõitjatest rääkides, siis nemad sõidavad natuke kehvemini soolatud teedel ja natuke muude kiirustega, kui meie tavaliiklejad
igaljuhul kokkuvõtvalt igaüks sõidab sellega, millega tahab, aga tuleb aksepteerida ka teiste valikuid. Talv ja üldkasutatavad teed ei ole näitamaks kui hea on auto kiirendus uute naeltega või kui hästi mina pidama saan oma naeltega. Alustaks sellest, et natuke ka arvestamist kaasliiklejatega ja võibolla kunagi jääb ka õnnetusi vähemaks.
Nüüd hakake aga kaigastega peksma