Euro 5 diislile küttelisand (õli)

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas junga » 14 Mai 2015, 22:02

ants kirjutas:Kui keegi tahab kindlasti õli lisada, siis 2T, sest see põleb silindris ära.

ATF põleb ka täiesti puhtalt . Tööjuures küllalt neid commonrail ja pumpdüüse pihusteid lahti saanud seda õli kasutades. Aga peab olema Dexron III, mitte Dexron II. Ja et sellest kasu oleks , lãheb 1l. Paagitäie kohta.
Viimati muutis junga, 14 Mai 2015, 22:28, muudetud 1 kord kokku.

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 243
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas AimarP » 14 Mai 2015, 22:24

Ise olen lisanud 2T õli mineraali ja JACO FC markeeringuga et low ash. Pole minu peese düno ega kõrv küll aru saanud et miskit muutuks kasutasin miski 5 paaki seda 150ml paagi peale. Hetkel olen loobunud ja tangin Statoilist seda Miles + D ja pole häda midagi. Tavaliselt hakatakse kasutama seda 2T õli siis kui miskised hädad mootoris kas pihusti tiksub või pump jukerdab. Samas see 150ml 70L paagipeale on nii vähe et oluliselt see miskit ei muuda võibolla siis kui koguaeg kasutad näiteks aasta otsa.
Volvo XC70 D5 2010.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Liiwaannus » 14 Mai 2015, 23:16

Kütuste koha pealt olid jah kõik Orleni kliendid peale Neste ja Olerexi põhja eesti tanklate, sest neil logistiliselt lihtsam soomest kui leedust tuua. Õlidest soovitan Mölleri kalamaksa õli hommikuti 1 spl. Sisaldab Omega 3 rasvhappeid ja on muidu hea. Ise ei tarbi, aga telekast nägin.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4027
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas taavi » 15 Mai 2015, 00:28

miks sõita diiselautoga, kui sinna igasugu kallist jura veel juurde segada? äkki siis oleks mõistlikum juba bensiinimootoriga auto valida? Pole kuulnud, et keegi bensiinipaaki mingeid imeõlisid sisse segab (viagra ja magnetid on teine teema, see koolkond eriti suur pole, kes neid kasutab).
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Iceman » 15 Mai 2015, 07:36

taavi kirjutas:miks sõita diiselautoga, kui sinna igasugu kallist jura veel juurde segada? äkki siis oleks mõistlikum juba bensiinimootoriga auto valida? Pole kuulnud, et keegi bensiinipaaki mingeid imeõlisid sisse segab (viagra ja magnetid on teine teema, see koolkond eriti suur pole, kes neid kasutab).


Kui sa seda Audifoorumi linki loed, siis üks geenius seal pani bensuga masinasse ka õli paaki. Et määrib kütusepumpa ja see ei unda nii kõvasti :lol: .

PS. Gaasiautode omanikud võiksid proovida sellise teema valguses peale mulgikapsa söömist oma ihugaase masinale paaki pressida. Äkki määrib ja mätsib paremini :P

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Liiwaannus » 15 Mai 2015, 18:02

Puhas biogaas ju, läbi marli purki ja peaks kärama küll, aga ainult CNG masinates.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Raits754
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 19 Aug 2011, 16:29

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Raits754 » 23 Mai 2015, 14:52

Liiwaannus kirjutas:Kütuste koha pealt olid jah kõik Orleni kliendid peale Neste ja Olerexi põhja eesti tanklate, sest neil logistiliselt lihtsam soomest kui leedust tuua. Õlidest soovitan Mölleri kalamaksa õli hommikuti 1 spl. Sisaldab Omega 3 rasvhappeid ja on muidu hea. Ise ei tarbi, aga telekast nägin.


Põhimõtteliselt on seis selline, et statoili "norra kütuse" vennad maksavad rohkem kui soodsama tankla kliendid aga paaki saavad ikka sama asja mis odavamast tanklast saab!! Ja meil räägitakse, et Eestlane on vaene rahvas, palgad kehvad ja ei tea mis nalja veel..

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas igiliikur » 23 Mai 2015, 22:21

Kuldne jutt, ei oskagi eriti lisada. Võib olla niipalju, et tervitused stati fännidele :)
XC90

Kasutaja avatar
HenriR
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 21 Okt 2013, 22:14

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas HenriR » 25 Mai 2015, 21:18

Asi selline, et kütustele lisatakse juba tootmisprotsessis vajalikke lisandeid ehk manuseid, et need vastaksid standarditele, sobiksid mootori põlemisprotsessi ja viiksid liikuvate detailide kulumise minimaalseks. Näiteks kuuluvad nende hulka süttimismodifikaatorid, stabilisaatorid, markeerivad manused, korrosiooni vastased manused, voolavusstruktuuri modifikaatorid jne. Need "vedelikukesed" mida poes pakutakse kui kütuselisandeid, mõjutavad mootori väljundparameetreid või põlemisprotsessi väga väga minimaalselt kui üldse. Uurisin enda lõputöös ühe tootja diislikütuse lisandit ning väidetav võimsuse tõus, kütusekulu langus jne. jäid mootorkatsetel tulemata. Samuti kontrollisin väidetavat määrimisomaduste paranemist, kuid hõõrdekatsel erinevust puhta diislikütusega ei tekkinud (suhteliselt loogiline arvestades kontsentratsiooni). Küll aga avaldavad mõju manused, mis on mõeldud talvel kütuse hangumispunkti ja külmfiltri ummistuspunkti tõstmiseks.

Parimat,
Henri

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas junga » 25 Mai 2015, 22:18

Ütlen ausalt, et sa võisid ju uurida, Kuid mis oli võrdlusmomendiks? Võta sama katse Jaoks Saksa kütust, ja sa näed erinevust. Millest see Krdi kütte kulu erinevus tuleb siis tahaks teada???

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Liiwaannus » 25 Mai 2015, 22:39

junga kirjutas:Ütlen ausalt, et sa võisid ju uurida, Kuid mis oli võrdlusmomendiks? Võta sama katse Jaoks Saksa kütust, ja sa näed erinevust. Millest see Krdi kütte kulu erinevus tuleb siis tahaks teada???

Võimalik, et saksa turul on parem küte kui leedukate pakutav, see endiselt ei tähenda, et iga mees topsiga paaki timmides annaks leedukate laborile silmad ette. Mentaliteedi küsimus vb ka tootjatel. et kui siin sitaga harjutud, siis tembitakse normidesse ja läheb. Müüjaid eristab hind. Saksas prestiižne tootja vb ületab nõutud näitajaid varuga ja tembib asja veel edevamaks, ning müügiargumendiks ongi kvaliteet.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
HenriR
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 21 Okt 2013, 22:14

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas HenriR » 25 Mai 2015, 23:31

Võrdlus seisnes diislikütuse (Alexelast vist sai ostetud) ja diislikütuse + manuse segu võrdluses. Kütusekulu erinevus peaks manuse tootja andmete sõnul tekkima, kuid seda ei juhtunud. Seega tuleb seda nende käest küsida, kuidas seda saavutada üritatakse. Kütuse algne päritolu pole antud juhul oluline.

Parimat,
Henri

Raits754
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 19 Aug 2011, 16:29

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas Raits754 » 26 Mai 2015, 01:24

Liiwaannus kirjutas:
junga kirjutas:Ütlen ausalt, et sa võisid ju uurida, Kuid mis oli võrdlusmomendiks? Võta sama katse Jaoks Saksa kütust, ja sa näed erinevust. Millest see Krdi kütte kulu erinevus tuleb siis tahaks teada???

Võimalik, et saksa turul on parem küte kui leedukate pakutav, see endiselt ei tähenda, et iga mees topsiga paaki timmides annaks leedukate laborile silmad ette. Mentaliteedi küsimus vb ka tootjatel. et kui siin sitaga harjutud, siis tembitakse normidesse ja läheb. Müüjaid eristab hind. Saksas prestiižne tootja vb ületab nõutud näitajaid varuga ja tembib asja veel edevamaks, ning müügiargumendiks ongi kvaliteet.


Kas ei võiks panustada natukene ka selle peale, et (toome näiteks) soomes on teed oluliselt paremad, liiklus sujub paremini kuna korraldus on oluliselt parem jne? Et see "maagiline" 0,1L/100km võit tulebki sellest.. Ja eks see psühholoogiline efekt ka ole. Kas mitte sellist asja pole juba korduvalt tõestatud erinevate katsetega, et kui inimene justkui usub miskit (näiteks parem kütus) siis juba alateadvus sunnib paremat jalga õrnemalt kasutama ja uuesti tankides ongi "no mis ma räägin, küttekulu madalam!" kuigi tegelikult tuleneb madalam küttekulu rooli ja istme vahel olevast tihendist???

Aga kust tuleb saksamaa kütus näiteks? Kas nemad kasutavad juba saudide naftat?

Ärge kohe kaigast andke kõrgelt lendava mõttekäigu eest :D

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas arny » 26 Mai 2015, 07:59

suht hea loogika, et saksamaal on parem küte kuna kulub vähem. Olen kindel, et kui minna jah näiteks saudi-araabiasse siis seal on veel parem kütus ja kulub veel vähem. Aga sa ju sõidad seal riigis kah selle kütusega. Võta siit eestist kütus kaasa ja proovi seal sõita või siis vastupidi. Olen kindel siis pole mingit vahet.

Kasutaja avatar
junga
Foorumi veteran
Postitusi: 558
Liitunud: 20 Veebr 2013, 13:16
Asukoht: Tartu

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas junga » 26 Mai 2015, 17:13

Teema läheb küll pealkirjast juba veits mööda , aga ehk andestatakse. Ma ei räägi kütusekokkuhoiust mite 0, vaid suisa Liitrist ja enamast per 100 km. Näiteks, kui ma oma vana nissani kärakaga Sakasas käisin, siis sain tunda, mis on kvaliteet kütus, nimelt sealse küttega sain oma autost 185km/h kätte, mida aga pole Eesti küttega elus juhtunud, isegi mitte alla mäge ja päri tuult . Heal juhul 145km/h ja sedagi allamäge. Ja bahni peal alla 120km/h kordagi ei lasknud, pigem ikka rohkem.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist