Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Kuna ma sarnast teemat kuskilt ei leidnud, siis küsin siin. Mis firma toodangut keegi kasutab oma auto diiselkütte lisandina (mõtlen siis õli mida segatakse küttega ?
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Ma küsin vastu, et mille kuradi pärast sul seda õli küttele vaja lisada on?
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
mõni sõidab fritüüriõliga, äkki ta paneb ka seda pooleks? noh, et kütusekulusid alla saada. Ise ka ei lisa midagi diislile, sest eesti tanklatest saadaolev kütus on hea, ei ole halba asja saanud. alati võib kasutatud mootoriõli kohvifiltrist läbi valada ja siis 5 liitri kaupa paagitäie kohta doseerida. aga seda omal vastutusel liitrihinna saab alla küll, aga kas see ära tasub, on omaette teema, ilmselt ei toasu pikas perspektiivis.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Ei tea. ei lisa midagi. Sõidan sellega mis tanklatorust tuleb.
paar korda aastas panen pihustipesuainet juurde.
paar korda aastas panen pihustipesuainet juurde.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Tervist,
Ise kasutan oma masinal - (2005 aasta V70 ja 120kw D5 mootor) (2 aastat kasutanud)
Isa kasutab oma masinal - (2006 aasta S80 ja 120kw 2,4D mootor) (üle 2 aasta kasutanud)
Õe poisssõber kasutab oma masinal - (2002 aasta s60 ja 120kw D5 mootor) (üle 4 aasta kasutanud)
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mootoriolid/kahetaktilise-mootori-super-70643
Ise olen tähendanud et õli kasutades käib mootor vaiksemalt ja mahedamalt.
Isa on tähendanud et tema masinal on tahmafiltri põletamise intervall pikem (ca iga 600-700 km tagant), lisaks käib mootor mahedamalt ja vaiksemalt.
Paagitäie kohta lisan seda ca 100-120ml
Ükski kolmest masinast ei tossa (õe poissõbra masin sõidab igapäevaselt linnaliikluses)
Samuti kasutavad kõik kolm masinat ka Karla küttelisandit. (paagi kohta ca 40-50ml)
Siinkohal reklaami ei tee ja eelnev jutt on omadest kogemustest.
Arvamus on nagu tagumik, igaühel oma. Internetiavarustest leiab nii neid kes kiidavad kui ka neid kes laidavad.
Isa katsetas sama segu (Diisel + 2T õli + karla) ka päevinäinud traktori peal (T25), kui alguses ei saanud kohe aru siis mõne aja pärast oli tunda kuidas mootor käib ühtlasemalt, tühikäigul ei lonka, suitseb vähem ja jõudu on rohkem.
Edu!
Ise kasutan oma masinal - (2005 aasta V70 ja 120kw D5 mootor) (2 aastat kasutanud)
Isa kasutab oma masinal - (2006 aasta S80 ja 120kw 2,4D mootor) (üle 2 aasta kasutanud)
Õe poisssõber kasutab oma masinal - (2002 aasta s60 ja 120kw D5 mootor) (üle 4 aasta kasutanud)
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/mootoriolid/kahetaktilise-mootori-super-70643
Ise olen tähendanud et õli kasutades käib mootor vaiksemalt ja mahedamalt.
Isa on tähendanud et tema masinal on tahmafiltri põletamise intervall pikem (ca iga 600-700 km tagant), lisaks käib mootor mahedamalt ja vaiksemalt.
Paagitäie kohta lisan seda ca 100-120ml
Ükski kolmest masinast ei tossa (õe poissõbra masin sõidab igapäevaselt linnaliikluses)
Samuti kasutavad kõik kolm masinat ka Karla küttelisandit. (paagi kohta ca 40-50ml)
Siinkohal reklaami ei tee ja eelnev jutt on omadest kogemustest.
Arvamus on nagu tagumik, igaühel oma. Internetiavarustest leiab nii neid kes kiidavad kui ka neid kes laidavad.
Isa katsetas sama segu (Diisel + 2T õli + karla) ka päevinäinud traktori peal (T25), kui alguses ei saanud kohe aru siis mõne aja pärast oli tunda kuidas mootor käib ühtlasemalt, tühikäigul ei lonka, suitseb vähem ja jõudu on rohkem.
Edu!
