lihtsalt jutu koht.

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Veebr 2020, 09:12

Iceman, mulle tundub, et sul see asi pole seotud auto suutlikusega vaid lihtsalt põhimõtteline. Mikseri toetatud piimapakid suudavad tagada liikluseks vajaliku dünaamika ja rohkemgi. Uus S90 paadimootorit järele oodata ei viitsiks nt. Küsiks vastu, et kas sul on au olnud proovida piimapaki ja mikseri koostööd, et nii selge seisukoha oled kujundanud, lisamaks konkreetsust täpsutan, et pean silmas T8 mudeleid.
Kui ei ole, siis leiad oma tekstist selle koha üles, mis selle kohta käis :)
Kui sul on õnnestunud proovida ja sulle ei meeldinud, siis on nii, ega peale surumine pole eesmärk.


Ja korrigeeriks su eestindamist ka, sõnal hoff pole lootusega väga palju ühist, pigem viitaks kivihoovile see nimi :)
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Iceman » 17 Veebr 2020, 09:30

Liiwaannus kirjutas:Iceman, mulle tundub, et sul see asi pole seotud auto suutlikusega vaid lihtsalt põhimõtteline. Mikseri toetatud piimapakid suudavad tagada liikluseks vajaliku dünaamika ja rohkemgi. Uus S90 paadimootorit järele oodata ei viitsiks nt. Küsiks vastu, et kas sul on au olnud proovida piimapaki ja mikseri koostööd, et nii selge seisukoha oled kujundanud, lisamaks konkreetsust täpsutan, et pean silmas T8 mudeleid.
Kui ei ole, siis leiad oma tekstist selle koha üles, mis selle kohta käis :)
Kui sul on õnnestunud proovida ja sulle ei meeldinud, siis on nii, ega peale surumine pole eesmärk.


Ja korrigeeriks su eestindamist ka, sõnal hoff pole lootusega väga palju ühist, pigem viitaks kivihoovile see nimi :)


Olen proovinud ja ei meeldinud rsk. Samuti ei meeldi need uued rida neli dislad. Kui keegi tuleb nende dünaamikast mulle rääkima positiivset, siis soovitan külastada Kuubat. Ja seal võtta sõitmiseks juhiga vanakooli 50ndate jänki raud, millele tehnikahuvilised Kuuba Jose´d on peale integreerinud laeva või traktori diiselmootorid (nagu 90% juhtudel). Sõidudünaamika meenutab nende puhul just seda.

Ja saksakeelne hoffen on minuteada lootus, sellest kahe f-iga lühend antud sõnas. Hoov on hoopis teine teema - Hof, ühe f-iga. Teeme ikka asjad selgeks, enne kui targutame, eks! ;)

As-salamu alaykum, qardaş ! (ja et sa selle puhul segadusse ei satuks, siis see gardas on aserbaidžaani keeles vend!)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Tanel » 17 Veebr 2020, 09:43

Loen ja naeran
Sry aga viskan tulle puid juurde.
Kui juba toodi siia uus T8 mängu ja omades paadimootoriga volvot siis paras mul siia sõna võtta.
Kuna auto liigutamiseks teatud kiiruseni on vaja jõudu ja määravaks saab jõu ja aja suhe. 1l punn saab ka kunagi 100 aga võimsam on selleks ajaks juba vb 200km/h
T8 on rahulikult sõites akutoitel ca 21 miili / 35 km.
Kui kiirendame korduvalt siis mis jääb antud elektrist alles? Midagi ja järgi jääb sul 225kw ja 400nm suur kolakas mis lappab elu eest oma käike, et optimeerida vajaminevat kiirendust.
V8 on 232kw ja 420nm kogu aeg ning 6 käiku mis on mõeldud antud mootorile.
Täis akuga T8 kiirendab 5.1 seki ja V8 6.1seki vastu.
Eks sa arvuta ise mis kiirendus siis on kui aku tühi ja istud vaid bensuka otsas.

Tundub siin sarnane mõtlemine nagu Tesla omanikel. Kiirendab ju hästi ja kõik saavad kotti aga igal tõmbel kuumeneb ja tühjeneb aku, ja lõpuks istud tee ääres ja ka 1l vanaema auto kiirwndab sust mööda
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
fic
Foorumi veteran
Postitusi: 1039
Liitunud: 04 Juul 2010, 23:47
Asukoht: Põltsamaa

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas fic » 17 Veebr 2020, 10:14

Siin vist mingi jupp vahelt kustutatud.
Ma pole ka päris täpselt aru saanud, kuidas Volvo end positsioneerida on üritanud viimased 15 aastat.
Vanasti oli selleks turvalisus, sellal kui teistel oli sportlikkus (BMW), elegantsus (MB) ja töökindlus (Toyota) jne. Vahepeal nagu mingeid sähvatusi on tulnud R, vanemate T5 ja V8 näol kuid need on nii napiks jäänud. Müüsid kõik need mudelid ka uuena hästi, kuid ju need kõik süümekaga turule lastud, sest kiirus ≠ turvalisus. Ja Volvo tahab olla eelkõige turvaline.

Ma arvan, et kes Volvost sportlikkust otsib, on natuke eksinud. Kasvõi V8 potentsiaal vs reaalsus on suhteliselt keskpärane tulem - Volvo mõistes kiire kuid teiste premium brändide mõistes ikkagi üsna keskpärane. See oli justkui test - paneme ainult kahele mudelile. MIKS? Okei, oleks võinud jätkata mingi hetk selle suunaga, kuid siis tuli pealesunnitud 2.0 võidukäik ning, et selles edukas olla, on vaja kõvasti arendamist ja mune. Aga eks Volvo sihtgrupist kiirusearmastajad on nagunii kaduvväike osa millele keskendudes kaotad põhimassi.

Volvol tundub, et töötab üks osakond kõigi asjadega samaaegselt. See mainitud T8 tundub ka suhteliselt vastumeelselt, justkui "kiire....AGA VÄHEMALT ELEKTER!" stiilis tehtud ja selle ajal on läinud turvalisus tahaplaanile. Euroncapis tõmbavad täna isegi Mazdad ja Seatid skooridega Volvod üle. Samuti nagu P2 R'ide arendamise ajal unustati nt autodesse Isofixe paigaldada. Ehk sellepärast mindi vahepealsel ajal ka Yamaha poole, et saaks ise prioriteetidega tegeleda.

Kui 2021 soovib tippkiirust 180km/h piirata, siis on see mõistlik otsus, kuid otseselt seoses sellega, et tulla tagasi esirinda turvalisuse imagoga. Vist 2016 hõigati välja, et 2020 ühtegi hukkunud Volvos pole...

Ehk, Volvo pole kõige turvalisem. Pole töökindel. Pole kiire. Pole odav (Jah, võrreldes 90ndatega, on sama klassi Volvo suht sama hinnaga kui täna, ehk kõvasti odavnenud inflatsiooni ja elatustaseme kasvuga.) Ehk igas asjas üsna keskpäraseks saamas. Ei teagi kuhu see ei-liha-ei-kala tüürib. Ka kardan, et kui elektri tipphetkel ei ole laineharjal, siis võib olla Volvol Nokia saatus.

Icemani mainitud rootslaste väiksed munad on näha küll.

CNBC: Why Volvo Is Losing Its Big Lead In Safety https://www.youtube.com/watch?v=bfuDOkW12nE
855 T-5R x XC90 '12

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Veebr 2020, 10:47

Iceman, tead valesti hoffen on lootma, Hofnung on lootus ja hoff ei oma tähendust sisuliselt. Lähtudes nimepanekute loogikast on nimi ikkagi tulnud sõnast Steinhif - kivihoov ehk Kiviraiduri töökoht/kauplus.

Tanel, su numbrid ei klapi nendega, mida enne posti lugesin, S90 t8 ametlik nr 4.8 vs s80 spece kuvavalt lehelt (ei olnud ametlik volvo leht, aga tundus usaldusväärne) 6.5, protsentarvutus ütleb, et see on 35% aelgasem. 200 ni tõmbamisteks Eestis legaalset kohta pole va mõned miilisõidud aastas. Vaadates hetke arenguid, pole neid 200+ kohtivarsti vist enam euroopaski. Seega mingi lõppkiiruse tagaajamine dailydriveris on mu meelest küsitava väärtusega.
Korduvate kiirenduste osas liikluses ütleks, et vaja hingelt mured ära rääkida, et närvilisust maha tõmmata, siis pole vaja pidevalt gaasi lõppu muljuda ka.

Fic, ncap trstide kohta ootaks viidet, et milles Volvo põrunud. 4-5* saamine seal on pigem standard enamikel autodel, sest need disainitakse lähtuvalt testidest. Suurte volvode osas (xc90 peamiselt) nähtud videod, milles katsetatud autosid mitte standard ncaptestides, kus proovitakse osalisi kokkupõrkeid jms on volvo üks parimaid. See mitte suremise lubadus oli mu meelest just Xc90 ga seotud, mitte laiendatud kõikidele.

Ses suhtes nõus, et Volvo polegi jõu, kiiruse, sportlikuse etalon, selleks on teised masinad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Tanel » 17 Veebr 2020, 11:03

Ise ajad taga alati fakte ja numbreid. Miks sa nüüd ametlikku infot ei otsinud?
Ametlikult on kirjas 5.1.
Samuti tood sina sisse alati lõpp kiiruse millest keegi enne maininud ei ole. Samuti ajad sina taga legaalsust.
Mina mainisin kiirendust ja seda, et akuga autod ei ole kiirendamises järjepidevad. Peale 2-3x täisgaasil kiirendamist on kindlasti jõudlus vähenenud üle 50% akutoitest. Ca 12 km peale.
Viimati muutis Tanel, 17 Veebr 2020, 19:59, muudetud 1 kord kokku.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas allan » 17 Veebr 2020, 11:26

Eks IIHS testid ja tarbija teadlikkuse tõus turvalisuse osas sundisid ka neid tootjaid arenema, kes siiani oma autod NCAPi järgi ehitasid ja seetõttu on üldine tase paranenud. Ma tahaks endiselt arvata, et Volvo fanaatiline keskendumine ka sellistele turvalisuse aspektidele, mida otseselt kuskil ei testita, aitab esirinnas püsida ja ei pea muretsema, et vb peaks pere hoopis mingisse teise marki toppima.

V8 teema läheb emotsionaalseks, aga eks need V8 eelised ongi emotsionaalsed ja kiirendusnumbrid ei puutu siin üldse asjasse.
Minu pingerida oleks umbes selline:
1. V8 külmkäivituse hääl teeb terveks päevaks tuju heaks
2. Teadmine, et kapoti all on heterom mootor, kui nii mõnelgi sportlikumal masinal
3. Sujuv sõit
4. Saab ristmikul vajadusel nobedalt süstida. Hübriid on selles osas kindlasti mõistlikum ja KERS-iga autod ka, aga teistel jõuad kohapeal gaasi põhja vajutada ja uuesti lahti lasta, ilma et auto reageerida jõuaks ja süstimise aken on vahepeal läbi saanud
5. Täitsa enamvähem dünaamika pereauto jaoks
6. Kas ma V8 häält mainisin?

Ühesõnaga, ma ei näe ka ennast lähiajal SPA peale üle kolimas, paar mugavusvidinat ei kaalu üles puudujääke emotsionaalses valdkonnas.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Steinhoff
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 08 Veebr 2020, 18:04
Asukoht: Tallinn

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Steinhoff » 17 Veebr 2020, 12:02

Mulle pakub üha enam nalja, kuidas mu foorumi nime saamise üle arutletakse. :D Aga see, kust konkreetselt see nimi tuleb, pole kellelgi õigus. See nimede keerutamine ja tõlkimine ja nokkimine on täpselt 8-nda klassi pärusmaa. Kui enda enesetunnet või intelligentsi taset tõsta ei suudeta ( näidata kõrgemana) siis tõmbame teise oma alla, et oleks ühel pulgal :D

Aga teemasse: mul on olnud nii 1.0l mootoritega autosid, kui ka 6.2 liitriseid. Kõik erineva otstarbega ja fun factoriga. Mida suurem on kubatuur, seda enam tõmbas see auto ligi kõvatajaid, kelle arvates mahlapakk ei ole auto. Reaalsuses sõitsid nad ise 1.8 või 2.5 hallimassi kotlettidega (sõidan ka täna 2l diisel volvoga:) ) ning küsimuse peale, miks nad omale usa rauda või saksa premiumi ei osta, oli 90% vastuseks, pole otstarbekas, kogun raha, naine ei luba, hakkan maja ostma jne jne.

Iceman, sa kõlad täpselt sellisena, nagu sa oleksid ainus inimene, kes on üle lahe tööl käinud/resideerunud. Ainuke, kes on maailma näinud ja ainuke kes omab V8 autot. Teised ei tea, ei näe, ei kuule...Spoiler alert- ei ole.
Mis mind käima tõmbas, on see, et igas margifoorumis (kus olen oma autodega liige olnud) on kirjutamata reegel, et antud marki maha ei tambita ja pa*aks ei kutsuta. Küll aga nokitakse teiste markide üle.

Miks Volvo ja ülejäänud autotootjad lõpetavad suure kubatuuriga mootorite tootmise on lihtne: Co kvoot ja ostjaskonna puudus. Seda nii ühe mudeli põhjal ja kogu mudelivaliku raames. Selleks, et toota N/A 4.4 V8 ja turgu lükata, pead tegema kõrvale ka 1.6l kotleti pereemadele. Ning kui vaadata viimase 10a raames mootorite suuruse järgi reastades müügis olevaid sõidukeid, siis suur kubatuur jääb alati alla. Neile ei ole ostjaid=pole vaja toota, küll aga on ostja ülelaetud mahlapakile.
Jah, ma valiks ka alati suurema kubatuuriga auto( ala 3.0 üle 1.6), kuna reservist võetav Nm on alati olemas ja samuti on mootori eluiga pikem, kuid mille jaoks ma ta ostan?

Skoda õlisöömise põhjuseks on see kõva müügiartikkel (madalaimate ülalpidamiskuludega auto), kus 30kkm hooldusvälbaks on ilmselge liig, parallseelselt life-time kastiõliga. Samal põhjusel ostsid ka sina omale octavia, et V8 jaoks raha säästa ja skoda lubab ju ulme ilusaid hoolduse/kütusekulu numbreid. Kahjuks seda ainult garantiiperioodil. Kuna enne garantii lõppu vahetatakse auto järgmise vastu välja-järgmise omaniku mure..

Käisin Infos proovikal V60 T8 mudeliga, väga muljetavaldav. Samuti tarbinud Model-Si. Küll erineva klassi autod. Elektriauto läbisõidu probleem on enda mõtlemises kinni, kõik harjumise küsimus. Tesla oma 400-500km rangeiga on sama arvestatav, kui Camaro. Ainus vahe on, et Teslat pead kauem "tankima". Ja kui tihti sa ikka eurotripil käid?
Auto24 järgi võttes on nii mõnigi oma Teslale ja ka Hybrid Volvole kõvad km peale kerinud, kui laadimine ja range probleemiks oleks, siis poleks ju ka läbisõitu??

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Veebr 2020, 15:04

Tanel vabandan arvudes ebatäpsuse pärast. Lehitseja ei saanud ametliku lehega hakkama x põhjusel ja läksin kergema vastupanu teed ja võtsin need mingi teise lehe pealt.

Kiirenduse osas pakuks, et jäävad samasse auku, sest t6, mis tundub sisuliselt t8 ilma elektrita kergem versioon olevat, teeb ka alla 6 sekundi 100ni. Jõukõverate osas, saavutab mahlapakk enne viltust mootorit oma maksimaalse jõu (vähemalt seda võis erinevate chipi firmade lehtedelt järeldada nende mootorite tehase seadet illustreerivatelt piltidelt välja lugedes)
Mahlapakk on ikkagi nii kompressori kui turboga.

Dünaamika mõttes suht sarnased masinad, üks pakub sees istudes lihtsalt hulga rohkem kaasaegseid mugavuslahendusi.

Emotsioonide osas on vanem masin rõõmsam käivitades ja kurvem tankides. Lõpuks on küsimus, et mida otsida autolt, kui emotsioone ja see auto sulle täpselt parajas koguses neid pakub, siis see on sulle sobiv. Kui sul neid nii palju vaja pole, piisab vähemast lõrinast ja väiksemast tankimisest, sobib ka mahlapakk. Ja kui väheks jääb nii tankimisest ja lõrinast, siis saab ju chargerite jms erinevate aastakäikude elukate poole vaadata.

Kokkuvõttes üks hea teine paha jutt on suht rumal. Võib öelda, et meeldib või ei meeldi, ja selle eest risti lüüa ei saa, sest igaühel on võimalus oma valik teha. Lihtsalt öelda, et muu on kräpp, sest mulle ei meeldi on natuke kummaline.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Iceman » 17 Veebr 2020, 15:21

Steinhoff kirjutas: Iceman, sa kõlad täpselt sellisena, nagu sa oleksid ainus inimene, kes on üle lahe tööl käinud/resideerunud. Ainuke, kes on maailma näinud ja ainuke kes omab V8 autot. Teised ei tea, ei näe, ei kuule...Spoiler alert- ei ole.
Mis mind käima tõmbas, on see, et igas margifoorumis (kus olen oma autodega liige olnud) on kirjutamata reegel, et antud marki maha ei tambita ja pa*aks ei kutsuta. Küll aga nokitakse teiste markide üle.


Allah, sa näed ja ei mürista :). Jah tõepoolest olen töö tõttu elanud pikemalt nii Soomes kui Rootsis, käinud samuti Norras. Lätis ka lühikest aega, samuti Poolas. Aga kui Te proovite mind sellega mingiks kalevipojaks tituleerida, siis eksite rängalt. Ma pole kordagi väitnud, et olen ainuke, kes teab millestki midagi. Mitte kordagi :D. Avaldasin oma arvamust ja proovisin ka argumenteeritult teha. Aga Teie solvumine jätab natukese veidra mulje Teist endast. Kriitika on edasiviiv jõud ja mina poliitkorrektsust lumehelbekestele ei harrasta. Political correctness is lack of self esteem, nagu on targad mehed ütelnud ning saan sellega ainult nõustuda. Kui Teile ei sobi, siis võite ju alati lugemata jätta. Seda enam, et vastasin kõigest oma vanale kamraadile. Mina sellepärast ööund ei mineta, et Teie solvusite kaudselt öeldud fraasi peale, et uued Volvo laadsed tooted on s*tad. See on Teie traagika antud juhul. Pead ma selle väljaöeldu pärast Teil silitama ei tule. Päris valus on, kui sellised asjad inimestele hinge s*tuvad. Ma Teie kingades olles oleks juba vist alahuule üle pea tõmmanud ja oma pea alla neelanud, kui ma otseselt oleks solvanud Teid, nagu Teie mind (ehk siis hipsteriks ja siis teistkordselt kalevipojaks). Aga näete, here I am ja no worries.

Päev on vähemalt lõbus ja näeb mis loomasid kivide alt siin foorumis välja roomab.

As-salamu alaykum to all .

Steinhoff
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 08 Veebr 2020, 18:04
Asukoht: Tallinn

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Steinhoff » 17 Veebr 2020, 17:14

Iceman kirjutas:Allah, sa näed ja ei mürista :). Jah tõepoolest olen töö tõttu elanud pikemalt nii Soomes kui Rootsis, käinud samuti Norras. Lätis ka lühikest aega, samuti Poolas. Aga kui Te proovite mind sellega mingiks kalevipojaks tituleerida, siis eksite rängalt. Ma pole kordagi väitnud, et olen ainuke, kes teab millestki midagi. Mitte kordagi :D. Avaldasin oma arvamust ja proovisin ka argumenteeritult teha. Aga Teie solvumine jätab natukese veidra mulje Teist endast. Kriitika on edasiviiv jõud ja mina poliitkorrektsust lumehelbekestele ei harrasta. Political correctness is lack of self esteem, nagu on targad mehed ütelnud ning saan sellega ainult nõustuda. Kui Teile ei sobi, siis võite ju alati lugemata jätta. Seda enam, et vastasin kõigest oma vanale kamraadile. Mina sellepärast ööund ei mineta, et Teie solvusite kaudselt öeldud fraasi peale, et uued Volvo laadsed tooted on s*tad. See on Teie traagika antud juhul. Pead ma selle väljaöeldu pärast Teil silitama ei tule. Päris valus on, kui sellised asjad inimestele hinge s*tuvad. Ma Teie kingades olles oleks juba vist alahuule üle pea tõmmanud ja oma pea alla neelanud, kui ma otseselt oleks solvanud Teid, nagu Teie mind (ehk siis hipsteriks ja siis teistkordselt kalevipojaks). Aga näete, here I am ja no worries.

Päev on vähemalt lõbus ja näeb mis loomasid kivide alt siin foorumis välja roomab.

As-salamu alaykum to all .


Tegu on avaliku foorumiga ning see mõõk millega Sa agaralt vehid, omab mõlemal poolel tera! Vaata, et saad ise neid tagajärgi tunda.
Enne, kui suvalises suunas teisi hipsteriteks kutsuma üldse hakkad, vaata ega sa ise üks pole. Ning siinkohal lajatatigi sulle sama kaardiga vastu-kutsuti sind hipsteriks. Allah näeb ja ei mürista, kuid vb olid Sina see, kellel hipsteri sõna peale vererõhu lakke lõi ja verd hakkasid menstrueerima, egas sa muidu nii kettasse poleks läinud... ( tsiteerides su madalalaubalist kirjastiili paralleel teemast).

Vältimaks selliseid arutuid vestlusi, oleks Sul vast targem edaspidi oma statemente avaldada nii, et võtad silmaklapid eest ja vaatad laialdasemalt ringi. Loe: moodustaks lauseid neutraalsemalt...
Kirjastiilist "üritad" jätta mulje nagu haritud mees (maailma näinud ja ka vast raamatuid lugenud), kuid see robustne sõnakasutus kaasfoorumlaste suunal, mis klaviatuuri jõuavad, on küll põhikooli tasemel.

Kalevipoja staatuse andsid Sa nüüd küll ise endale. Ei ole ma kunagi hukka mõistnud neid, kes pere hüvanguks välismaal teenimas käivad (ka ise seda teed käinud), küll aga ei meeldi mulle see, kui sellega nina all vehkimas käiakse, ühtäkki peetakse end Jumalaks. Rahabosse siberist näen alatasa, kuid selle rahapakiga ei osata ratsionaalselt ringi käia.

Vanust on, võiks vastavalt käituda ka, mitte et ma kedagi kasvatama siia tulin.
Aga vb vastandikud tõmbuvadki ning suvepäevadel selgub, et esmamulje on petlik ja õllekannu taha jagub mõistlikumaid teemasid :)

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas ants » 17 Veebr 2020, 17:40

Poisid, rahu tulgu maa peale!
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Iceman » 17 Veebr 2020, 17:48

Päris huvitavalt kulmineerus see esmaspäev :D .Selle jutu võib kokkuvõtvalt klassifitseerida selliselt:
Pilt
Tsiteerides Dr. Vassiljevit, siis «Issanda loomaaed on suur, isegi arst ei pahanda». Ma loodan, et lgp ksf Steinhoff saab peale tänast ikka oma eluga rahumeelselt edasi minna ja edaspidi ei tunne ennast nii puudutatuna teiste inimeste vestlustest ning suudab erutuse maha suruda.

Peace.

Steinhoff
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 08 Veebr 2020, 18:04
Asukoht: Tallinn

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Steinhoff » 17 Veebr 2020, 19:40

Kokku lepitud :)

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: lihtsalt jutu koht.

PostitusPostitas Liiwaannus » 20 Veebr 2020, 08:29

Huvitavate volvode müügi rubriigis jäi silma märkus, et autol kohtutäituri piirang peal. Isiklik arvamus on, et sellise vara soetamine ja piirangu alt välja sahkerdamine on väga sarnane varastatud vara soetamisele. Mõlemal juhul toetatakse ühiskonnas esinevate ebasoovitavate ilmingute toetamist. Mitte küll alati, aga enamasti, tekivad võõrandamiskeelud kui omanik on jama korraldanud ja vastutusest kõrvale hiilib.
Arvajad võiksid ka oma seisukohta mõne lausega põhjendada selgitamaks selle tekkimise taga olevat loogikat.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist