Mulle pakub üha enam nalja, kuidas mu foorumi nime saamise üle arutletakse.
Aga see, kust konkreetselt see nimi tuleb, pole kellelgi õigus. See nimede keerutamine ja tõlkimine ja nokkimine on täpselt 8-nda klassi pärusmaa. Kui enda enesetunnet või intelligentsi taset tõsta ei suudeta ( näidata kõrgemana) siis tõmbame teise oma alla, et oleks ühel pulgal
Aga teemasse: mul on olnud nii 1.0l mootoritega autosid, kui ka 6.2 liitriseid. Kõik erineva otstarbega ja fun factoriga. Mida suurem on kubatuur, seda enam tõmbas see auto ligi kõvatajaid, kelle arvates mahlapakk ei ole auto. Reaalsuses sõitsid nad ise 1.8 või 2.5 hallimassi kotlettidega (sõidan ka täna 2l diisel volvoga:) ) ning küsimuse peale, miks nad omale usa rauda või saksa premiumi ei osta, oli 90% vastuseks, pole otstarbekas, kogun raha, naine ei luba, hakkan maja ostma jne jne.
Iceman, sa kõlad täpselt sellisena, nagu sa oleksid ainus inimene, kes on üle lahe tööl käinud/resideerunud. Ainuke, kes on maailma näinud ja ainuke kes omab V8 autot. Teised ei tea, ei näe, ei kuule...Spoiler alert- ei ole.
Mis mind käima tõmbas, on see, et igas margifoorumis (kus olen oma autodega liige olnud) on kirjutamata reegel, et antud marki maha ei tambita ja pa*aks ei kutsuta. Küll aga nokitakse teiste markide üle.
Miks Volvo ja ülejäänud autotootjad lõpetavad suure kubatuuriga mootorite tootmise on lihtne: Co kvoot ja ostjaskonna puudus. Seda nii ühe mudeli põhjal ja kogu mudelivaliku raames. Selleks, et toota N/A 4.4 V8 ja turgu lükata, pead tegema kõrvale ka 1.6l kotleti pereemadele. Ning kui vaadata viimase 10a raames mootorite suuruse järgi reastades müügis olevaid sõidukeid, siis suur kubatuur jääb alati alla. Neile ei ole ostjaid=pole vaja toota, küll aga on ostja ülelaetud mahlapakile.
Jah, ma valiks ka alati suurema kubatuuriga auto( ala 3.0 üle 1.6), kuna reservist võetav Nm on alati olemas ja samuti on mootori eluiga pikem, kuid mille jaoks ma ta ostan?
Skoda õlisöömise põhjuseks on see kõva müügiartikkel (madalaimate ülalpidamiskuludega auto), kus 30kkm hooldusvälbaks on ilmselge liig, parallseelselt life-time kastiõliga. Samal põhjusel ostsid ka sina omale octavia, et V8 jaoks raha säästa ja skoda lubab ju ulme ilusaid hoolduse/kütusekulu numbreid. Kahjuks seda ainult garantiiperioodil. Kuna enne garantii lõppu vahetatakse auto järgmise vastu välja-järgmise omaniku mure..
Käisin Infos proovikal V60 T8 mudeliga, väga muljetavaldav. Samuti tarbinud Model-Si. Küll erineva klassi autod. Elektriauto läbisõidu probleem on enda mõtlemises kinni, kõik harjumise küsimus. Tesla oma 400-500km rangeiga on sama arvestatav, kui Camaro. Ainus vahe on, et Teslat pead kauem "tankima". Ja kui tihti sa ikka eurotripil käid?
Auto24 järgi võttes on nii mõnigi oma Teslale ja ka Hybrid Volvole kõvad km peale kerinud, kui laadimine ja range probleemiks oleks, siis poleks ju ka läbisõitu??