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
See on "naised saunas rääkisid" teema. Ühtegi argumenteeritud uuringut selle kohta ju tehtud pole. Üleüldse kaine mõistusega võttes, miks peaks kallama uue diiselmasina paaki õli? Sest keegi proovis ja on ilgelt äge? Pärnumaal mehed proovisid metanooli ka. Kõvemad tegijad jäid ellu (küll pimedaks vist). Kas seda ka teeksid järgi, sest kellegi kogemus ütleb et osad jäävad ellu? Aga noh iga mehe oma teha, mis ta oma masinaga teeb. Lihtsalt ma ei saa sellest aru ja ei hakka kunagi saama ka. See on samasse auku nagu "müün kasutatud hammasrihma", "müüa 1x kasutatud kondoomid, soodsalt". Need on need nõukaaja mehaaniku tarkused, mida tänapäeva diislite peal ei kasutaks mina mitte kunagi. Ja siis kui mootor laiali lõpuks on või EGR sisu on selline, siis süüdistatakse kõike muud, aga mitte enda agarust ja lollust.
Ja siis loed siin neid teemasid, kus uued Volvo omanikud nutavad, et tahmafiltrid jne on umbes ning kuidas nendest lahti saada. Selliste tarkpeade tõttu ongi umbes, kes õli sisse valavad ja kiidavad takka, et oh kohe poole harvem põletab. See, et keegi koguaeg nii teinud on, pole mingi argument. Reformierakond on ka kogu aeg võimul olnud, näete ise kus oleme!
Ja siis loed siin neid teemasid, kus uued Volvo omanikud nutavad, et tahmafiltrid jne on umbes ning kuidas nendest lahti saada. Selliste tarkpeade tõttu ongi umbes, kes õli sisse valavad ja kiidavad takka, et oh kohe poole harvem põletab. See, et keegi koguaeg nii teinud on, pole mingi argument. Reformierakond on ka kogu aeg võimul olnud, näete ise kus oleme!
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Just. Tanklad müüvad piisavalt head kütet pole sinna midagi vaja sisse panna.
Ja kui ka oleks siis oleks mulle seda ka müüja soovitanud kui ma oma uue töömasina järel käisin. Tegemist sis 2015a VIVIARo ga. JA ka skoda müüjad oleks seda maininud kui tanklakütus p*sk oleks. Hooldusvälp on 40k või 1 aasta. Pasaga sellist pikkust ei saa kuidagi.
Ja kui ka oleks siis oleks mulle seda ka müüja soovitanud kui ma oma uue töömasina järel käisin. Tegemist sis 2015a VIVIARo ga. JA ka skoda müüjad oleks seda maininud kui tanklakütus p*sk oleks. Hooldusvälp on 40k või 1 aasta. Pasaga sellist pikkust ei saa kuidagi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Mõned läksid ikka hästi põlema kohe !! Keegi pole tahtnud siin diiselkütte asemel mingi hui teab mis õliga sõitma hakata, erinevaid teemasid on saanud sirvida ja mõned kasutavad nö kütuse määrimis omaduste parandamiseks. Kuna see on minu elus esimene diiselauto, siis mõtlesin et uurin veidi selle kohta !!
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Nagu ma ütlesin, arvamus on nagu tagumik, igaühel oma
Mina panen tilga õli lisaks, teie mitte, elu läheb ikka edasi
Saagi käima tõmbama ei hakka, avaldasin ainult oma arvamust ja aastate jooksul tekkinud kogemust. Sest teema algataja küsis, millist õli keegi kasutab, mitte kas õli peaks kasutama või mitte.
Mina panen tilga õli lisaks, teie mitte, elu läheb ikka edasi
Saagi käima tõmbama ei hakka, avaldasin ainult oma arvamust ja aastate jooksul tekkinud kogemust. Sest teema algataja küsis, millist õli keegi kasutab, mitte kas õli peaks kasutama või mitte.
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Saaks asja selgeks kas ikka tasub kasutada või mitte
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Siin on samal teemal jauratud ka pikalt: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=131336&page=1
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Keegi pole ennast siin käima tõmmanud. Lihtsalt nagu ma enne ka kirjutasin, inimesed teevad oma lollist agarusest ja soovist teha head lõpuks endale karuteene. See 2T õli lisamine on nõuka aegne igand. Tänapäeva kütused on nii kvaliteetsed, et ei nõua lisaaineid. Statoili kodulehel on isegi kirjas, et Statoili kütused sisaldavad juba lisaaineid ja lisaks jaemüügis olevaid kütuselisandeid ei soovitata segada Statoili kütustega (sest need lisandid võivad valesti reageerida juba tehases lisatud lisanditega). Vähemalt siis nemad enam ei vastuta kütuse kvaliteedi eest. Ja kui sa loed seda Audi foorumi teemat, siis seal on ka ala stiilis " ma ei tea miks see 2T on hea, aga igaks juhuks kallan seda ikka paaki. Sest kõik teevad nii". Samuti on seal üks asjalikum postitus, mida tsiteeriksin:
"Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada.
Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare". Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta. "
Seega teemaalgatajale - võta oma uus Volvo ja sõida sellega. Tangi kvaliteetset kütust korralikust tanklast (Statoil või äärmisel juhul Neste) ja unusta igasugu lisandid. See 2T lisamise teema on vanakooli diiselmersude ja suitsevate peldikAudide ja VW teema. Volvo pihustid ei ole odav lõbu. Pealegi jahuvad seal enamuses vanakooli kõrgsurvepumpadega traktori omanikud oma "elutarkusi". Common rail süsteem on hoopis teine muusika, mida ka uued Volvo dislad kasutavad. Kui kõik pead ahju topivad, siis ole sina julge ja ära topi!
"Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada.
Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare". Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta. "
Seega teemaalgatajale - võta oma uus Volvo ja sõida sellega. Tangi kvaliteetset kütust korralikust tanklast (Statoil või äärmisel juhul Neste) ja unusta igasugu lisandid. See 2T lisamise teema on vanakooli diiselmersude ja suitsevate peldikAudide ja VW teema. Volvo pihustid ei ole odav lõbu. Pealegi jahuvad seal enamuses vanakooli kõrgsurvepumpadega traktori omanikud oma "elutarkusi". Common rail süsteem on hoopis teine muusika, mida ka uued Volvo dislad kasutavad. Kui kõik pead ahju topivad, siis ole sina julge ja ära topi!
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Ah mis sa seletad, et Eesti kütus on ok, täielik pask on, võrreldes saksa kûttega. Tänase päeva seisuga on asi vähemalt niipalju paranenud, et külmaga ei lagise nii kõvasti, kui 4-5 aastat tagasi. Aga kulu on suurem kui Saksa küttega. Eesti kütte on siiski suht " kuiv" ja aegajalt peaks ikka lisama miskit... Mina panen nt ATF i Dexron III e. Umbes kvartalis korra ,või kui hakkab pööre kõikuma vms. Mul pole Muidugi nii uus Diisel ka. Kui auto on juba tahmafiltrite ja asjadega, siis ei tasuks jah väga üle pingutada nende lisandite lisamisega.
EGRi sisu läheb selliseks, kuna linnas jõristatkse 5 käiguga , ja enamasti pool kûlma mootoriga mitte kûtte lisanditest ,arvatakse et jõle öko ja kasulik on linnas 5ga jõristada.. Uued masinad tahavad ikka et tuli ahjus oleks ikka koguaeg, siis ei tahma kinni kah miskit.
Pakuks mitte pikka viha pidada, sest see oli minu arvamus , mitte kuldne tõde.
EGRi sisu läheb selliseks, kuna linnas jõristatkse 5 käiguga , ja enamasti pool kûlma mootoriga mitte kûtte lisanditest ,arvatakse et jõle öko ja kasulik on linnas 5ga jõristada.. Uued masinad tahavad ikka et tuli ahjus oleks ikka koguaeg, siis ei tahma kinni kah miskit.
Pakuks mitte pikka viha pidada, sest see oli minu arvamus , mitte kuldne tõde.
Viimati muutis junga, 14 Mai 2015, 21:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Paar päeva tagasi oli just artikkel, et kust ostavad eesti kütusefirmad oma kütte. Kõik võtavad poolast ühest ja samast tehasest. Välja arvatud neste, kes kasutab oma tehase kütust. Kas Statoil sinna ise midagi lisab, see on juba ise küsimus. Ma kasutaks ka vist 2t õli, aga ma liiga laisk selle jaoks
XC90
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)
Kui keegi tahab kindlasti õli lisada, siis 2T, sest see põleb silindris ära.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist