PostitusPostitas HenriR » 25 Mai 2015, 21:18
Asi selline, et kütustele lisatakse juba tootmisprotsessis vajalikke lisandeid ehk manuseid, et need vastaksid standarditele, sobiksid mootori põlemisprotsessi ja viiksid liikuvate detailide kulumise minimaalseks. Näiteks kuuluvad nende hulka süttimismodifikaatorid, stabilisaatorid, markeerivad manused, korrosiooni vastased manused, voolavusstruktuuri modifikaatorid jne. Need "vedelikukesed" mida poes pakutakse kui kütuselisandeid, mõjutavad mootori väljundparameetreid või põlemisprotsessi väga väga minimaalselt kui üldse. Uurisin enda lõputöös ühe tootja diislikütuse lisandit ning väidetav võimsuse tõus, kütusekulu langus jne. jäid mootorkatsetel tulemata. Samuti kontrollisin väidetavat määrimisomaduste paranemist, kuid hõõrdekatsel erinevust puhta diislikütusega ei tekkinud (suhteliselt loogiline arvestades kontsentratsiooni). Küll aga avaldavad mõju manused, mis on mõeldud talvel kütuse hangumispunkti ja külmfiltri ummistuspunkti tõstmiseks.
Parimat,
Henri