Info-Auto tegeleb väljapressimisega

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

asigur
Foorumlane
Postitusi: 56
Liitunud: 04 Dets 2009, 23:03

Info-Auto tegeleb väljapressimisega

PostitusPostitas asigur » 21 Juul 2015, 16:10

Tere foorumlased!

Pole siin juba mõnda aega kribamas käinud aga näen, et liikumine siin ikka toimub ja seoses sellega valgustaks natuke Volvo omanikke.
Juhtus mul siis selline lugu, et XC90 masinal läks kütusefiltri korpus katki...(murdis keerme osast pool ära). Mis seal´s ikka - juhtub ju. Sai siis uurima hakata, et mis maksab ja kust saab jne... Liisk langes Info-Autole, kuna tegemist originaalvaruosaga, siis ega mujalt seda ju naljalt ei saa, kui just ei viitsi paar nädalat oodata.
Kõik ilus ja tore aga kui läksin asja lunastama, siis noormees leti taga teatas: "vaja ka kahe juhtploki tarkvara uuendada, muidu ei saa uuele osale garantiid"!!! Saaksin veel aru, et tuleb tasuda töömehe vaeva eest kes kaablid ühendab ja selle raske töö ära teeb aga, et tarkvara tuleb ka omal kinni maksta - pole lihtsalt sõnu.
Küsisin siis, et mis siis juhtub kui ei uuenda ja sain vastuseks, et soojenduselement võib korpuse ära kärsatada!? No kurat küll, järelikult on Volvo insenerid kuskil mingi apsaka teinud ja nüüd mina pean veel lisaks ca 100.- € välja käima, et uuele jupile garantiid saada - täitsa pekkis, see on ikka teeninduse viimane tase!
Kas selline käitumie ikka on päris seaduslik? Selle üle võiks ilmselt üsna pikalt arutleda ja jõuaks ikkagi järeldusele, et tegemist on väljapressimisega!
Ilmselt jääb minu masinal see tarkvara niikauaks ootele kui juhtun Läti teenindusest mööda sõitma.
Usun samas, et kui masinal on olnud see filter küljes juba 6a ja pole kärssama läinud, siis ei tea miks peaks minema uuega kärssama? Eks üritan vana ja uut soojenduselementi võrrelda ja vaatan mis tulemuse saan.

Kas on ka teistel foorumlastel analoogseid probleeme olnud?

Päikest!

Ats

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Info-Auto tegeleb väljapressimisega

PostitusPostitas gljuk » 21 Juul 2015, 20:24

Jah, tarkvara uuendus selle kohta on täiesti saadaval. Muudab reegleid, kuidas filtri soojendus rakendub. Muidu võib tõesti kärssate. Miks seda tasuta ei tehta, ei tea.

Mina, tarbija poole pealt, näen asja sedasi, et garantiid peaksid nad igal juhul andma aga hoiatama, et soojendiga võib probleeme tulla. Kui nad ise ei taha garantii ajal seda uuesti vahetama, peaksid ISE tarkvara uuendama tasuta ja kogu lugu. Või jäävadki need korpused ja soojendid vahetama.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Info-Auto tegeleb väljapressimisega

PostitusPostitas tnx » 04 Aug 2015, 15:24

Mis siis välja tuli, kas on uus ja vana korpus ühesugused, või vähemalt ühe koodiga? Äkki uus läheb miskipärast kergemini kärssama, kui vana.

Enne, kui IA vastu sõtta lähete ja neid seaduserikkumises süüdistate, mõelge ka võimalusele, et nad võivad tarkvarauuendusest keeldumist tõlgendada kui paigaldusprotseduurist kõrvalekaldumist ja siis on loomulik, et sellega kaob ka garantii. Ning see, et paigalduse käigus vajaminevate lisamaterjalide (antud juhul tarkvara) eest peab klient tasuma, ei ole ju ka päris esimene juhtum maailmas.

Aga sellise ainult ühe osapoole arvamuse põhjal muidugi mingeid järeldusi eriti teha ei saa, et miks asjad see kord just nii on.

asigur
Foorumlane
Postitusi: 56
Liitunud: 04 Dets 2009, 23:03

Re: Info-Auto tegeleb väljapressimisega

PostitusPostitas asigur » 07 Aug 2015, 12:31

Uus ja vana korpus on täpselt ühesugused ja ühe (varuosa) koodiga! Ka tootja on sama.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 22 külalist