Naast vs lamell

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas taavi » 06 Dets 2023, 09:22

raskem on, pikkuse kohta jään võlgu, ei ole võrrelnud, aga ilmselt siis pikem, sest kuidas muidu seda raskust juurde ikka saab.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4959
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Loff » 06 Dets 2023, 10:30

taavi kirjutas:raskem on, pikkuse kohta jään võlgu, ei ole võrrelnud, aga ilmselt siis pikem, sest kuidas muidu seda raskust juurde ikka saab.

Kas nael jäi rehvist veidi rohkem välja kui tavanael?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas taavi » 06 Dets 2023, 11:26

sellest mingi 5-7 aastat möödas... ei mäleta nii täpselt. Võin teinepäev sõbra juurest läbi käia, kelle juures ma seda "tuuningut" tegin, tal neid naelu olemas nii cargole kui sõiduautole. Teeks pildi et millised need on. a naast muidu oli selline traditsiooniline, ei olnud mingi rist või terav nelinurk vms
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Voldemort
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juun 2020, 13:37

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Voldemort » 07 Dets 2023, 20:20

Kunagi ka vallaidega veerenud, võtsin nad peale lamelle, kui pidin autost pidevalt välja ronima (oli mingi loll talv, kus jää all ja vesi peal pidevalt külavaheteedel, ei hakanud isegi ilma gaasi andmata liikuma ja pidin ise nügima, et starti aidata), viskas kopa ette ja kuna raha oli vähe, siis sai vallaid võetud. Minul naelad püsisid, kuid 1 rehv pidevalt lekkis, naelaaugust ajas aeglaselt õhku välja, oli keeruline leida isegi. Pakiauto naelad olid kunagi jämedama peaga ja pea ulatas mingid koma millimeetrid rohkem välja alumiiniumist, jäärajal olid abiks, kui rahagriis oli ja nokian või conti rahakotile ei sobinud. Sissesõit on naastul oluline, lõugamine on suurem, kuid segu vananeb neil kõigil ja igavesti ei kannata neist keegi. Naela plussiks see, et nael midagigi hoiab, kui segu on kõvem kui oli, kuid lamell ei pea siis enam üldse, ei kulu ka mingist hetkest pea üldse enam. ISe sõidan naeltega, teede kulumist maksan aktsiisiga, roheväänaja pole ja minu poolest jätke see ropp soolamine ära, poleerige lamellidega teed ära ja ma saan naastudega funnida ilma asfalti kulutamata :D

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7602
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Liiwaannus » 08 Dets 2023, 23:37

Aktsiisi ja teederemont pole ammu seotud :)
Ise sõidan lamelliga, viimased olid kas 3+ suvi või 4+suvi sisuliselt. Võtsin juuli lõpus või augusti alguses alt ära, sest vihma oli rohkem ja suvekad kuuri all ka olemas. Sügisel tagasi panna ei tahtnud, sest mustrit enam talvejagu polnud... vast 4mm vms. Läbisõit on aastas 24k kanti, jaotub aasta peale suht ühtlaselt. Seega eks arvutage ise palju sellest umbes talverehviga võiks olla. See talv on sattunud palju poleeritud pindadega kõrvalteedelt välja keeramisi, sealt tunnen, et võiks vedamissüsteemis miskit teist moodi olla, aga rehvi vahetama ei tõtta, mõte liigub järgmise liikuri puhul AWD peale hoopis.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist