Euro 5 diislile küttelisand (õli)

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4027
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Euro 5 diislile küttelisand (õli)

PostitusPostitas taavi » 26 Mai 2015, 18:01

baan on sirge, eestis polegi kohata kus niisugune kiirus jõuetu autoga aeglaselt sellist kiirust üles saada. Võin Raitsi postitusele alla kirjutada. Olen baani peal sõitnud, vahet ei näinud kulus, aga mul oli jõuetu mondeo ja veel jõuetum fiesta (mis suutis 130km/h ainult allamäge sisse saada) sõiduks. Samuti mängib vana autoga rolli pidurite olukord, endal olnud korduvalt juhuseid erinevate masinatega, millel mõnel pidur mõnikord jookseb kinni ja siis jälle tuleb lahti ja liigub ilusti. hetkel selline pidurianomaalia mul perevagunil, mis mõnikuu saab alla viie liitri hakkama, mõnikuu tarbib 7,5 sajale. Enne aru ei saanud sellest kui piduriklotsid 25tuh km-ga otsa said (piduristendis on mitmed korrad asi korras olnud), samas liikuvad osad liikusid nagu peab. Et fossiilkütusega autol on liiga palju liikuvaid ja liikumist takistavaid osasid, on reaalset kütusekvaliteedivahet raske hinnata. Siit kooruks tktk autotehnika lõputööks hea teema välja, kus katsemootoril saaks hinnata eri tanklatest saadud kütuseid. kui vahed on 1-2% piires (vahed 0,x l/100km kohta), siis saab need pidada mõõteveaks. Mõelge mis energia läheb raisku auto amortiseerimisel, kõik see vedrutamine ja auto stabiilsena hoidmisel vajab kütust. Konarlik eesti tee kulutab kõvasti rohkem, kui saksas baan. aga kõik see jutt on rämedalt offtopic ja vajaks uut teemat

p.s. elektriutod mulle meeldivad just sellepärast, et seal ei lasta kütust soojusena loodusesse pidurdamise ja mootorijahutamise teel ja seal ei ole vahet kas "tangid" naabri pistikust või elmo külmkapist :)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist