Re: lihtsalt jutu koht.
Postitatud: 28 Okt 2019, 19:53
Kui piletit ostes õiged numbrid valida, siis võib laupäeval garantiiga volvo ka osta. Kui viimased 5 aastat ajalugu selge pole, siis on vana masina ost loterii.
bnd kirjutas:Küsimus ajendatud sellest artikklist:
https://www.accelerista.com/proovitud/e ... -neste-my/
ja seal selline lause: "Ühtlasel kiirusel koormatud kaubikuga maanteel sõites käivitub DPF tava-diislikütuse kasutamisel umbes iga 90 kilomeetri tagant"
Kas tõesti uutel juba selline põletusvälp? Mul igapäevaliikur Transporter, see teeb vast 2x paagi kohta ja kui sõita siin mägedes (P-Norra), koormatuna, siis vast iga 250km tagant, annab kohe märku jõnksutamisega, kui liiga madalate pööretega sõita.
Volvol olen aind ühe korra 150000 km jooksul põletamisest aru saanud, kui jäin tanklasse seisma ja ju ta oli äsja lõpetanud- mõnus kärsakas oli üleval , eks ta ikka põletab, aga ma pole tema välbast veel aru saanud
Aga see mainitud 90km on ju lausa ikaldus?
Liiwaannus kirjutas:Skandixist tellib suht jooksvalt veremon kaupa. Sealt saaks saatmiskulu optimeerida, aga ilmselt jääb asja hinnavahe lõpuks ikkagi piisavalt väikseks, et lihtsam IA st läbi minna.
Poolkohustuslik OT ka juurde, aga volvo pole ennast kunagi petrolheadi masinana identifitseerinudki, ikka soccermom rohkem. Mõni reklaam oli, et on käre soccermom, aga ei miskit enamat. Visuaalist lähtuvalt uued masinad meeldivad. 2L mootorit, mida aitab teine mootor ei pelga, paraku au proovida pole olnud ja persetunne võib arvamust muuta muidugi. Luban, et kui võimalus tekib, siis proovin ära
Liiwaannus kirjutas:Su nördimus ei klapi, enne on made in prc, nüüd svenssonid süüdi. Keegi ei sunni sind ju mitte meeldivat asja ostma.
Vastata ei ole vaja, las lebab.
Liiwaannus kirjutas:Su nördimus ei klapi, enne on made in prc, nüüd svenssonid süüdi. Keegi ei sunni sind ju mitte meeldivat asja ostma.
Vastata ei ole vaja, las lebab.